Вход   Регистрация

Пет много надеждни двигателя за достъпни модели

Пет много надеждни двигателя за достъпни модели
 

При редовно и качествено обслужване тези мотори предлагат сериозен ресурс

Най-важният елемент във всеки автомобил е именно двигателят и всеки шофьор е наясно, че има много надеждни мотори, но и такива, които бързо се износват и създават проблеми. Изданието youcar.com избра 5 двигателя за достъпни като цена модели, които са известни със своята надеждност.

1. K7M на Renault


Пет много надеждни двигателя за достъпни модели

Френският производител Renault разполага с мотор – K7M, който освен на модели на марката се поставя и на моделите на Dacia - Logan, Sandero и Dookker. При правилно обслужване 1,6-литровият агрегат с 4 цилиндъра и 8 клапана изкарва без ремонт до 400 000 км. Неговата мощност варира от 82 до 90 к.с., като смесеният му разход е 7,2 л/100 км.

2. K4M на Renault


Пет много надеждни двигателя за достъпни модели

Компанията разполага с още един агрегат – K4M, който влиза в тази класация. Той се поставя на моделите Megane и Fluence, кактто и на Duster, Logan и Sandero. Разликата от K7M е в броя на клапаните, които вече са 16. Мощността също е по-голяма, както и въртящият момент. Агрегатът K4M също изкарва до 400 000 км.

3. 4B11 на Mitsubishi

Пет много надеждни двигателя за достъпни модели

На моделите Mitsubishi Lancer, ASX, Outlander се поставя двигателя 4B11, който е разработен съвместно с корейския производител KIA. Затова и този мотор може да бъде срещнат при Kia Ceed, Optima, Cerato, Huyndai Sonata, Elantra и IX35. Агрегатът е 2,0-литров с 4 цилиндъра и 16 клапана, като мощността му варира от 118 до 154 к.с., а въртящият момент – от 186 до 199 Нм. При правилна експлоатация моторът навърта без проблеми между 250 000 и 350 000 км.

Любопитното е, че на базата на  мотора 4B11 е създаден двигателя за Mitsubishi Lancer Evolution. Освен това агрегатът може да бъде срещнат на някои модели на Jeep, Dodge и Chrysler.

4. MR20DE на Nissan

Пет много надеждни двигателя за достъпни модели

Сред японските мотори трябва да бъде отбелязан и MR20DE на Nissan, който се поставя под капака на моделите X-Trail, Teana, Qashqai. Двигателят се предлага в различни мощности – от 129 до 147 к.с., като въртящият момент варира от 187 до 207 Нм. Ако се обслужва правилно и редовно, този мотор може да навърти 300 000 км.

5. Z18XER на Opel

Пет много надеждни двигателя за достъпни модели

Един от също много надеждните двигатели може да се срещна при Opel Astra и Zafira, както и при Chevrolet Cruze. Това е 1,8-литровият Z18XER с мощност 140 к.с. и 175 Нм въртящ момент. Този мотор отговаря на стандарт Евро-4, но има и версия A18XER с Евро 5.

Двигателят достига 250 000 км, без да се налага ремонт. Експертите отбелязват, че моторът има много качествен ремък, но отбелязват и негови слабости – модулът за запалване и термостата, които може да излязат от строя по-рано от предвиденото.

Снимки: Производителите

Реклама  


Купи Mitsubishi

Виж всички обяви

Коментари ( 21 )

Напиши коментар Влез

от: Хм ( преди 2 седмици )

Доживяхме пробег от 300 000 км без основен ремонт да се счита за постижение!Едно време това бе посредствен резултат.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 9  Отрицателни: 0

от: васо ( преди 2 седмици )

Аз за разлика от повечето съм карал много и назлични коли.Японските мотори, някои държат ама колата я няма вече.Мотор се сменя или оправя, купето не.Като старият 1.9 дизел на Фауве и старите дизели на мерцедес няма такива кучета.Аз съм виждал сдост 1,9 на половин милион бръмчат яко, а мерцедеси по на 700 000 и нагоре неотваряни.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 8  Отрицателни: 2

от: Истината ( преди 2 седмици )

Няма и никога няма да има двигател като на "Мерцедес" 124, 300Д и 300ТД. С тези даже мърлячите от Италия изкарваха по един милион километри. Жалко, че вече не се произвежда нищо подобно.
Отговори
 
+11
 

Положителни: 12  Отрицателни: 1

от: abc ( преди 2 седмици )

Това на снимката за двигателя на Renault K4M не е вярна, това не е K4M, а пак К7М, на Dacia.
Иначе... имал съм K4M, да наистина е здрав мотор, карах го до 200 и няколко хиляди при мен. Гърнета не съм сменял никога и ауспуха беше абсолютно чист, като нарочно не съм го мил никога. Наистина има ресурс да издържи едно 350-400 хиляди без проблем, винаги така съм го виждал. Това по моя лична преценка, преди да прочета статията. Масло сменях с Elf 5W40 иснтетика на около 12-15 хиляди км.
Отговори
 
+2
 

Положителни: 5  Отрицателни: 3

от: Волвар ( преди 2 седмици )

Всеки двигател над два литра може да стане милионник, ако шофьорът не е ***. Пробег от 400 000 е възможен даже за Лада. Моята кола е на 350 000 километра и не е мръднала от нормалните изисквания. Това ми е петият голям автомобил и с всички е било така. Караш, доливаш, продаваш и следващият продължава.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 7  Отрицателни: 3

от: Ето поредната... ( преди 2 седмици )

