IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi подготвя новото поколение на А6

Пред нас са първите шпионски снимки на новото поколение на Audi А6.

Audi подготвя новото поколение на А6
Ако може да се съди по тях, то новият седан от високата средна класа на Audi е взел доста от стила на A7. Прототипът преминаващ тестове някъде в Германия показва, че предницата е почти изцяло копирана от A7. 



Въпреки маскировката се вижда, че фаровете се стесняват към центъра и стават по-широки към калниците. Най-вероятно централната лайсна разделяща решетката ще изчезне, което ще приближи тази част от автомобила още повече до вида на А7. 



Разбира се, седанът А6 ще има доста по-конвенционален вид в задната си част, в сравнение с А7. Задните светлини ще бъдат по-скоро в стила на тези при A8. 

В интериора А6 ще придобие вид като този на купето с четири врати и ще има доста общи материали, части и детайли с А7. Таблото, макар и спортно, ще бъде доста по-традиционно от това при А7. Новият A6 ще има една седалка отзад, за да може да поеме пет пътници (вместо две отделни кресла на задния ред, както е при A7). Мястото за краката на пътуващите отзад ще бъде достатъчно, като и А6 ще използва платформата на Audi MLP, на която се сглобява и А7. 



Двигателите ще бъдат доста. Базисни най-вероятно ще бъдат двулитровите бензинов и турбодизелов двигатели, докато на върха ще бъде трилитров компресорен бензинов агрегат. Трансмисиите предлагани с новия Audi A6 ще бъдат две – със седем степени и два съединителя и автомат с осем степени, показан и при A8 и модифициран за A7.
0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нищо общо ли? Май няма нужда да ти казвам, че ти си простият. Имат едни и същи двигатели, скоростни кутии и т.н. Разликата е, че А8 се прави на алуминиева платформа, а Файтон на стоманена. Това, заедно с емблемата и промените в дизайна са единствените разлики.
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Виж Файтон! А8Баси колко си бос. Точно тези 2 коли нямат ама абсулютно нищо общо! Ама нищо.
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    По-добре за какво? Всяко техническо решение си има предназначение. В определени случаи най-доброто е предното, в други задното, а в трети 4х4. Самото изречение "4х4 е по-добро от предното" говори за ниското ти положение в еволюцията. И все пак ми позволи да знам по-добре от теб колко километра годишно навъртам, бабо Ванге ;) Нищо, че не може да си го представиш, когато ти не въртиш и 10 000 годишно.
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Ti kato porasne6 6te razbere6,4e nqma smisal da obqsnqwa6,4e si nawartql 50 000 na godina kato towa ne e wqrno.A za 4x4 wseki 6te ti kaje,4e e po-dobre ot prednoto.Fakti....
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И да започна да ти обяснявам, че всяко допълнение към една конструкция, освен предимства има и негативи, няма да ме разбереш. Като пораснеш, може и да стане. Евентуално. Колите на Ауди са с предно предаване и използването на 4х4 при големите им модели е неизбежно.
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    NikeX ( преди 15 години )
    tova koga go izmisli 4e vw sa nai-zdravi. Tova 4e ima6 vw ne ozna4ava 4e e nai-zdravata ma6ina :D
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Twa,4e si po4nal da obqsnqwa6 kolko e po-dobro prednoto predawane prosto me ubi,abe alankulu ti w red li si?Kwo predno be,4x4 e istinata!
  • #18
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Аз въртя по 50 000 годишно във всякакви условия и само с предно предаване. До сега не ми е потрябвало 4х4, като изключим един случай при която можеше да ми помогне само вертикално излитане. Проблемът през зимата са по-скоро гумите. Основните опасности са свързани със спирането на сняг и лед и запазване на управлението. Предаването на движението не е от такава важност. За мен това е излишна екстра от която се губи мощност и утежнява. Задно с електронно управление на диференциала е ОК...
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    turboanalen ( преди 15 години )
    volkswagen phaeton e na dulga baza na a6 no vupreki tova vw e nai zdravata nemska ma6ina ina4e za novoto a6 tova 6te bierekordi po prodajbi kazvam vi go ot sega
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Живеем в България - непочистени пътища, заледено зимата. Тук-там от ремонтите кал. Добре е да имаш 4х4 :)Пък за другото... всеки с вкуса си! :)