IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е най-икономичната S-Class-а в историята на Mercedes

Mercedes-Benz представи нова модификация на своя флагман, седана S 350 BlueTEC.

Това е най-икономичната S-Class-а в историята на Mercedes
Това, според определението на фирмата е „най-икономичния и безопасен автомобил от S-Class произвеждан за цялата история на марката”. 



Колата е с трилитров дизелов двигател с 6 цилиндъра, мощност 258 к.с. и максимален въртящ момент 620 Nm. Двигателят се комбинира с автоматична трансмисия със седем степени. Според информацията от Mercedes-Benz, с този двигател автомобилът ускорява от нула до 100 км/час зя 7.1 секунди. Максималната скорост на колата е ограничена електронно до 250 км/час. 

Според данните от фирмата, средният разход на гориво на S 350 BlueTEC при комбиниран цикъл на движение е 6.8 литра на 100 км, а вредните емисии СO2 са 177 грама на километър. С тези си характеристики двигателят отговаря на нормите за опазване на околната среда Euro 6, които ще влезнат в сила след 4 години. 

Този дизелов двигател е по-икономичен дори от хибридната версия на S-Class S 400 Hybrid, която е с бензинов двигател V6 с мощност 279 к.с., електромотор с мощност 20 к.с. и системата stop-start. При хибрида комбинираният среден разход е 7.9 литра на 100 км. 



Трябва да кажем, че от Mercedes съобщиха за разработка на S-Class имаща разход от едва 3.2 литра на 100 км, но тя е още в начална фаза и далеч от серийно производство, за каквото става дума при другите два модела. 

Седанът S 350 BlueTEC ще бъде също така доста добре екипиран със системи работещи за безопасността на водача и пътниците. Да споменем системата за наблюдаване на „мъртвата зона”, която при наличието на автомобил невидим за водача го предупреждава не само с образ на огледалото за обратно виждане и със звуков сигнал, но при голяма вероятност от сблъсък задейства и спирачката с помощта на ESP. S-Class е и със системата предупреждаваща водача при непреднамерено напускане на лентата на движение. 

В Германия Mercedes-Benz S 350 BlueTEC вече може да бъде поръчан, като цената му започва от 76 270 евро.  
0 от 500
  • #18
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Гори 10 извънградско? Защо пък да гори 10? Човека ти написа до 160 км/ч че гори до 8. Моето БМВ 525 също при 160 км/ч гори 8/100. Тука е по-тежко купето, но мотора е по-голям и е на по-ниски обороти при същата скорост, с което съм склонен да повярвам че при 150-160 му гори 8. Не виждам нищо нереално. Пежо 307 SW гори 7 при 150-160 км/ч.
  • #17
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ama ti pa sho sravnqvash benzin s dizel we
  • #16
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Вие от Аутомедиа сте много зле. S 320 CDI модел 2010 харчи средно 6.4л/100км., което е доста под това.
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    BVSMP ( преди 15 години )
    Двигателят е: M57 D30 O2, а колата е 730D-2008!
  • #14
    12 rate up comment 5 rate down comment
    OPC ( преди 15 години )
    Мерцедес кого заблуждават с тая рекламка? Ето някой истински факти. 10-те коли с най-скъпа поддръжка на планетата първите 5-6 бяха все модели на Мерцедес. Най-интересното е че само за консумативи и обслужване на петата година от Мерцедес са ти прибрали близо двойно по-голяма сума отколкото си дал за колата като нова. Какво го размахват тоя разход? Какво ме топли че спестаявам по 3-4лв. на 100км. от гориво, като ще дам 1000 пъти повече пари само да ми сменят маслото.
  • #13
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Когато наистина покараш такъв Мерцедес, ще откриеш че харчи извънградско 10л. и 20л. градско. Във Фирмата имаме 2бр. такива и съм изписал толкова пътни листи, че на сън знам и километри и разход. Може би на Е-клас тоя двигател да даде разход извънградско 8л. а градско 15л. Но темата е смешна когато си дал 150К за кола да броиш стотинките за разхода, когато, плащаш по 11000 застраховка а в сервиза за здрасти ти прибират хилядарка а частите са толкова скъпи, че дори не можете да си представите.
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    karl sym S320 CDI 2002g. proizvodstvo ne mnogo okolo 2000km. zna4i ako ne q natiska6 mnogo na izvn gradsko 160km/h dava razhod megdu 7,5-8.dizel koeto si e mnogo priemlivo !
  • #11
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Докато го хванат топ-гиър и тем подобни и се окаже че разхода е със 2 литра повече и започват да се обесняват,както всички преди тях!
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Niki ( преди 15 години )
    Добре пич не се напичай :)
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    U.K. ( преди 15 години )
    Кой е споменал надеждност? Коментирам характеристики. Всеки по-нов двигател е по-икономичен,по-динамичен,по-лек,по-чист, иначе защо ще правиш по-нов двигател ако не е за да подобриш стария? И по-тая логика обясних, защо е тъпо заглавието. Защото това е напълно нормално, даже щеше да е ненормално ако беше обратното. А надеждноста е съвсем друга тема, то доматите и краставиците не са като едно време, та двигателите ли?