IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дефектно съединение провалило Toyota на "Льо Ман"

Японците все още не знаят каква е причината за повредата

Дефектно съединение провалило Toyota на

Дефектно съединение между турбината и интеркулера е станало причина един от двата спортни прототипа на Toyota да се размине с победата в легендарното състезание "24 часа на Льо Ман", проведено миналата седмица. Това съобщи представите на тима пред изданието Motorsport.
Дефектно съединение провалило Toyota на
Болидът на японците водеше в надпреварата, но в последната обиколка се появи дефект в електронното управление на турбината. От отбора са реагирали незабавно и са променили настройките от разстояние, но вече е било късно и автомобилът не успя да завърши надпреварата. В момента отборът провежда вътрешно разследване, но се изключва възможността проблемът да е бил свързан с повредата, която болид на тима получи по време на състезанието на "Спа" през май.

По време на "24 часа на Льо Ман" прототипът Toyota TS050 Hybrid уверено вървеше към крайна победа, но в последната обиколка загуби мощност. Когато до финала на състезанието оставаха само 3 минути и 25 секунди, колата на екипажа Кадзуки Накаджима, Себастиен Буеми и Антони Дейвидсън спря на старт-финалната права и бе задмината от автомобила на Porsche, който в крайна сметка завърши на първо място в класирането.

Машината на Toyota така и не стигна до финала, а втори в състезанието финишира другият болид на тима, управляван от пилотите Стефан Саразен, Майк Конуей и Камуи Кобаяши.

Снимка: Toyota Motorsport

0 от 500
  • #56
    27 rate up comment 6 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Е,сега правилата толерират Тойота ама особена файда няма.Май ФИА требва да пусне Ауди и Порше с триколки,за да може Тояга газоу теам да спечели?Щото за 3 състезния имат 2 втори места и 2 отпадания по технически причини.*** щом казваш,че са най-добрите да се посмеем заедно.
  • #55
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Toyota така и не успяват да направят успешен спортен автомобил. "Хе-хе, не бе! Само дето и досега болидите в ЛМП1 са си клонинги на Toyota GT-One.
  • #54
    23 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Алди са головодници пълни. Многото им победи са заради слаба конглокеция и абурдни толериращи дизелите регулации. Надеждни бяха като бяха с прости дизели, като минаха на батерии и нещата се пооакаха. Явно китайците дето им правят батериите не са намерили добър преводач да им преведе юзър менюала.
  • #53
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    2014 Тойота доминираха ВЕЦ шампионата, но пак заради каръщината в проблема на сензорите на ФИА не можаха да спечелят Ле Ман.
  • #52
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Тойота си разработват нещата сами, за разлика от немците които пазаруват евтини китайски технологии наготово. Участието им във ВЕЦ е много повече заради тестване на нови технологии, отколкото победа на всяка цена. Показателно за това е че никог не пускат повече от 2 коли, докато Алди по едно време бяха с 4.
  • #51
    22 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Макар,че тази година Ауди изненадващо слаби във ВЕЦ,въпреки спечелените 2 състезания,на Силвърстон ги дисквалифицираха,но това все пак е показател за колите и екипа.До някъде може да се оправдае с многото новости в колата,главно като аеродинамика и замяната на маховика с батерии,както е при Порше.Но слабите времена и проблемите на Ле Ман са изненада,дори и за екипа на доктор Улрих.
  • #50
    20 rate up comment 6 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Разбира се,че Тойота имат успехи във ВРЦ.От 1990 до 1994 са постигнали завидно количество победи и шампионски титли.Но статията е за участията им в 24 часа Ле Ман,където представянето им е доста по-слабо.Както казах по-долу за 5 години имат 1 шампионска титла във ВЕЦ и нито една победа на легендарния Ле Ман.Докато Порше за 3 години спечелиха 2 пъти ЛеМан и веднъж са шампиони,а в момента водят в класирането и шансовете им за шампиони са над 70%.При Ауди положението беше същото,като при Порше.
  • #49
    22 rate up comment 6 rate down comment
    До 51-ви незнаещ ( преди 7 години )
    Ако беше достатъчно запознат, може би щеше да знаеш за Cellica, но откъде толкова знания при вурстовете...
  • #48
    33 rate up comment 6 rate down comment
    Propov ( преди 7 години )
    Toyota така и не успяват да направят успешен спортен автомобил. Провалиха се във формула едно и то при положение че имаха най - големия бюджет години наред. В Льо Ман също се мъчат от години. Аз не се сещам за нито един техен успех на глобалната моторспорт сцена. Явно нямат способни хора, който да направят организация. Само с пари не става, трябва и акъл!
  • #47
    29 rate up comment 7 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Само можете да обиждате вие японските фенове.Фактологията не ви стига.За 5 участия на Ле Ман и двете коли на Тойота са завършвали точно два пъти.През 2013 и 2015.През останалите 3 участия или едната отпада заради повреди или и двете.Какво се сърдите тогава.Не им е силата на японците 24 часовите състезания.Те са яки на 6 часа,ама тази година и там са зле.Тъй че с факти ме оборвайте,не с обиди.*** то като няма факти остава само "***,***,***" и т.н.Там ви е силата на вас.NO more POWER!!!