IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-малко повреди при моделите на Mercedes, според ADAC

Немският автомобилен клуб (ADAC) е бил викан през миналата година при два милиона аварирали на пътя автомобили.

Най-малко повреди при моделите на Mercedes, според ADAC
На базата на този опит, от ADAC за пореден път публикуват таблици с най-сполучливите и най-често развалящите се автомобили.



„Жълтите ангели” (както наричат автомобилите на ADAC в Германия) през миналата година са имали най-малко тревоги с аварирали на пътя модели на Mercedes. С малко проблеми са били и моделите на BMW и Citroen. Най-често са били на пътя заради Ford Transit, Opel Vectra, Chevrolet Matiz и Renault Kangoo.
ADAC категоризира автомобилите в няколко групи, съобразно тяхната големина. Най-често победители в своите групи са били модели на Mercedes – B- Class, C-Class и SLK. По два модела победители в своя клас имат BMW и Citroën. 

При малките автомобили най-добър (с най-малко повреди на пътя) според ADAC е Mini, а BMW има най-малко проблеми със SUV модела X3. Citroën е най-добър при мини MPV моделите, където най-малко повреди са отбелязани при Xsara Picasso и заместникът C4 Picasso. 



При анализите си ADAC е включил автомобили изработени от 2004 до 2009 година. Взимат се предвид само технически проблеми по автомобила. Случаи при които са викани заради липса на бензин в резервоара например, не се броят. 

Опитът им показва, че най-честите повреди са в електрониката на съвременните автомобили (40%). В 11% от случаите проблемът е идвал от запалването на двигателя, в 9% проблемите са били свързани с горивната система, в 8% с двигателя. 

Ето и основните таблици на ADAC:

Легенда на ADAC (в проценти) - Отличен, Много добър, Добър, Задоволителен, Незадоволителен



Микро автомобили


Малки автомобили


Автомобили от нисък среден клас


Автомобили от среден клас


SUV модели


Малки MPV модели и мини ванове
0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 9 rate down comment
    К2 ( преди 14 години )
    Миризлив гледам пак си писал от различни имена. Миризма явно си се насрал пак от яд ,че Корейците освен евтини щайги се оказват и тотални развалени бракми. Сега няма смисъл да нападаш хората, щото те знаем ,че точно ти нямаш кола, ти дори работа нямаш, така че трай си и моли баща си да се моли да му смеят служебната бараката ,че пак са станали за посмешище и пак бързо ги разкриха в Германия какви трошляци са.
  • #10
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Така ли! Аз работех в Германия 7год. и съм сменил 2 коли там и много по-добре от теб знам положението какво е . За това и ти го обясних. За това ти писах ,че пишеш измищльотини. А иначе ми кажи от коя марка коли дори тук в България пращат от марката кола да те прибере. Хайде чакам, май ще се окаже че си единствения *** без кола тука, който иначе размяхва като "факти" умозаключения ,които сам си е измислил.
  • #9
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Fiesta RS ( преди 14 години )
    Личи кой не е имал нова кола.***,има т.нар. гаранция за мобилност,което значи,че при проблем от фирмата идват безплатно и след гаранционно,според модела.Най-развита такава мрежа в Германия имат точно немските фирми,ама ти не си стъпвал там,че да знаеш.
  • #8
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като пишеш измишльотини вярваш ли си? Ти като аварираш на пътя кого викаш? Пътна помощ или звъниш в сервиза? Ако звъниш в сервиза ,значе ти хлопа дъската. Всички застрахователни компании в Германия, както и в цяла Европа са вързани с Пътната помощ. ADAC освен пътна помощ отговаря и като Бърза помощ в Германия, затова ги наричат жълтите ангели, имат хеликоптери,камиони,мотори,влекачи,кранове, всякаква техника. Всеки сервиз в Германия е вързан с ADAC и те са първи на произшествието.
  • #7
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Camaro ( преди 14 години )
    Вярно е за пътната помощ в Германия,но е вярно и,че Рено прави същото във Франция.Така,че най-обективни са като,че ли продължителните тестове на АБ инспектирани от DEKRA.А там картинката е много различна от тази на ADAC.Особено Мерцедес са много зле.
  • #6
    19 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Форд Транзит и Рено Канго! Ами това са товарни мулета, тези коли се карат всеки ден нон стоп, понякога и през цялото денонощие на смени разнасят стоки. Как може да сравняваме с колата на някоя фръцла, която ходи през ден до МОЛ-а, а през другото време я возят по всякакъв начин ;) За 3 години - 5 000 км., а Транзита сигурно върти 50 000 за една година.
  • #5
    28 rate up comment 3 rate down comment
    Fiesta RS ( преди 14 години )
    Добре е да има такава информация,но със забележката,че трите немски фирми,Mercedes,BMW и VW си имат своя пътна помощ и немците я ползват.Тези случаи не попадат в статистиката.Само ако някой се излъже да се обади на ADAC.В Испания за 2009 най-зле от малките коли е била А-класата и веднага след нея модел на VW.Или извън Германия се развалят повече.Статистиката на ADAC е напълно безполезна.
  • #4
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Оставаше Ауди,БМВ и Мерц да не са на първите места по най-малко дефекти... Трите най-велики марки на света :-)
  • #3
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тая статия е стара , същата я бяхте публикували тук пред 2 седмици, само че без таблиците.
  • #2
    11 rate up comment 14 rate down comment
    SL55 ( преди 14 години )
    Естествено,че моделите на Форд са в класацията за най-лошите коли.Нищо ново под слънцето,евтини ***.