платена статийка за "намаляване" пораженията върху имиджа на рено! Особено спешна след последните Гомн-яни събития ...
Отговори
 
+1
 

Положителни: 11  Отрицателни: 10

от: Roadrunner ( преди 2 седмици )

LF мотора 2.0 150 коня на мазда/форд. Без проблеми достига 400 000 км.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 3  Отрицателни: 2

от: .. ( преди 2 седмици )

Имам Астра с Z18XER. Карам я от нова и съм навъртял 130к км за нама 9 години. Досега съм сменял само маслен охладител (на 120к) защото му издуха уплътнението и започна да пуска по малко масло в антифриза. Друи преблеми не съм имал.
Масло сменям на 10к км, слагам 5х30, свещи сменям на 30к. Карам я със 100 октанов бензин защото няма вече 98. Със скорост 140 на магистралата, разхода ми е 7-7,2/100. С галене и инерция съм я свалял на 6,4. Карам със скъпи гуми (Мишлен летни и Гуд Иър Ултра Грип 9).
Отговори
 
+2
 

Положителни: 6  Отрицателни: 4

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Европа не се кара толкова, колкото в САЩ, Канада, Южна Америка, Австралия, Азия, Африка. Там колите наистина въртят милиони км. при най-лоши пътни и атмосферни условия Ха сега познай какви коли карат там хората. Да, позна, японски. Предимно японско се кара. Така, че см0-таните ВАг знаеш къде да си ги завреш. Това са най-некадърно направените коли, които са нищо повече от една залъгалка с която да те излъжат и после да станеш абонат на сервиза. Познай защо има толкова много сервизи у нас!
Отговори
 
+5
 

Положителни: 15  Отрицателни: 10

от: Абе ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
Долния, скоро тук имаше една статия за най-разпространената марка в България. Познай коя беше? Да правилно VW. Като се има предвид, че повечето са над 20г. и над половин милион километра сам си отговори дали е градска легенда или Факт от статистиката.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 4  Отрицателни: 12

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Къде са ВАГените с техните яки мАтори дето държали по милиони км.?
Просто няма такива, освен в градските легенди и митове, че от немското по-здраво нямало.
Най-некадърно направената боклу-чава продукция има измамното писание Made in Germany!
Китайски части сглобени от камилари и дюнерджии означава Made in Germany!
Факт!
Отговори
 
+6
 

Положителни: 14  Отрицателни: 8

от: 112 ( преди 2 седмици )

Рено слага всички в малкия си джоб, така излиза.
Отговори
 
+17
 

Положителни: 19  Отрицателни: 2

от: Някой ( преди 2 седмици )

Само да ви кажа, без никакви други претенции. Преди година се съгласих да заместя за един месец колега, който трябваше да си вземе отпуск по семейни причини. Кара бус, който всяка нощ минава по 1070км. В Испания. Като видях "Дукато"-то на 700 000 км ако не бях обещал, щях да се откажа. Ами.....за един месец и вие сметнете километрите нямах никакви проблеми. Само нафта и нищо повече. Не е реклама, имам и съм фен на "Мерцедес".
Отговори
 
+15
 

Положителни: 15  Отрицателни: 0

от: Пълен ташак ( преди 2 седмици )

Пълни смешки тук! Няма ги двигателите на Хонда и Тойота, които са сред най-надеждните в света. Баджанака кара Авенсис с двигател 1.8 VVT-i 1ZZ-FE 95 киловата - 127 коня. Непрекъснато обикаля по служба Европа. Колата му е на 473 000 и освен че харчи малко повече масло друго нищо й няма.
Приятел има Хонда Акорд на 13 години, и 310 000 км. Супир алуминиев двигател. Неслучайно Хонда дават гаранция на мотора 1 млн. километра.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 15  Отрицателни: 11

от: none ( преди 2 седмици )

Първите три мотора съм ги виждал на по 700К километра, а четвъртият на 500К. Не мисля че ще е особен проблем да изкарат по 800К километра. Честно казано съм доста изненадан че този мотор на Опел е в класацията. Старият им 1.8 мотор (90-95г.) беше много надежден, виждал съм такъв каран на газ на 500К километра. Аз лично имам много лоши впечатления от екотек двигателите им (горят масло, постоянно нещо не им е наред и светят лампи по таблото). Ако може някой който го е карал да даде мнение.
Отговори
 
+9
 

Положителни: 12  Отрицателни: 3

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

1,6D Opel Kadet мотора е на Isuzu. Нищо общо с Opel.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 11  Отрицателни: 5

от: Анонимен ( преди 2 седмици )

Opel и качество...!? от кога това? Някой много злобно се е подиграл с тях.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 13  Отрицателни: 13

от: Боян ( преди 2 седмици )

Покажи Коментара
1.6D Opel Kadett. Най здравия мотор.
Отговори
 
 -9
 

Положителни: 2  Отрицателни: 11

от: GM ( преди 2 седмици )

На последната снимка е 1.3 литрови екотек.Какво му е здравно като фазразпредението не издържа и 100 хил.км?
Отговори
 
+16
 

Положителни: 19  Отрицателни: 3

от: NN ( преди 2 седмици )

"Здрав" мотор 250 000км, че жигулите караха повече!
Моля, пишете за онези над 800 000км това са здравите мотори.
Отговори
 
+29
 

Положителни: 33  Отрицателни: 4

от: Уау ( преди 2 седмици )

Хаха, ама вие сериозно ли с тая статия? Разсмяхте ме рано сутрин! Благодаря!
Отговори
 
+16
 

Положителни: 23  Отрицателни: 7


Избери кола


Изгодни оферти
Последен Тест Драйв




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising