fallback

Пежо 406/Peugeot 406

+ отлични пространствени отношения, висок комфорт, модерни дизели, сигурно поведение на пътя- колебливо качество на изработката, дефицити в сигурността, малко възможности за поставяне на предмети в купето

 История на модела9/95 Представяне на наследника на 405. Мотори: 1.8 литров с 110 к.с., 2.0 литров 16v с 132 к.с.2/96 Нови мотори: 1.6 литров с 89 к.с., 1.9 литров турбодизел с 90 к.с. и 2.1 литров турбодизел с 109 к.с.6/96 Нов 2.0 литров турбобензин с 147 к.с.1/97 Представяне на комбиверсията Break, нов 3.0 литров V6 мотор с 191 к.с.7/97 Представяне на версия 406 Coupe8/98 Нов мотор: 2.0 HDI дизел с директно впръскване с 109 к.с., който заменя стария 2.1 dT. Серийно странични еърбегове.5/99 Фейслифт и нов 2.0 литров HDI дизел с 90 к.с.1/00 3.0 литровия V6 мотор вече с 207 к.с.7/00 Нов бензинов мотор: 2.2 16v с 157 к.с.1/01 Нови бензинови мотори: 1.8 16v с 116 к.с. и 2.0 16v с 136 к.с.3/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.2 HDI с 133 к.с.7/01 Нов бензинов мотор с директно впръскване: 2.0 HPI с 140 к.с.10/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.0 HDI с 107 к.с. и филтър за твърдите частици5/04 Смяна на модела, представяне на 407Най-невероятното при 406 е неговата цена. Като нов, а също и втора ръка автомобилът е сред най-изгодните оферти на пазара. Получавате автомобил с дължина 4.60 метра и достатъчно пространство пътуващите отзад да си кръстосат краката. Даже може да кажем, че в 406 отзад е най-удобно. Седалката е толкова широка, че трима възрастни седят спокойно заедно. Отпред за сметка на това седалките търпят известна критика, тъй като са твърде меки и не дават достатъчно опора на по-едри пътуващи. Освен това са монтирани доста високо, така че възможността за настройване на височина е малко излишна. Облегалките за главите са малки, ниски и се изместват от зададената позиция. С това се изчерпват критиките по отношение на сигурността. Окачването също спомага за безопасното движение - 406 залепва идеално за шосето. Най-голямата сила на автомобила е да абсорбира дори най-големи неравности по пътя. Моторите не блестят с някаква изключителна култивираност, с изключение на V6. Шестцилиндровият агрегат обаче не играе съществена роля на пазара. Границите на потребителското доверие се простират основно до 1.8 литровия мотор с 110 коня, който не харчи повече от базовия 1.6 литров. По-малкият от двата дизела също разполага с 90 к.с., а проблемите му започват с повишените очаквания към него, по тази причина този агрегат трябва да бъде яко изстискван. Чудеса от разхода на нафта не бива да се очакват при него, по този показател по-добър е по-големият турбодизел 2.1 dT с 109 к.с., който обаче е малко нехармоничен.Към момента най-добрият дизел е предлаганият след фейслифта от май 99 година комън-рейл 2.0 HDI. Цените при този мотор обаче на пазара втора ръка са твърде високи в сравнение с другите представители на модела. При всички случаи изборът на някой от дизелите си заслужава. Интересен е и предлаганият от средата на 2001 година супер модерен бензинов агрегат с директно впръскване. Най-често срещани повредиЕлектрика: дефектни CD чейнджъри поради проникване на вода в багажника, дефектиращи контакти на еърбега (изгаря лампичката)Спирачки: ръжда блокира спирачките на задната осКаросерия: вратите тракат (променени 4/99), повредени уплътнения на вратите (променено закрепване 10/99)Обратни повиквания в сервизите на компанията: 2000 и 2001 година, поради серво на спирачките и закрепването на елемент на задната ос.Ако имате опит с 406, коментирайте тази публикация! 
Тагове:
fallback
  • #21
    Plamen ( преди 16 години )
    Imax renaut19 ostanamo samo voziata,kakvo li ne smenix po nego.Pak zaradi voziata si kupix 406 i pak po4vam s problemi,lampi4kata na eletronikata na motoa sviatkva i spira da nabira za izvesno vreme,a kolegata me bazika,4e tea koito pravat svirki ne mogat da pravat koli i mai 6te se okaze prav.
  • #20
    koseto ( преди 16 години )
    караите френски автом.наскоро карах голф 5 дизел1.9tdi като мотор бяга но возията е направо дърво ито голямо направо ми паднаха бъбреците.взехаго 35 500 лв ново не си заслужава парите
  • #19
    Пламен ( преди 16 години )
    Привет Вам! От 3 години карам 1,9TD -1997г и му навъртях 60 000км.Сега е на 210 000 км. /ако километражът не е пренавиван :)/. Прекрасен автомобил. Единственият му косур е, че не е нов. Е, 11 годишен автомобил-иска пипане тук и там.На извънградско ми гори 6/100 , а на градско, с тези задръствания, и не съм и помислял да го засичам :)))
  • #18
    koseto ( преди 16 години )
    и аз имам пежо406 2000куб 109к.с hdi от 1г го карам е дизел и ми харчи 6градско и 4.5л извънградскоисе родих с него преди имах опел на газ направо мъка
  • #17
    jivko ( преди 16 години )
    iskam da popitam kakva e razlikata mejdu 406 2000 hdi i 2200 hdi.re6il sam da si kupq ama nemoga da re6a koe e po dobroto???
  • #16
    jivko ( преди 16 години )
    iskam da popitam kakva e razlikata mejdu 406 2000 hdi i 2200 hdi.re6il sam da si kupq ama nemoga da re6a koe e po dobroto???
  • #15
    loko90 ( преди 16 години )
    zdr na vsi4ki iskam da popitam i as imam 406 97 1.8 oba4e e sas zavodsko gazovo dava mi razhod 7/100 izvangradsko i kam 8.5/100 gradsko oba4e problema e 4e ne6to se zapu6i gazovata uredba nqkoi ako ima informaciq za nqkakav specializiran serviz za teq gazovi butilki tq e sas gazov injekcion koito e vatre v butilkata i e malko po specialna.
  • #14
    dobchooo82 ( преди 16 години )
    zabravih da kaja pejoto e 1.8
  • #13
    dobchooo82 ( преди 16 години )
    neznam kak vi goriat tolkoz va6ite koli az imam peugeot 406 izvangradsko dobre 7.5 pri okolo 110 ama grsdsko ne po malko ot 12 i lampata na airbaga si sveti ostoianno sa6to taka lo6oto e 4e elektronikata po tabloto e sadjem tu pokazva tu ne pokazva inak kolata vozi kato lodka i kara leko
  • #12
    Kirilov ( преди 16 години )
    Здравейте, Аз имам 406 2100cm3 TDI. Много съм доволен от автомобила като цяло. Единствения недостатък на този двигател е високия разход около 9 л/100км градско и около 8,5 - 9 л/100км извънградско при около 110-130 км./ч.С излючение на това съм очарован от този модел.
fallback
Последни