IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford C-Max II, първи впечатления

Новата генерация на мини вана е построена на платформата на новия Ford Focus.

Ford C-Max II, първи впечатления
От Ford Europe се надяват, че семейният автомобил ще бъде доста добре приет в Европа, където този тип автомобили завоюваха впечатляващ пазарен дял. 



Това е втората генерация на C-Max, който се появи на пазара през 2002 година. Сега за първи път обаче, този модел ще се предлага и в САЩ. И още нещо, за първи път при второто поколение ще се появи версията със седем места, наречена Grand C-Max. Специално в САЩ вероятно няма да има модел с пет места и добавката „Grand" може да отпадне. Автомобилът просто ще бъде С-Мах със седем места и някои промени в предната броня и светлините, за да отговори на изискванията на федералните власти в САЩ. 



Цялостната разработка на модела е правена от Ford of Europe, моделът е по-скоро европейски отколкото американски и това е запазено и при второто поколение. 

В интериора на колата прави впечатление по-качествената изработка и използваните по-качествени и меки на допир материали с които е изработено таблото. Централната конзола е много стилна, на нея са бутоните за управление на мултимедийната система. 



Седалките са удобни, подкрепят тялото добре, но липсва регулиране на наклона на долната част дори при седалката на водача. Друг недостатък е много малкия размер на екрана на навигацията – едва 5 инча (12.7 см). Като цяло таблото е наситено с много елементи от алуминий и изглежда доста спортно. 



Колата предлага много места за поставяне на багаж с различни размери, което е естествено за един практичен семеен MPV автомобил. Седалките от втория и трети редове могат да се сгъват или да се извадят напълно от колата. Въпреки че седалките от средния ред могат да се плъзгат напред, мястото на третия ред седалки е само за доста слаби хора или деца. 



Най-добре е да се счита, че и версията със седем места е за пет души, но с възможност при нужда и за кратко да се ползват още две седалки. 



Достъпът до багажника е много удобен, като има и версия с автоматична пета врата. При седем пълни места обаче, в багажника остава доста малко място и седмината трябва да пътуват практически без багаж. Най-голямото удобство за пътуващите на задните седалки идва от плъзгащите се задни врати, което също е новост за модела, появила се при второто поколение. 



В Европа мини ванът ще се предлага и с бензинови двигатели EcoBoost с мощност 150 и 180 к.с. Кормилната система е с електроусилване, спирачките са променени, като са станали по-добри в сравнение с тези при сегашното поколение, трансмисиите са добре познати – механика и автомат с по 5 и 6 степени. 

Вече е известно, че цената на Ford C-Max в САЩ ще започва от примамливите 19 500 долара, но в Европа цената ще бъде по-висока, когато автомобилът се появи идната година.
0 от 500
  • #23
    11 rate up comment 3 rate down comment
    buhjnlijihmbmjh ( преди 13 години )
    и аз съм съгласен че мамчето е супер . Представям си я на пикник и с навирени крака в багажника
  • #22
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ТDI ( преди 13 години )
    От Фиеста на ВАН да скачаш не е ли малко много? Деца ли ти се народиха, кучета и котки ли ще возиш, бали със слама на село ли или просто ей така ще возиш въздух през по-голяма част от времето? Вземи пробвай някоя кола от друг производител да разбереш какво е да имаш автомобил!
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    CLK ( преди 13 години )
    Бедният *** щял пак да си купи форд,защото толкова може.Какво има да се коментира,купил си форд,защото е нямало нищо под 200 лева.Да се смееш ли,да плачеш ли!***!
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 13 години )
    Estestveno,4e 6te te zaintriguwa Ford!Kato ne si se ka4wal na awtomobili preki supernici na Ford i si si kupil taq marka i we4e si misli6,4e e nai-welika.Az taka 1 wreme bogotworqh Vectra A i Opel,posle vzeh 307 i we4e Peugeot be6e nai nai.E,sega moga da kaja,4e Audi-to ot wsi4kite mi awtomobili mi hareswa nai-mnogo.NO WE4E ZNAM,4E NADALI AUDI E NAI-WELIKATA MARKA I NE GLEDAM PREZ AUDI O4ILATA!
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Пишещите де, макар, че и пушещите е точно определение за някои типове тук xDDDDDD
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    AM, това тест ли беше или просто някакви странични наблюдения от някой автосалон? Защото един автомобил се прави за да се движи, а вие нищо не казахте за това, което предполагам най-много интересува тук пушещите и четящите.
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Но все пак... сам си прави сметка, защо след 5 години близо, отново искам да си купя нов Форд. Сигурно има причини. Не мислиш ли?
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Странно. Ако притежавах колата си 20 години, ще я наречете дранголник. Ако е нова, ще кажете, че не съм карал и нямам опит. E, моята е на около 60 000 км, всички изминати от мен за 4 години и половина. Няма как сериозно да обърна внимание на коментара ти, защото не каза нищо.
  • #15
    2 rate up comment 33 rate down comment
    CLK ( преди 13 години )
    Заинтригувала те марката Форд.Ама как няма,като имаш 20 годишна фиеста,най-боклучестия дрънгел и нямаш кинти за нещо истинско.Купувай легените-еднодневки.Тая ушмулена фирма Форд на такива балъци разчита.
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    ...Така че колеги, не съм съгласен с изразеното от повечето от вас мнение, понеже вие не сте потенциални купувачи на тоя тип и марка автомобили. На мен ми харесва много, значи Форд са успели да ме заинтригуват отново и отново. Просто ви препоръчвам да обърнете внимание на любимите си автомобили и да не се изненадвате, когато едно такова се залепи зад вас и ви изпревари, все едно е минало покрай пътен знак.