Автомобилът е с хибридна система състояща се от водороден двигател и електромотор и според Mercedes има динамика съпоставима с тази при автомобила с двулитров бензинов двигател. Електродвигателят е с мощност 134 к.с. и максимален въртящ момент 290 Nm. С едно зареждане този автомобил може да измине 400 км, а зареждането с течен водород отнема три минути.
От Mercedes са подобрили ситуацията при един от слабите моменти на водородните автомобили – студения старт на двигателя. При B-Class F-cell стартът може да стане при температури до -25 градуса по Целзии. Литиево-йонен акумулатор с мощност 35KW натрупва използваната от спирачката енергия, както и тази, която не се използва напълно по време на движение.
Интериорът на колата и багажното й отделение не са променени по никакъв начин от наличието на водороден двигател при F-cell. Обемът на багажника е 416 литра и е същият като при стандартния B-class. Според Mercedes водородният B-Class F-cell е пионер в своя клас и е първият серийно произвеждан автомобил от този вид.