IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-малко повреди при моделите на Mercedes, според ADAC

Немският автомобилен клуб (ADAC) е бил викан през миналата година при два милиона аварирали на пътя автомобили.

Най-малко повреди при моделите на Mercedes, според ADAC
На базата на този опит, от ADAC за пореден път публикуват таблици с най-сполучливите и най-често развалящите се автомобили.



„Жълтите ангели” (както наричат автомобилите на ADAC в Германия) през миналата година са имали най-малко тревоги с аварирали на пътя модели на Mercedes. С малко проблеми са били и моделите на BMW и Citroen. Най-често са били на пътя заради Ford Transit, Opel Vectra, Chevrolet Matiz и Renault Kangoo.
ADAC категоризира автомобилите в няколко групи, съобразно тяхната големина. Най-често победители в своите групи са били модели на Mercedes – B- Class, C-Class и SLK. По два модела победители в своя клас имат BMW и Citroën. 

При малките автомобили най-добър (с най-малко повреди на пътя) според ADAC е Mini, а BMW има най-малко проблеми със SUV модела X3. Citroën е най-добър при мини MPV моделите, където най-малко повреди са отбелязани при Xsara Picasso и заместникът C4 Picasso. 



При анализите си ADAC е включил автомобили изработени от 2004 до 2009 година. Взимат се предвид само технически проблеми по автомобила. Случаи при които са викани заради липса на бензин в резервоара например, не се броят. 

Опитът им показва, че най-честите повреди са в електрониката на съвременните автомобили (40%). В 11% от случаите проблемът е идвал от запалването на двигателя, в 9% проблемите са били свързани с горивната система, в 8% с двигателя. 

Ето и основните таблици на ADAC:

Легенда на ADAC (в проценти) - Отличен, Много добър, Добър, Задоволителен, Незадоволителен



Микро автомобили


Малки автомобили


Автомобили от нисък среден клас


Автомобили от среден клас


SUV модели


Малки MPV модели и мини ванове
0 от 500
  • #41
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Саутиндър до Анониме ( преди 13 години )
    Ти защо исползваш епитети към колегата Бен?Неможеш ли да спориш без да обиждаш!Ако ти кажа,че в главата имаш толкова мозък,че ако се превърне в динамит,няма да успее да ти взриви шапката!Приятно ли ще ти е?
  • #40
    7 rate up comment 2 rate down comment
    revelation ( преди 13 години )
    Грешната ти е логиката.На всеки грамотен е ясно,че в близките 2-3 години Hyundai/KIA ще минат целия прехвален VAG по продажби.Да не би това да ги направи сравними с Mercedes?Естествено,че не!Така,че не ми обяснявай,че броя на продажбите има нещо общо с премиум марките.Ти май не си схванал,че Бугати няма нищо общо с тази категория.Вейронa е екзотична и безполезна екзотика от типа на Вайпар,Корвет и Мустанг.Mercedes е друга бира,но ти не си дарасал да рзбереш каква.
  • #39
    8 rate up comment 1 rate down comment
    BVSMP ( преди 13 години )
    Истината момчета е, че всичко проектирано горе долу след новия милениум си е калпаво и с доста проблеми.
  • #38
    4 rate up comment 5 rate down comment
    е36-егати повера ( преди 13 години )
    Ами пич те ауди минаха мерц по продажби,както виждаш бмв се драчат по рекламите с ауди,така ,че има основа да ги приемат като СЕРИОЗНИ КОНКУРЕНТИ каквито винаги са били. А и не забравяй че ВАГ произвежда ПОРШЕ,БУГАТИ,БЕНТЛИ....НАЙ-ДОБРОТО ИЛИ НЕ Е ТАКА?
  • #37
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сега човек как може да вярва на немски статистика, като Ауто Билд изкара БМВ Х5 и Х3 големи *** на теста от 100 000 км а тука ги изкарват отличници. Ама наистина, ако една кола успее да се дотътри до сервиз това означава ли че е по-малък *** от колите дето не успяват- нещо ми е мътна тая работа.
  • #36
    4 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кога Mercedes и BMW са признали Audi за конкуренция?!Ти *** ли си,какво...!!!Няма такъв филм.Големите корпорации имат S-класи или 7-*** серия.Audi карат набедените бизнесмени от Балканите.Айде стига глупости!
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    В тези таблици в хоризонталните графи са попълнени моделите автомобили- това е ясно! Цвета и знаците в оценките също са ясни. А в тези 6 ВЕРТИКАЛНИ графи какво е попълнено??? Например- рено сценик има 4 различни оценки от 5 възможни, а не се знае коя за какво е!!
  • #34
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 13 години )
    И Бентли ли не са "премиум" марка щом имат общо с VW ? И не си ти този който определя коя марка е премиум и коя не... Щом БМВ и Мерцедес приемат Ауди за конкуренция, значи не е случайно...
  • #33
    7 rate up comment 4 rate down comment
    F12 ( преди 13 години )
    Премиум марки са БМВ и Мерцедес.Ауди докато не скъсат с VW,никога няма да влязат в клуба на Големите.Голяма реклама,голям шум,но до там.Винаги ще ги смятат за посредствен производител,какъвто са VW.
  • #32
    14 rate up comment 1 rate down comment
    observer ( преди 13 години )
    Имам 2008 година Е клас закупена като нов втомобил в момента на 70,000 км. Двигателят е Е220 дизел. Освен сервизно обслужване, гуми и някоя друга дреболия като крушка, автомобилът е нямал никакви проблеми. Не бях почитател на марката, и сега не съм, но на черното не може да се каже бяло. Оказа се здрав автомобил.