IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нисан Алмера/Nissan Almera

+ силни спирачки, богато серийно оборудване, твърди седалки- тромави мотори, малко пространство отзад, твърдо и трополящо шаси

Нисан Алмера/Nissan Almera
 История на модела
9/95 Представяне на модела в три варианта: хечбек с три или пет врати и седан с четири врати. Две въздушни възглавници серия. Мотори: 1.4 литров с 75 к.с. или 1.6 литров с 90 к.с. 6/96 Нови мотори: 2.0 литров дизел с 75 к.с. и GTi с 143 к.с.9/97 ABS серийно за всички модели3/00 Фейслифт. Нови мотори: 2.2 литров дизел DI с директно впръскване и 110 к.с. и два бензинови - 1.5 литров с 90 к.с. и 1.8 литров с 114 к.с.7/00 Представяне на модела Тино - миниван на базата на Алмера.10/02 Преработени мотори: 1.5 литровия бензинов вече 98 к.с., а 1.8 литровия вече 116 к.с.Техническите иновации не са силата на Алмера, може би точно за това е толкова надежден.
Първата генерация беше атакувана от критиците като твърде незабележима и скучна. На пазара втора ръка наследникът на Съни се очерта като идеален вариант за онези, които поставят на първо място по значение дискретното придвижване при изгодни условия.
Автомобилът разполага с много добри пространствени отношения. С изключение на малко късите предни седалки, условията отговарят на представата за семеен автомобил. Широкото пространство в купето, обаче е за сметка на багажника, така че при семейни ваканционни пътувания багажник на покрива е направо задължителен. Повече пространство предлага само версията седан с 4 врати, но тя се среща много по-рядко на пазара.
От техническа гледна точка няма иновации. Моторите 1.4 и 1.6 бензин имат нужда от доста високи обороти, за да проявят силата си. Те са, обаче култивирани и с приемлив разход. Дори базовият 1.4 литров е напълно достатъчен. Дизелът и GTi са рядкост на пазара. Старите дизелови версии се продават много изгодно втора ръка, макар че са шумни и мързеливи. Истински интересни са агрегатите с директно впръскване, които се появяват чак след фейслифта през 2000 г. Те обаче дават повече дефекти от нормалното.
По отношение поведението на пътя почти няма поводи за критика. Дългата колесна база малко ограничава маневреността, но и в завои, и на права отсечка Алмерата се държи много спокойно. Комфортът е малко ограничен от настройките на ходовата част (твърди ресьори и меки амортесьори). Въпреки че автомобилът е много надежден в типичния за Нисан стил и качеството на изработката е отлично, съществуват неприятни шумове, които са изнервящи. В по-ранните модели има проблем с ABS-а, който в последствие беше успешно отстранен.
Най-често срещани повреди:
Електрика: модели преди 10/96 страдат от повреда в ABS, поради прекъсване на кабел, дефекти в механизма на чистачките,
Модели от 97 г. Повреди в съединителя
Каросерия: повреди в уплътненията на вратите (променено 10/01), дефектна ключалка на багажника, клатещи се седалки (променено 5/00), тракащи ел. стъкла и неуплътнен шибидах
Обратно повикване в сервизите на компанията: 2001 г. поради гуми, повредени при монтажа, сензор на разпределителния и коляновия валове (до средата на 2001 г.)
0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    imam sa6tia problem cacvo e egr
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    дане са само спирачните апарати..........провери...
  • #15
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Митко ( преди 14 години )
    Имам Нисан Алмера и е супер колата е 1.6 16v 100кс сичко е идеално по колата само че след тази зима се отвориха мн. дупки и предницата ми се раздрънка колата е напраена мн добре двигатела е идеален.
  • #14
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Komentator ( преди 14 години )
    За мен от тези години Нисан = ОпелСега Нисан = Рено (като мотори и окачване)Не бих купил, но все пак предпочитам Нисана и пред Опела и пред Реното. Поне по-хубав дизайн и интериор и т.н. Аз лично бих предпочел Форд Фокус - железни са, от много достоверни източници го чувам. Дори е една идея по-икономичен.
  • #13
    11 rate up comment 3 rate down comment
    plamen ( преди 15 години )
    karam almera ot 2 godini. kolata e super.
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    iliq ( преди 15 години )
    moje li da mi kajete kade da nameriq predna projina za amortesiora 2.2td 2001
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    ned7 ( преди 15 години )
    имам тази кола от 2 години.като цяло съм доволен, но ако ти се наложи да търсиш някаква част - Госод да ти е на помощ!Добре че не се чупи много - да чукам на дърво!имах проблем с колата като я купих - не искаше да върви - майко мила!ходих на много сервизи и никъде не откриха проблема - казваха ми, че нищо и няма но всъщност компютъра не може да открие дефекта - то и за това тази кола е продадена на 107 000!за това трябва да познаваш авто монтьор на който компютъра е в главата му!веднага ми каза какъв е проблема - нищожен но трябва да се сетиш! - не работеше клапана на ЕГР-то!по добре да не казвам колко струва и дали го има в България!изолирах го и колата тръгна като пушка!
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    бат пацо ( преди 16 години )
    кво ви е мнението за алмера тино харесвами ако дизаин но незнам как е като цяло ще бъда благодарен на някои ако сподели мнение за нисан алмера тино
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    moni boy ( преди 16 години )
    4akam da mi da dokarat almera 00god. 2.2di ot Germany na 160000 km.sys servizni dokumenti,4akam mneniq za ALMERATA kato cqlo