IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е най-икономичната S-Class-а в историята на Mercedes

Mercedes-Benz представи нова модификация на своя флагман, седана S 350 BlueTEC.

Това е най-икономичната S-Class-а в историята на Mercedes
Това, според определението на фирмата е „най-икономичния и безопасен автомобил от S-Class произвеждан за цялата история на марката”. 



Колата е с трилитров дизелов двигател с 6 цилиндъра, мощност 258 к.с. и максимален въртящ момент 620 Nm. Двигателят се комбинира с автоматична трансмисия със седем степени. Според информацията от Mercedes-Benz, с този двигател автомобилът ускорява от нула до 100 км/час зя 7.1 секунди. Максималната скорост на колата е ограничена електронно до 250 км/час. 

Според данните от фирмата, средният разход на гориво на S 350 BlueTEC при комбиниран цикъл на движение е 6.8 литра на 100 км, а вредните емисии СO2 са 177 грама на километър. С тези си характеристики двигателят отговаря на нормите за опазване на околната среда Euro 6, които ще влезнат в сила след 4 години. 

Този дизелов двигател е по-икономичен дори от хибридната версия на S-Class S 400 Hybrid, която е с бензинов двигател V6 с мощност 279 к.с., електромотор с мощност 20 к.с. и системата stop-start. При хибрида комбинираният среден разход е 7.9 литра на 100 км. 



Трябва да кажем, че от Mercedes съобщиха за разработка на S-Class имаща разход от едва 3.2 литра на 100 км, но тя е още в начална фаза и далеч от серийно производство, за каквото става дума при другите два модела. 

Седанът S 350 BlueTEC ще бъде също така доста добре екипиран със системи работещи за безопасността на водача и пътниците. Да споменем системата за наблюдаване на „мъртвата зона”, която при наличието на автомобил невидим за водача го предупреждава не само с образ на огледалото за обратно виждане и със звуков сигнал, но при голяма вероятност от сблъсък задейства и спирачката с помощта на ESP. S-Class е и със системата предупреждаваща водача при непреднамерено напускане на лентата на движение. 

В Германия Mercedes-Benz S 350 BlueTEC вече може да бъде поръчан, като цената му започва от 76 270 евро.  
0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    tropikanadvj ( преди 2 години )
    Здравейте, За ес класа W 221 при движение губи мощност и се увеличават оборотите до 3500 об. за да превключи на следващата скорост?
  • #27
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Със скоростните кутии не, но проблема с дюзите остана. Поне до лятото на 2009-та година. Уж Лукойл си оправи нафтата и тя е "Евро 5". Ама колко е 5, един Господ знае! Би трябвало от миналото лято насам, дори да има проблеми с дюзите да не са на по 120-150 000 км., а над 250 000 км. Пък то тогава, ако си я купил нова, какво ти пука, че заминала една дюза за толкова време?
  • #26
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Slavi ( преди 15 години )
    S320 CDI харчи при 90 км/ч извънградско 6,5-7,0 на100км. говоря за 2002 година модел 220. Обаче ако е служебна що да не гори 30 на 100. Имах Е 270 CDI model 211 2004 година ,съм я свалял под 6,0 л. при скорост 80-90 км/ч това от опит, тия новите не знам как са но дано да нямат същите проблеми с дюзите и скоростните кутии че си е е*ало мамата.
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ss ( преди 15 години )
    ahahah toq komentar pyrviq "dryjte si go ne go iskam" nai me izkefi :D:D:D
  • #24
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Щом казваш...Ако за 8 години бяха свалили с 3 литра, то за последните 16 години, като се замислиш, нямаше да имаме Евро 5, ами евро 10 и колите щяха да горят по 3/100 :)
  • #23
    1 rate up comment 9 rate down comment
    DDR ( преди 15 години )
    Ти прочете ли тази статия? Значи хората дават 7л. за най-икономичния 3-литров дизелов S-клас с разход към 7л. а ти без дори да си я карал си почнал да се обясняваш , как хората които са я карали едва ли не си нямат представа. Аз лично вярвам, че преди 8 г. същия трилитров мотор е харчел с 3л. повече от най-икономичния който е излязъл сега. И съм по-склонен да вярвам на 10л. отколкото на 8, защото си е губене на време за 8г. и два нови модела да свалиш само с 1л. разхода.
  • #22
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Daniel ( преди 15 години )
    Аз имам ML320CDI facelift и извънградско ми гори 12-12,5л/100км. Естествено не го карам със 100км/ч, но повече от 150 ме вдигам.
  • #21
    0 rate up comment 7 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    E da,ama se6ta6 li se,4e Pejoto kolko mnogo 6te mu e natowaren dwigatelq pri 150-160 w srawnenie s Skata i 5cata.To zatwa 6e habi i powe4e.
  • #20
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Чевеко, не знам какво мислиш и колко смяташ казвам ти разхода наS320CDI 2003г. с 204к.с. е 10л. извънградско и не ти говоря при 160км.ч. А още на 110км.ч. а на 160 може и да е 20л. при стъпка до дупка отива на 40литра, поне според борд компа. Колата обаче си е перфектна и шофирането е като духовен оргазъм. Супер кола, със зверски скъпи части. Такива коли трябва да са само фирмени, поне десетките хиляди левове, които наливаш на година в S-класата да ти минават като разход на фирмата.
  • #19
    1 rate up comment 8 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    abe 4ovek za kakvo mi govori6 gluposti 2 pyti sym q karal ot B-s. do Sofiq za tova kazag 2000km. motoryt ne e tozi 197hp. a drugiq malko po mo6tniq 200ineznam kolko konq 211 ili ne6to takova tozi razhod deto si go dal e ot avtomobil deto se kara na stypka ili e 4matic !!! stiga mi pisahte gluposti do 160km/h e mnogo ikonomi4na kato se ima w napredvid masata na taq kola i razhoda syn siguren 4e i pod 7,5l/100km. moje da padne kakvo mu e strannoto neznam?