IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron?

Сумите са като цената на хиперколата - космически

За Bugatti Veyron е разказано почти всичко. Хиперколата се произвеждаше от 2005 и струваше между 1 и 4 млн. долара, преди да бъде заменена от Chiron. Сега за собствениците й остава удоволствието от поддръжката на вече не съвсем млад автомобил. А тя, меко казано, не е евтина.
   
    
Колко струва поддръжката на Bugatti Veyron
   
   
Без значение каква е модификацията на Veyron, под капака е разположен 8,0-литров W16 двигател с 4 турбини. По информация от американски дилър на Bugatti, смяната на маслото на този мотор струва 21 000 долара в официален сервиз на марката. Ако собственикът избере друго място за смяна, губи гаранцията (макар че при повечето бройки тя така или иначе вече е изтекла).

Следват гумите, които за Veyron са специални. Ако колата се кара на пълна газ, то комплект гуми свършва за ... 15 минути. Тогава собственикът ще трябва да се бръкне с 42 000 долара за нови. Към тази сума може да се добавят и 69 000 долара за спирачни дискове.

Като цяло текущото обслужване на хиперколата в официален сервиз в САЩ струва 132 000 долара годишно, като в тази сума не влиза труда на механиците. Освен това данъкът на Veyron също никак не е малък, като все пак се различава в отделните щати. Най-голям е в Калифорния – 50 000 долара на година.

Какво още? Ами трябва и гориво, като един резервоар с бензин при Veyron в Щатите струва 83 долара. Според статистиката, средно собственикът на хиперколата харчи по 4700 долара за гориво на година.


Снимки: Bugatti


0 от 500
  • #11
    13 rate up comment 14 rate down comment
    До Дошо ( преди 6 години )
    Тъпата ти сенокосачка с двигател от стара Адтра,не струва колкото капачките на вентилите на гумите. Само "мненията" са ти ценни,лузър нещастен.
  • #10
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 6 години )
    Бате ти Дошо не хейти! Вагенският толуп хейти предостатъчно сам за себе си.
  • #9
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Д ( преди 6 години )
    Грозна кола. Колкото и да е кисело гроздето...
  • #8
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    а дошо хейти цял ден
  • #7
    15 rate up comment 17 rate down comment
    минка ( преди 6 години )
    Гроздето е кисело,а ?
  • #6
    25 rate up comment 20 rate down comment
    пена ( преди 6 години )
    Това определено е кола за ***! Уминте хора с пари просто ще си купят Тесла P100D и поне на светодарите ще се гаврят безсрамно дори и със въпросните *** с Вейрон :-)
  • #5
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Разход ( преди 6 години )
    Тази кола вдига 400км.Това добре, но не можела да ги поддържа дълго време, не за друго, а защото и свършва горивото :)Змея определено гори по-малко :)
  • #4
    6 rate up comment 14 rate down comment
    До първия ( преди 6 години )
    Какви са тия хипер автомобилчета?Какви са тези смешки?Хипер автомобилчетата са нищо пред гига автомобилите.
  • #3
    16 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Този толуп с форма на торпедо направиха ли го да може да завива или все още само направо може да се кара?Предполагам за избиване на комплекси става. Типичната кола за комплексари с много пари, малко акъл и нищо в гащите. Това е колата, която по никакъв друг начин не може да оправдае съществуването си.Новия модел и него ли 10 г. ще го продават и няма да могат да го продадат след десетки намаления на цената? Явно са малко тези, които искат да се набутат.
  • #2
    26 rate up comment 31 rate down comment
    До долния ( преди 6 години )
    ВАГи в статията не е споменато, че и моторче/скоростна кутия също са консуматив и струват некви си няколкостотин хил. евро/долара. Правилно са казали хората: цена от 1 до 4млн - зависи какво и за колко време ще сменяш! Че то и едно алуди ако не платиш 2-3 пъти за какво си отишъл при вагитата!?Всичко това по "добрите" вагенски традиции...И не се чуди защо на тая ултра-хипер-супер кола с времето и пада цената, пак по горните традиции и причини.