fallback

Пежо 406/Peugeot 406

+ отлични пространствени отношения, висок комфорт, модерни дизели, сигурно поведение на пътя- колебливо качество на изработката, дефицити в сигурността, малко възможности за поставяне на предмети в купето

 История на модела9/95 Представяне на наследника на 405. Мотори: 1.8 литров с 110 к.с., 2.0 литров 16v с 132 к.с.2/96 Нови мотори: 1.6 литров с 89 к.с., 1.9 литров турбодизел с 90 к.с. и 2.1 литров турбодизел с 109 к.с.6/96 Нов 2.0 литров турбобензин с 147 к.с.1/97 Представяне на комбиверсията Break, нов 3.0 литров V6 мотор с 191 к.с.7/97 Представяне на версия 406 Coupe8/98 Нов мотор: 2.0 HDI дизел с директно впръскване с 109 к.с., който заменя стария 2.1 dT. Серийно странични еърбегове.5/99 Фейслифт и нов 2.0 литров HDI дизел с 90 к.с.1/00 3.0 литровия V6 мотор вече с 207 к.с.7/00 Нов бензинов мотор: 2.2 16v с 157 к.с.1/01 Нови бензинови мотори: 1.8 16v с 116 к.с. и 2.0 16v с 136 к.с.3/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.2 HDI с 133 к.с.7/01 Нов бензинов мотор с директно впръскване: 2.0 HPI с 140 к.с.10/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.0 HDI с 107 к.с. и филтър за твърдите частици5/04 Смяна на модела, представяне на 407Най-невероятното при 406 е неговата цена. Като нов, а също и втора ръка автомобилът е сред най-изгодните оферти на пазара. Получавате автомобил с дължина 4.60 метра и достатъчно пространство пътуващите отзад да си кръстосат краката. Даже може да кажем, че в 406 отзад е най-удобно. Седалката е толкова широка, че трима възрастни седят спокойно заедно. Отпред за сметка на това седалките търпят известна критика, тъй като са твърде меки и не дават достатъчно опора на по-едри пътуващи. Освен това са монтирани доста високо, така че възможността за настройване на височина е малко излишна. Облегалките за главите са малки, ниски и се изместват от зададената позиция. С това се изчерпват критиките по отношение на сигурността. Окачването също спомага за безопасното движение - 406 залепва идеално за шосето. Най-голямата сила на автомобила е да абсорбира дори най-големи неравности по пътя. Моторите не блестят с някаква изключителна култивираност, с изключение на V6. Шестцилиндровият агрегат обаче не играе съществена роля на пазара. Границите на потребителското доверие се простират основно до 1.8 литровия мотор с 110 коня, който не харчи повече от базовия 1.6 литров. По-малкият от двата дизела също разполага с 90 к.с., а проблемите му започват с повишените очаквания към него, по тази причина този агрегат трябва да бъде яко изстискван. Чудеса от разхода на нафта не бива да се очакват при него, по този показател по-добър е по-големият турбодизел 2.1 dT с 109 к.с., който обаче е малко нехармоничен.Към момента най-добрият дизел е предлаганият след фейслифта от май 99 година комън-рейл 2.0 HDI. Цените при този мотор обаче на пазара втора ръка са твърде високи в сравнение с другите представители на модела. При всички случаи изборът на някой от дизелите си заслужава. Интересен е и предлаганият от средата на 2001 година супер модерен бензинов агрегат с директно впръскване. Най-често срещани повредиЕлектрика: дефектни CD чейнджъри поради проникване на вода в багажника, дефектиращи контакти на еърбега (изгаря лампичката)Спирачки: ръжда блокира спирачките на задната осКаросерия: вратите тракат (променени 4/99), повредени уплътнения на вратите (променено закрепване 10/99)Обратни повиквания в сервизите на компанията: 2000 и 2001 година, поради серво на спирачките и закрепването на елемент на задната ос.Ако имате опит с 406, коментирайте тази публикация! 
Тагове:
fallback
  • #31
    Paco ( преди 14 години )
    karam 2.2HDI komfort,voziq sigurnost spored men sa na nivo.
  • #30
    КАБАКОВ ( преди 14 години )
    НЕ РАЗБИРАМ МНОГО ОТ КОЛИ,ИМАМ 406 КОМБИ.ЗАЩО МИ ИЗГАСНА МОТОРА ПРИ ДОКОСВАНЕТО,НА *** НА СПИРАЧКАТА.ПРИ СНЕГОВАЛЕЖ,ДОКАТО НА МЕРЯ ПОДХОДЯЩО МЯСТО ДА СПРА,ЗА ДА СИ СЛОЖА ВЕРИГИТЕ.ОКОЛО 3 КМ.,КАРАХ И МИ ПРЕВЪРТАХА(БОКСУВАХА) ГУМИТЕ,И САМО КАК ДОКОСНАХ(БЕЗ ДА ГО НАТИСКАМ И ММ) *** НА СПИРАЧКАТА,ИЗГАСНА ДВИГАТЕЛЯ СЪС ЗАВИТ ВОЛАН НА ДЯСНО,ЛЕКО СЕ ОДАРИ КОЛАТА В МАНТИНЕЛАТА И ПРИ УДАРА МЕ ВЪРНА В СРЕДАТА НА ПЪТЯ,ДОКАТО СТАВАШЕ ТОВА БЯХ НА СКОРОСТ И МОТОРА ЗАРАБОТИ ОТНОВО.
  • #29
    hristo ( преди 14 години )
    az karam s6toto pejo i imam problem s duzite i vodnata pompa kakvo 6te mi prepor5a6 no namen mi gori dosta po malko
  • #28
    suray ( преди 14 години )
    koyto kara 406 2000 hdi preporicvam da mu sloci cip ne moga da vi opisa razlikata sis dumi razlikata e ogromna stava neveroyatno birza prosto e stahotno
  • #27
    ivan kolev ( преди 15 години )
    karam peugeot4061.9tdi ot 3 godini ie na 380 000 kim pravil sam remonti no ot ejednevnite saedinitel remaci i spira4ki za sega o6te si varvi dobre kato cialo mn.sam dovolen i za napred mislia da sia karam
  • #26
    vankata ( преди 15 години )
    406HDI golemi xvalbi,ot nisko nivo.Karm e edna godin i 46000km s neq,a e 174000km kola kato vsi4ki ostanali sas svoite ( i-)rabota da var6i
  • #25
    Grigor Grigorov ( преди 15 години )
    Imam 406 TDI 90hp strahoten dvigatel NAI zdravata i sigorna kola proizvezdana do sega.
  • #24
    chefo ( преди 16 години )
    predi 4 godini sivzeh406td 96 godina na220000km,dotogava se durpah ot peugeo i ot frenski koli,prosto mi haresa cenata,navartiah mu115000km samogradsko/iak tormoz/ zatozi periodsamo;1nakrainik,1tampon na nosacha,starter,boltove za regulirane na zadnite koleleta smina maslo i filtri na7000kmPozdrava kola ne sam imal.Za SAJELENIE ia prashtam v morgata putnata taksa i stava 630 evro/jiveia v irlandia/imam i opel frontra susto e zdrava no niama vruzka s 406
  • #23
    Пламен ( преди 16 години )
    Извинявайте, но стана нещо и потретих /неволно/...не се сърдете :)
  • #22
    Пламен ( преди 16 години )
    Преди карах Опел Вежда 1,8 Mi. Не беше лоша, ама няма нищо общо с 406-цата - и по комфорт, и по возия и по ръжда :))) Лично аз, пред немските танкове и каски предпочитам френските ласки - някак си по ми допадат ;)))
fallback
Последни