IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi Q1 с предаване 4х4 от Suzuki SX4

Новият компактен кросоувър Q1 на Audi, който ще се прави на платформата на хечбека A1, ще има система за предаване на движението към четирите колела, която ще дойде от Suzuki SX4.

Audi Q1 с предаване 4х4 от Suzuki SX4
Наред с версията 4х4, новия Q1 ще се предлага и с предаване на движението само към предните колела, съобщава изданието Caradisiac. 



Използването на системата 4х4 от Suzuki стана възможно след създаването на алианса между Volkswagen и японската фирма. През декември 2009 немската група изкупи 19.9% от акциите на Suzuki, а японците закупиха 1.3% от акциите на групата VW. 

Алиансът между VW и Suzuki позволи да започнат няколко съвместни разработки и обмен на технологии свързани с подобряване на ефективността на двигателите. Двете фирми ще произвеждат нов модел евтин автомобил, предназначен за пазара в Индия. 

Според предварителната информация, бъдещият Audi Q1 ще се предлагат с широк набор от бензинови и дизелови двигатели с мощност от 86 до 160 к.с. (при бензиновите двигатели) и от 105 до 140 к.с. при дизеловите агрегати. 

На пазара Audi Q1 ще се появи през 2013 година. Според предварителната информация цената на малкият кросоувър в Европа ще започва от 22 000 евро за версията с предно предаване и от 27 000 евро за 4x4.  
0 от 500
  • #46
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ro12 ( преди 15 години )
    Ти какво бе,убеждаваш ни,че е добре Audi Q1 да е с 4х4 от УАЗ-ка.И между другото,само празни приказки сте писали,някой предполага и му се иска нещо.Но действителността е много по-различна.Suzuki SX4 е с чисто италианско 4х4.Тя цялата кола е италианска.
  • #45
    2 rate up comment 0 rate down comment
    E ( преди 15 години )
    Защо говориш глупости?Ауди пазарували марки.Как ще пазаруват,след като те самите са изпазарувани.Ей,ама аман от невежи ***!
  • #44
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Искаш да кажеш, че УАЗ-ките не са проходими?!? Ти виждал ли си някога въможностите на тези машини или съдиш за техните качества по външния вид???? Всяка УАЗ-ка ще направи смешни всичките паркетни SUV-та, но няма как да го знаеш ако стоиш само пред компютъра!!!!!!!!
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Само дето забравяш да споменеш, че 4Х4 при SX4 не е постоянно включено (или поне може да се изключва и вярвам фо правиш в града)! Аз също имам впечатления, че колата има добра проходимост, но все пак не може да не се спомене, че не е кой знае какъв "офроудър" ;) Интериорът също не е на много високо ниво... Абе общо взето добра кола, но в никакъв случай изключителна!!!!!
  • #42
    2 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 15 години )
    Смятам,че основното,което от класическото Куатро не пасва на шасито на А1(респективно Q1)е надлъжният двигател.Предният надвес ще изглежда дълъг като на Ситроен С6. Мисля,че техният си 4-Motion щеше да им свърши работа,но сигурно има недостатъци в сравнение с 4х4-то на Сузуки. Не си го обяснявам по друг начин.
  • #41
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Д ( преди 15 години )
    В крайна сметка, пичове, колкото и да спорите, каквото и да спорите, фактът си е факт: Ауди взимат механика от производител, който се позиционира на пазара като масов. Ауди не са масова марка и съответно това означава много. Но аз смятам, че хората, които пазаруват премиум марки, пазаруват МАРКИ, не механика и инженерни постижения - така че от Инголщат са се ориентирали много хитро - купуват нещо евтино, но надеждно и продават скъпо.
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Грешиш колега,има много системи 4х4.
  • #39
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Да добавя, че 4х4 е необходимост за колите на Ауди. Те са с предно предаване и при по-големите модели, особено с по-големи двигатели възникват проблеми, което налага използването на 4х4 за догонване ефективността на задното предаване при тези автомобили. 4х4 отежнява колата и намалява мощността. Затова използват и прословутия алуминии в конструкциите си за олекотяване. БМВ и Мерцедес просто правят колите си със задно предаване и не се занимават с глупости.
  • #38
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти можеш ли да четеш бе ***!Виж какво съм писал и тогава се прави на умник!
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Абе хора, куатро е регистрирана търговска марка, а не патентована конструкция. Те дори нарекоха куатро и електрически автомобил с 4 двигателя. Това 4х4 от Сузуки също ще го кръстят куатро. Вземат го от Сузуки наготово за да не се занимават да приспособяват съществуващите си системи за по-малка кола. Противно на малоумното схващане, че куатро е някаква хитроумна конструкция, то е обикновено 4х4 с торсен диференциал. Другото е реклама!