IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кой колко продаде за първите 5 месеца на годината

Toyota продължава да е лидер пред Volkswagen и Ford

Кой колко продаде за първите 5 месеца на годината

Водещите марки на световните пазари - Toyota, Volkswagen и Ford, удържат позициите си след първите 5 месеца на годината, а брандове като Mercedes, Hyundai и Renault бързо увеличават обемите си на продажби, съобщава focus2move.
Кой колко продаде за първите 5 месеца на годината
Началото на годината бе доста вяло за автомобилните пазари, като продажбите паднаха в много от регионите по света, в това число Южна Америка, Азия, Близкия Изток, Африка и страните от бившия СССР. Във втората третина нещата се промениха и така за първите 5 месеца са продадени общо 37 900 000 автомобила, което е с 2,7 % или с 1 млн. повече от аналогичния период на 2015 г.

Toyota си остава най-популярната марка на планетата, като до края на май е продала 3 441 399 бройки (увеличение с 0,7%). На втора и трета позиция са Volkswagen и Ford - съответно 2 723 341 (-1,7%) и 2 574 283 (+3,8%) продажби.

На четвърто и пето място са марките Nissan и Hyundai. Японцине успяха за продадат 2 010 363 млн. автомобила през периода, което е увеличение с 1,5%. При корейския концерн резултатът е 1,966 857., като се отбелязва спад с 0,8%.

Топ 10 на марките по продажби за първите 5 месеца

Кой колко продаде за първите 5 месеца на годината
Най-голям ръст на продажбите показват последните 2 бранда в първата десетка. Renault успя да постигне резултат от 934 207 бройки за първите 5 месеца, което е с 13,1% повече от 2015 г. Непосредствено след това е Mercedes-Benz с 918 571 (увеличение с 12,1%).

Снимка: Ford
 

0 от 500
  • #31
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мдаа, при автомобилите положението е ясно: Тойота и всички останали!
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Брей, корейците минават Хонда и Нисан. Кой да предполага.
  • #29
    4 rate up comment 2 rate down comment
    t4 ( преди 7 години )
    Dacia forever !!!
  • #28
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То пък и без това S8 от 97 по грозна кола не съм виждал.
  • #27
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо до v-1 ( преди 7 години )
    Ама тея 256хил. км. са навъртяни след като е превъртян един път километража ли :)))Не, тия 256хил.км са с основен ремонт.Ти наистина ли мислиш, че има Алуди, което да превърти километража?
  • #26
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    И аз кво да правя сега освен да се гръмна.49см.134кг 58 год.170к,с на 2год.Нищо не ми остава освен да гася климата,баницата отвънка и на Радка ПИРАТКАТА.Само да ми пратите табелата на селския бек.Абе я гасете пс,че ако доди мамка ви ще ви дърпа ушите
  • #25
    3 rate up comment 4 rate down comment
    maripic ( преди 7 години )
    А къде са Мазерати, Ламборджини,Бугати!!??Много не ги купуват нещо!?Защо ли?
  • #24
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Форд увеличава продажбите и Скоро ВАГ ще са номер 3 и ще продължават да издишат като балон.
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    И аз карам е46 ( преди 7 години )
    М, не, бъркаш - нямаме почти нищо общо освен "големите бицепси" и е46, ама второто вече май също го няма... килата ми са мноооого по-малко от твоите, не си избивам комплексите като си изкарвам бицепсите 45 САНТА ПРЕЗ ДЖАМА у Слънчака... над тия неща съм ;) A и ако не си запознат има и е46 с над 300 коня... може аз да карам такава, кой знае..?!
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    Аз си мислех че става дума за нови коли не за пълнолетни такива ;))). Като си купувате Нов Внос, е добре да пообиколите по Европа да видите за какво става дума. В Италия не сменят масло а само доливат, щото колата си върви и така. В Германия колите се карат до ламарината, щото няма ограничения по магистралите. Във Франция си правят място като се бутат по броните. В Австрия хвърлят сол по пътищата зимата. Единствено от Швейцария колите са що годе читави, но пак няма гаранция че не са подмладени.