IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi Q1 с предаване 4х4 от Suzuki SX4

Новият компактен кросоувър Q1 на Audi, който ще се прави на платформата на хечбека A1, ще има система за предаване на движението към четирите колела, която ще дойде от Suzuki SX4.

Audi Q1 с предаване 4х4 от Suzuki SX4
Наред с версията 4х4, новия Q1 ще се предлага и с предаване на движението само към предните колела, съобщава изданието Caradisiac. 



Използването на системата 4х4 от Suzuki стана възможно след създаването на алианса между Volkswagen и японската фирма. През декември 2009 немската група изкупи 19.9% от акциите на Suzuki, а японците закупиха 1.3% от акциите на групата VW. 

Алиансът между VW и Suzuki позволи да започнат няколко съвместни разработки и обмен на технологии свързани с подобряване на ефективността на двигателите. Двете фирми ще произвеждат нов модел евтин автомобил, предназначен за пазара в Индия. 

Според предварителната информация, бъдещият Audi Q1 ще се предлагат с широк набор от бензинови и дизелови двигатели с мощност от 86 до 160 к.с. (при бензиновите двигатели) и от 105 до 140 к.с. при дизеловите агрегати. 

На пазара Audi Q1 ще се появи през 2013 година. Според предварителната информация цената на малкият кросоувър в Европа ще започва от 22 000 евро за версията с предно предаване и от 27 000 евро за 4x4.  
0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    според зависи на колко години си, или излез да си играеш пред блока, или си намери работа, че явно имаш доста свободно време...
  • #15
    10 rate up comment 4 rate down comment
    707 ( преди 15 години )
    Пълна лъжа!Не само платформата е на Фиат,но и двигателите са италиански.
  • #14
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тези които имат собствено мнение и могат да мислят свободно си купуват коли. За всички останали има Различни модели ГОУФ ауди ГОУФ шкода ГОУФ сеат....и същите им вариации в размера.
  • #13
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Според мен колите от края на 90-те и началото на 00-те са по-красиви като дизайн без значение от марката. Да изброявам ли:Тойота Корола от 2000-2003 ми по-харесва от фейслифта през 2004-та. Добре, че с Ауриса пооправиха нещата в този клас. Стария Авенсис беше по-хубав според мен, идеята за фаровете на новия е била хубава, но нещо в пропорциите не им се е получило според мен. Твърде са издължени за моя вкус. Селика също беше прекрасна кола, но няма наследник все още, пък и да има ще е някоя издута грозотия като спортните купета на конкуренцията.Сега за някои от другите марки:Пежо 206 е по-стилно от 207. Пежо 306 и дори 307 са с по-нормален външен вид и най-вече предници от 308. 407 Купе е много далече от красивото 406 Купе. Стария Ситроен С3 ми харесва повече от новия С3, който твърде много прилича на някакво Пежо. Старият Citroen С5 ми харесваше повече от новият С5, защото беше различен на фона на останалите седани, а сега имитира немските седани. Ами Рено? Нима стария Меган не беше по-красив въпреки странната задница на хечбека? Предницата беше много по-приветлива от тази на новия Меган. Да не говорим за новото Клио, което освен че беше загрозено направо си смени класа като порасна.Opel Vectra C беше много по-симпатична преди фейслифта, а Insignia, която я замени въпреки многото хвалби не ми харесва. Старата Астра е по-симпатична от новата Астра, която е безлична на фона на конкуренцията. Старата Форд Фиеста 2001-2008 беше далеч по-сдържана от сегашната, която често е бъркана с Пежо и хич не ми харесва. А Мондео от 2000 до 2007 ми харесва повече от новото Мондео от 2007 насам.Хонда Сивик от 2001-2006 ми се вижда по-стилна и умерена от претруфената кола като космически кораб - сегашния Сивик от 2006-та насам. А Хонда Джаз беше по-красива преди фейслифта. И защо новата Хонда Акорд ми прилича на един американски седан на Форд - Ford Taurus?Просто генерациите на почти всички модели от всички марки от края на 90-те до към 2004 година някъде повече ми харесваха, поне се различаваха една от друга. А сега например къде е разликата между Форд Фиеста и някакво Пежо? Външният вид на различните марки се унифицира и затова колите станаха много безлични. И ми писна от тия издължени фарове, преди като че ли имаше по-голямо разнообразие. Въобще няма кола, която да е излязла в периода 2005-2010 и да ми харесва на външен вид освен Аурис, Айго и бъдещия Ситроен С4. Спортните модели, до колкото ги има не се броят. Все пак това е мое мнение и не ангажирам никого с него.
  • #12
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много си сгрешил.Завода в Унгария не е на Фиат а на Сузуки и оригиналната кола е на Сузуки а Италианците си платиха за да вземат платформата.Чети преди да пишеш
  • #11
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Shit ( преди 15 години )
    какво стана,нали quattro беше най-доброто 4х4!Щом слагат италиански ***,смятай колко са го закъсали Audi...
  • #10
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    tva sinioto i 5X5 da eee....zadvijvane ot sovalka da mu slojat....se shte si ostane edna grozna nemska kaska:)))
  • #9
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тук някой иска сам себе си да убеди,че SX4 и Fiat Sedici.Вярно е,че платформата е фиатова,но и 4х4 също и италианско.Двете коли се правят в един и същи завод в Унгария.
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Shteel ( преди 15 години )
    *Q1 имам предвид.
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Shteel ( преди 15 години )
    Много си информиран. SX4 е наследник на Liana, на базата на Suzuki Swift шасито. Fiat го продават под името Sedici. По темата за 4х4 - Suzuki имат едно от най-добрите 4х4 на пазара, при това в продължение на много години. Тъй като Suzuki вече е част от VAG, не виждам проблем Audi да монтират доказано добра система 4х4 от компактен автомобил на друг такъв. Quattro само би оскъпило A1.