
8/98 Нов мотор: 2.0 HDI дизел с директно впръскване с 109 к.с., който заменя стария 2.1 dT. Серийно странични еърбегове.5/99 Фейслифт и нов 2.0 литров HDI дизел с 90 к.с.1/00 3.0 литровия V6 мотор вече с 207 к.с.7/00 Нов бензинов мотор: 2.2 16v с 157 к.с.1/01 Нови бензинови мотори: 1.8 16v с 116 к.с. и 2.0 16v с 136 к.с.3/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.2 HDI с 133 к.с.7/01 Нов бензинов мотор с директно впръскване: 2.0 HPI с 140 к.с.10/01 Нов турбодизел с директно впръскване: 2.0 HDI с 107 к.с. и филтър за твърдите частици5/04 Смяна на модела, представяне на 407

Окачването също спомага за безопасното движение - 406 залепва идеално за шосето. Най-голямата сила на автомобила е да абсорбира дори най-големи неравности по пътя. Моторите не блестят с някаква изключителна култивираност, с изключение на V6. Шестцилиндровият агрегат обаче не играе съществена роля на пазара. Границите на потребителското доверие се простират основно до 1.8 литровия мотор с 110 коня, който не харчи повече от базовия 1.6 литров. По-малкият от двата дизела също разполага с 90 к.с., а проблемите му започват с повишените очаквания към него, по тази причина този агрегат трябва да бъде яко изстискван. Чудеса от разхода на нафта не бива да се очакват при него, по този показател по-добър е по-големият турбодизел 2.1 dT с 109 к.с., който обаче е малко нехармоничен.Към момента най-добрият дизел е предлаганият след фейслифта от май 99 година комън-рейл 2.0 HDI. Цените при този мотор обаче на пазара втора ръка са твърде високи в сравнение с другите представители на модела. При всички случаи изборът на някой от дизелите си заслужава. Интересен е и предлаганият от средата на 2001 година супер модерен бензинов агрегат с директно впръскване.

Ако имате опит с 406, коментирайте тази публикация!