IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

Версията M340i е получила двигател с 387 к.с.

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

Германският производител BMW разкри най-мощните модификации на новото поколение на 3-Series – седаните M340i и M340i xDrive, чиято световна премиера ще се състои на стартиращото в края на месеца изложение в Лос Анжелос. Двата автомобила да получили специални настройки на шасито, редови 6-цилиндров турбомотор и М-диференциал.

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

Версията BMW M340i е оборудвана с двигател, развиваш 387 к.с. и 500 Нм. За Европа моторът ще развива 374 к.с., като той е получил турбокомпресор twin-scroll, обединен със стоманен изпускателен колектор. При мотора само 25% от детайлите са идентични с тези на старото поколение.

Трансмисията е 8-степенен „автомат” Sport Steptronic с подобрена хидравлика, съкратено предавателно съотношение и функция за лаунч-контрол. Кутията може да бъде адаптирана към начина на шофиране и маршрута, като използва данни от навигационната система и активния круиз-контрол.

Ускорението от 0 до 100 км/ч при седана отнема 4,4 секунд, като това е с 0,3 секунди по-бавно от M3 с мотор с 431 к.с. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

В стандартното оборудване на BMW M340i влиза окачване М-спорт, което е по-твърдо от стандартното, тъй като има усилени пружини и стабилизатори за напречна устойчивост. Освен това, то е снижено с 10 мм. Като опция се предлага адаптивно окачване с електронно-управляеми амортисьори.

Автомобилът е получи още кормилен механизъм с променено предавателно съотношение, спирачни механизми M Sport с размери 348 мм отпред и 345 отзад, система Performance Control (само за автомобилите с xDrive), при която при необходимост по-голяма част от въртящия момент се прехвърля на задната ос, както и диференциал с електронна блокировка.

BMW показа най-бързата нова тройка за момента

В салона на автомобила, както и при останалите версии на новата BMW 3-Series, се е появила нова мултимедийна система с екран с диагонал 10,25 инча, работеща на платформата BMW iDrive 7.0.

Снимки: BMW

 

Тагове: bmw 3-series m340i
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 5 години )
    ми то у швейцарско лятото е само 2-3 месеца, та можа да си я караш още 30 години така
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Bmw435iccX3G01 ( преди 5 години )
    Kakto znaete imam 4 seria coupe ksbriolet model 2015 s 6 cilondrov redovi 6estak i to kupena nova.Za 3 godini niama,povtariam niamam nikakav dori i nai-malak mehani4en ili el.problem,a guruka se otvaria i zatvaria kato 6veicarski 4asovnik
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    "Е че те БМВ са летни коли и не са предвидени за студове и заради това така се получава!!! "А ти какво караш, господин най-добър? Сув с 4х4 ли?
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Z4 owner ( преди 5 години )
    Аз моето Z4 или не го карам през зимата или ако има, някой хубав слънчев ден го карам, но не свалям гюрука.Има си разни дребни неща, които дразнят, но колата е просто жестока.
  • #4
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Азззз ( преди 5 години )
    Много са зле тези БМВ, всички който искат да са премиум се мерят с тях.Двигателите им се ползват от доста други марки,а Японските пластмаси еднодневки също от тях се учат.Тези разбирачи по-долу да отидат да попитат Жапонски състезатели и моторспорт майняци за БМВ,може и тъпите си тези да изложат по пистите където БМВ,Порше,Мерцедес са преобладаващите машини.Вземете си дъждобрани само че ще ви поплюват доста ТИКВИ кухи.....
  • #3
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Е че те БМВ са летни коли и не са предвидени за студове и заради това така се получава!!!
  • #2
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    При баварчетата е редовно на кабриолетите да не могат да им се затварят гюруците. Това нещо и в Германия често се вижда. Винаги съм се чудил защо не го оправят този механизъм, но не и не. Така явно каляват клиентите си. Ако някой не вярва да погледна западните форуми и ще разбере, че не са единични случай, а е масово. А най-смешното е зимата пекне малко слънце, отвори капака да му напече тиквата, механизма се обледени и така си остава докато не я вкараш в топъл гараж. немско-китайска му работа!
  • #1
    14 rate up comment 17 rate down comment
    .. ( преди 5 години )
    Защо са им коли с по 400-500 конски сили? Със 100 коня няма ли да стигнат за където са тръгнали?Вчера един със Z4 се опитваше да излети, но разстоянито от кръстовище до кръстовище не му стигаше и не излетя, нищо че под капака имаше къпища коне. Е, нямаше покрив и му беше малко хладно, ноември сме все-пак, но пък всики му се смееха :)