
Въпреки маскировката се вижда, че фаровете се стесняват към центъра и стават по-широки към калниците. Най-вероятно централната лайсна разделяща решетката ще изчезне, което ще приближи тази част от автомобила още повече до вида на А7.

Разбира се, седанът А6 ще има доста по-конвенционален вид в задната си част, в сравнение с А7. Задните светлини ще бъдат по-скоро в стила на тези при A8.
В интериора А6 ще придобие вид като този на купето с четири врати и ще има доста общи материали, части и детайли с А7. Таблото, макар и спортно, ще бъде доста по-традиционно от това при А7. Новият A6 ще има една седалка отзад, за да може да поеме пет пътници (вместо две отделни кресла на задния ред, както е при A7). Мястото за краката на пътуващите отзад ще бъде достатъчно, като и А6 ще използва платформата на Audi MLP, на която се сглобява и А7.

Двигателите ще бъдат доста. Базисни най-вероятно ще бъдат двулитровите бензинов и турбодизелов двигатели, докато на върха ще бъде трилитров компресорен бензинов агрегат. Трансмисиите предлагани с новия Audi A6 ще бъдат две – със седем степени и два съединителя и автомат с осем степени, показан и при A8 и модифициран за A7.


23