fallback

Пежо 406/Peugeot 406

+ отлични пространствени отношения, висок комфорт, модерни дизели, сигурно поведение на пътя- колебливо качество на изработката, дефицити в сигурността, малко възможности за поставяне на предмети в купето

 История на модела9/95 Представяне на наследника на 405. Мотори: 1.8 литров с 110 к.с., 2.0 литров 16v с 132 к.с.2/96 Нови мотори: 1.6 литров с 89 к.с., 1.9 литров турбодизел с 90 к.с. и 2.1 литров турбодизел с 109 к.с.6/96 Нов 2.0 литров турбобензин с 147 к.с.1/97 Представяне на комбиверсията Break, нов 3.0 литров V6 мотор с 191 к.с.7/97 Представяне на версия 406 Coupe8/98 Нов мотор: 2.0 HDI дизел с директно впръскване с 109 к.с., който заменя стария 2.1 dT. Серийно странични еърбегове.5/99 Фейслифт и нов 2.0 литров HDI дизел с 90 к.с.1/00 3.0 литровия V6 мотор вече с 207 к.с.7/00 Нов бензинов мотор: 2.2 16v с 157 к.с.1/01 Нови бензинови мотори: 1.8 16v с 116 к.с. и 2.0 16v с 136 к.с.3/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.2 HDI с 133 к.с.7/01 Нов бензинов мотор с директно впръскване: 2.0 HPI с 140 к.с.10/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.0 HDI с 107 к.с. и филтър за твърдите частици5/04 Смяна на модела, представяне на 407Най-невероятното при 406 е неговата цена. Като нов, а също и втора ръка автомобилът е сред най-изгодните оферти на пазара. Получавате автомобил с дължина 4.60 метра и достатъчно пространство пътуващите отзад да си кръстосат краката. Даже може да кажем, че в 406 отзад е най-удобно. Седалката е толкова широка, че трима възрастни седят спокойно заедно. Отпред за сметка на това седалките търпят известна критика, тъй като са твърде меки и не дават достатъчно опора на по-едри пътуващи. Освен това са монтирани доста високо, така че възможността за настройване на височина е малко излишна. Облегалките за главите са малки, ниски и се изместват от зададената позиция. С това се изчерпват критиките по отношение на сигурността. Окачването също спомага за безопасното движение - 406 залепва идеално за шосето. Най-голямата сила на автомобила е да абсорбира дори най-големи неравности по пътя. Моторите не блестят с някаква изключителна култивираност, с изключение на V6. Шестцилиндровият агрегат обаче не играе съществена роля на пазара. Границите на потребителското доверие се простират основно до 1.8 литровия мотор с 110 коня, който не харчи повече от базовия 1.6 литров. По-малкият от двата дизела също разполага с 90 к.с., а проблемите му започват с повишените очаквания към него, по тази причина този агрегат трябва да бъде яко изстискван. Чудеса от разхода на нафта не бива да се очакват при него, по този показател по-добър е по-големият турбодизел 2.1 dT с 109 к.с., който обаче е малко нехармоничен.Към момента най-добрият дизел е предлаганият след фейслифта от май 99 година комън-рейл 2.0 HDI. Цените при този мотор обаче на пазара втора ръка са твърде високи в сравнение с другите представители на модела. При всички случаи изборът на някой от дизелите си заслужава. Интересен е и предлаганият от средата на 2001 година супер модерен бензинов агрегат с директно впръскване. Най-често срещани повредиЕлектрика: дефектни CD чейнджъри поради проникване на вода в багажника, дефектиращи контакти на еърбега (изгаря лампичката)Спирачки: ръжда блокира спирачките на задната осКаросерия: вратите тракат (променени 4/99), повредени уплътнения на вратите (променено закрепване 10/99)Обратни повиквания в сервизите на компанията: 2000 и 2001 година, поради серво на спирачките и закрепването на елемент на задната ос.Ако имате опит с 406, коментирайте тази публикация! 
Тагове:
fallback
  • #11
    ivo ( преди 16 години )
    ima li 1800 k.b 66k.v 98g.
  • #10
    taki ( преди 16 години )
    Az karam 406 OT edna godina 2.0i 137K.C vzehgo na 140 000 testvahgo 230 kl na 4as luksozna ful opcia perfektna ot 97 nomise iska da testvam 3000 V6 24V niakoi ako ima takiv da ostavi komentar
  • #9
    ThugLord ( преди 16 години )
    Аз имам 2,2ХДи .От 1 година я имам и нищо не съм сменял освен масло,филтри и още като я взех 1 главинен лагер.Върви доста добре относително бързичка е...Комфорта е добър, но аз очаквах повече ...може и от гумите да е малко по-твърда возията...Разход смесен : 7.3/100Градско 8.3/100(зимата при огромните задръствания стигна 9.5)Извънградско при 130км/ч - 5.0/100Четох статията горе...Задните седалки не са чак толкова обширни за да седна спокойно 3ма възрастни(поне 3ма по 100кг мъже),но пък предните са удобни и не са меки...
  • #8
    thedog ( преди 16 години )
    да имате някакво инфо за 2.2 hdi
  • #7
    mariqn ( преди 16 години )
    kolata naistina e mn dobra i ima edno 4ikane ot kam 1800 do kam 3000 ob na kakvo se dalji 2000hdi e motora 90 k.s nqkoi ako znae 6te se radvam da mi kaje ot kakvo e ako pi6e na syxindoleca***abv.bg
  • #6
    Drago ( преди 16 години )
    prosto 406 sa strahotni
  • #5
    нико ( преди 16 години )
    карам 406 2001 год. с бензинов 2000куб.см 136к.с. мотор.казвам ви това е перфектния автомобил в този ценови сегмент.за комфорт и возия няма да говоря защото те са уникални(сравнявам с vw pasat 1999 год. които карах преди пежото)и ви казвам,че чак сега разбирам какви плюсове има френската кола.първо поддръжката е доста по евтина от тази на пасата тъй като резервните части са с около 30% по евтини а и колата почти не се разваля(р.с. пасата също не се разваля често)що се отнася до двигателя аз съм монтирал газов инжекцион на brc и смесения разход е около 10 на 100 газ.разлика в мощността на газ и бензин няма така че моето мнение е че при този вариант е дори по добре от дизела
  • #4
    Иван ( преди 16 години )
    Искам да питам за пежо 406 1997 г.1.8 16 115 кк. някой има ли проблеми с него и какви са те и как ги е отстранил съответно срещу какви пари .
  • #3
    Анонимен ( преди 16 години )
    Уникален автомобил с малко неудобни седалки.2.0hdi е доста икономичен и издържлив.понякога дават дефект в дисплея на борд компа
  • #2
    jiro ( преди 16 години )
    Avtomobilat naistina e strahoten, osobenno s dizeloviq 2.0 HDI. Nedostatyk e edinstveno tabloto koeto e kapsolovano i ne preporachvam na nikoi da ima problemi s nego ili s bordoviq compiutar. Zaigravkata e golqma i skapa.
fallback
Последни