IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Започват продажбите на Mitsubishi Lancer Evo, модел 2011

Mitsubishi Lancer Evolution, модел 2011 за пазара в САЩ идва с доста скромни промени.

Започват продажбите на Mitsubishi Lancer Evo, модел 2011
Европейската спецификация за модел 2011 на Evo все още не е показвана, но от фирмата казват, че ще бъде доста близка до тази, предвидена за северноамериканския пазар.
 
 
Както и досега, модел Evolution ще бъде най-силната версия на Lancer. Според първите отзиви на експерти в САЩ, модел 2011 на Lancer Evolution е „идеалът за спортен седан с четири врати за ежедневно ползване”.
 
 
Както е и в Европа, в САЩ купувачите могат да избират между Lancer Evo GSR с механична трансмисия с пет степени и Lancer Evo MR с автоматизирана трансмисия TC-SST с два съединителя.
 
 
В интериора е монтирана изцяло нова аудиосистема FUSE с функция Bluetooth, вход за USB и за iPod. Изборът на музика или набирането на номер по мобилния телефон става с гласови команди. Навигационната система е с твърд диск с 40GB памет. Новост е функцията RTT (real-time traffic), информираща за трафика и задръстванията в реално време.
 
 
При леката модернизация през която е преминал Evo модел 2011, няма много технически промени, като изключим изцяло новата изпускателна система. Според съобщението до медиите, новата ауспухова система предлага много по-спортен звук.
 
При северноамериканското изпълнение на Lancer Evolution, Mitsubishi показва във външния вид на каросерията, дали колата е версия GSR (която има огромен заден спойлер тип задно крило) или MR, която има само спойлер на границата на капака на багажника.
 
 
Сега в Европа и двете версии са с големия спойлер тип крило, който при американското изпълнение е само за GSR. Дали в Европа това ще се запази и при модел 2011, остава да се види.
0 от 500
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    miro ( преди 13 години )
    (2). Bezsporno qponcite imat hubavi, malki , izforsirani dvigateli slojeni na koli koito struvat znachitelnopo malko ot nemskite no nishto pove4e ot tova. Kakvo stava ako si malko po uspql vuv jivota i iskash da karash neshto po hubavo.Da nqma da si kupish Lexus.Imal sum vuzmojnost da karam nqkolko novi modela , vkliuchitelno i noviq LS 460. Sujelqvam no nqma po skuchna marka ot tqh.. Karal sum S550 i A8 - nishto obshto sus pensionerskiq Lexus. Ne e losha kola no nemoje da se sravni s nemskite .
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    miro ( преди 13 години )
    (1) Oh kakvo da sporq sus 4ovek koito purvo ne razbira kakvo to4no az se opitvam da mu kaja i slqpo plue nemskite koli. Ne e moi problem 4e ne moje6 da si pozvolish svqstna nemska kola. Tova koeto kazah e che nemoje da sudish edna kola samo po oborotite. Tova e vse edno da kajesh ami trabanta e po lek ot BMW M3 , sledovatelno e po dobur. A ako si mislish che nemcite nemogat da napravqt izforsiran dvigatel... togava veche nemoga da ti pomogna ( vij v saita na porsche moje da ostanesh u4uden).....
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    s ( преди 13 години )
    hahahahahahahahahahahaha Ти норамален ли си бе младеж?
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    LosHo ( преди 13 години )
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    niko ( преди 13 години )
    ааа, бухахах, братленце разрови се малко и недей да говориш глупости, двигателите + скоростната кутия и на мурселагото и на гаярдото са разработени от отдела на Ауди, произведени от Ауди специално за модела на ламборгини. Единственото, което са направили италианците са доработки върху главите и самата сглобка. Това, че гледаш на капаците на главите да пише "ламборгини", това е маркетингов трик приятел.Прочети някое друго интервю на Стефан Винкелман (изпълнителния директор на ламборгини) ;
  • #22
    10 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Аууу, не думай, само че Audi R8 V10 ползва италианския двигател на Ламборгини, а не немски. Гръмни се ти от яд,че германците са достаъчно некадърни да направят високооборотни мощни двигатели. Хаха.
  • #21
    4 rate up comment 6 rate down comment
    А3 ( преди 13 години )
    Audi R8 V10 е до 10 000 оборота... На това ако му викаш бавнооборотен двигател - гръмни се!
  • #20
    10 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    miro,Японските двигатели са изфорсирани- дават повече мощност от кубатура и са надеждни- това е инженерното изкуство, иначе от 7.0 двигател и руснаците ще ти изкарат много мощност, така и баба знае.
  • #19
    9 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    миро , какво те грее когато немците правили коли,какво са правили японците? Дали са яли ориз, или са правили счетоводни отчети? Ти днес ли живееш? Щото ти може да измислиш топлата вода, но като не знаеш,че трябва да я разредиш със студена,за да не се изгориш, не можеш да се изкъпеш на течаща вода. Много важно,че си я измислил,ама не можеш да я ползваш. Японците са по-кадърни и проектират и произвеждат по-здрави и по-високотехнологични коли. Те знаят,че трябва да добавят студена вода към топлата.
  • #18
    15 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Оф анонимен ,вземи се скрий, виж колко коня вади Honda S2000 от 2.0 атмосферен мотор и,че е 10 000 об./мин. и тогава ми говори за Аудите и Мерцедесчета,дето оборотите им свършват като на някой дизел.Хаха Ами когато германците изкарат 200 коня от атмосферен 1.8 сериен двигател като Тойота Селика или като двигателите на Митсубиши ЕВО, Хонди и т.н. бъзооборотни двигатели,ела се обади да се похвалиш. Германците правят някви огромни тежки двигатели по 5.0 за да постигнат много коне,така и Волга може