IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford C-Max II, първи впечатления

Новата генерация на мини вана е построена на платформата на новия Ford Focus.

Ford C-Max II, първи впечатления
От Ford Europe се надяват, че семейният автомобил ще бъде доста добре приет в Европа, където този тип автомобили завоюваха впечатляващ пазарен дял. 



Това е втората генерация на C-Max, който се появи на пазара през 2002 година. Сега за първи път обаче, този модел ще се предлага и в САЩ. И още нещо, за първи път при второто поколение ще се появи версията със седем места, наречена Grand C-Max. Специално в САЩ вероятно няма да има модел с пет места и добавката „Grand" може да отпадне. Автомобилът просто ще бъде С-Мах със седем места и някои промени в предната броня и светлините, за да отговори на изискванията на федералните власти в САЩ. 



Цялостната разработка на модела е правена от Ford of Europe, моделът е по-скоро европейски отколкото американски и това е запазено и при второто поколение. 

В интериора на колата прави впечатление по-качествената изработка и използваните по-качествени и меки на допир материали с които е изработено таблото. Централната конзола е много стилна, на нея са бутоните за управление на мултимедийната система. 



Седалките са удобни, подкрепят тялото добре, но липсва регулиране на наклона на долната част дори при седалката на водача. Друг недостатък е много малкия размер на екрана на навигацията – едва 5 инча (12.7 см). Като цяло таблото е наситено с много елементи от алуминий и изглежда доста спортно. 



Колата предлага много места за поставяне на багаж с различни размери, което е естествено за един практичен семеен MPV автомобил. Седалките от втория и трети редове могат да се сгъват или да се извадят напълно от колата. Въпреки че седалките от средния ред могат да се плъзгат напред, мястото на третия ред седалки е само за доста слаби хора или деца. 



Най-добре е да се счита, че и версията със седем места е за пет души, но с възможност при нужда и за кратко да се ползват още две седалки. 



Достъпът до багажника е много удобен, като има и версия с автоматична пета врата. При седем пълни места обаче, в багажника остава доста малко място и седмината трябва да пътуват практически без багаж. Най-голямото удобство за пътуващите на задните седалки идва от плъзгащите се задни врати, което също е новост за модела, появила се при второто поколение. 



В Европа мини ванът ще се предлага и с бензинови двигатели EcoBoost с мощност 150 и 180 к.с. Кормилната система е с електроусилване, спирачките са променени, като са станали по-добри в сравнение с тези при сегашното поколение, трансмисиите са добре познати – механика и автомат с по 5 и 6 степени. 

Вече е известно, че цената на Ford C-Max в САЩ ще започва от примамливите 19 500 долара, но в Европа цената ще бъде по-висока, когато автомобилът се появи идната година.
0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Собственик на Мазда ( преди 7 години )
    Това е преодължението на вече спряната от производство Мазда 5. Понеже по времето когато този модел се е произвеждал от мазда, собственик на акции е бил форд, сега вече не е така, а мазда спреха този модел от производство сега от форд го започнаха. Първото и второто поколение са коренно различни. Вероятно причина за това е, че първото поколение форд го проектират като самостоятелна ниша, а второто вече не се конглокира със собствения си модел под името мазда, и за това сега копират модел 5
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Тук не позна. Различни хора сме.
  • #31
    1 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    що са регна бе казанлъшкикато BGRS не ти ли е по-лесно или ти омръзнаразнообразие да има казваш
  • #30
    20 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Направо сте жалки с тия коментари за финансовото състояни, сексуалните наклонности и пр. на хора, които познавате само от няколко поста в сайт.Мечтайте си там за Голф, Ауди или каквото е модерно в квартала или селото ви и не се изказвайте в сайт за автомобили. Чудно как успявате да оплюете коли, които не сте дори виждали или такива, които се продават в милионни тиражи в Европа. Мда, явно сте много по-тарикати от Англичани и Немци. Жалки сте.
  • #29
    2 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    много потаен си станал щом не искаш да ни кажеш защо си се отказал да купувашаз знамзащото няма начин да смениш старото прогнило 20 годишно корито с нов C-Maxняма как да надскочиш себе си въшльос 5 лв в джоба нова кола не се купуватурските тираджии вече не са така дашни явноя разправяй
  • #28
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    мангото с фиестата от долината на розите искал да си вземе C-Maxхахахахахахааа ти ми оправи деня бе кавал цял ден ще ходя усмихнат обещавам
  • #27
    24 rate up comment 9 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    ***
  • #26
    21 rate up comment 8 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Казах, че се отказах засега. Няма да ти обяснявам причините.
  • #25
    23 rate up comment 9 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Брей :) Не съм се бил качвал на друг автомобил. Абе и най-големият *** да си, все си обиколил десет марки от таксиметровите фирми xDDDD. Казах ти, гледай си дарака. Тоя автомобил не е направен за теб и такива като теб. Като ти харесва Ауди или друга марка, лошо няма. По-лошо е, когато вземеш кола не ти хареса, смениш я с друга, пак не ти хареса и така от трън на глог, докато ти се изясни, че проблемът не е в колите, а в теб.
  • #24
    8 rate up comment 4 rate down comment
    buhjnlijihmbmjh ( преди 13 години )
    Ха, ти да не си едно от децата...хихихи-хих