IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дефектно съединение провалило Toyota на "Льо Ман"

Японците все още не знаят каква е причината за повредата

Дефектно съединение провалило Toyota на

Дефектно съединение между турбината и интеркулера е станало причина един от двата спортни прототипа на Toyota да се размине с победата в легендарното състезание "24 часа на Льо Ман", проведено миналата седмица. Това съобщи представите на тима пред изданието Motorsport.
Дефектно съединение провалило Toyota на
Болидът на японците водеше в надпреварата, но в последната обиколка се появи дефект в електронното управление на турбината. От отбора са реагирали незабавно и са променили настройките от разстояние, но вече е било късно и автомобилът не успя да завърши надпреварата. В момента отборът провежда вътрешно разследване, но се изключва възможността проблемът да е бил свързан с повредата, която болид на тима получи по време на състезанието на "Спа" през май.

По време на "24 часа на Льо Ман" прототипът Toyota TS050 Hybrid уверено вървеше към крайна победа, но в последната обиколка загуби мощност. Когато до финала на състезанието оставаха само 3 минути и 25 секунди, колата на екипажа Кадзуки Накаджима, Себастиен Буеми и Антони Дейвидсън спря на старт-финалната права и бе задмината от автомобила на Porsche, който в крайна сметка завърши на първо място в класирането.

Машината на Toyota така и не стигна до финала, а втори в състезанието финишира другият болид на тима, управляван от пилотите Стефан Саразен, Майк Конуей и Камуи Кобаяши.

Снимка: Toyota Motorsport

0 от 500
  • #66
    21 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    си развалят колите,за да влязат в правилата.Е,кой кого подпомага?ФИА дава свобода на всички,или само на едните,а другите да се борят с вятъра.Късмет нямали джапанките.Същата кола се счупи и на Спа.И там ли нямаха късмет?Просто не могат,това е,колкото и да се пънат,каквито и аванти да им пускат,не могат.Във Формула 1 беха смешници,10 години мъка и едвам направиха кола да стигне 8-мо място.И сега са така.Огромна корпорация с неограничен ресурс и некадърни инженери.Това е положението.NO POWER!!!
  • #65
    20 rate up comment 5 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Какъв резил те гони бе,***?Ауди си спечелиха Силвърстон и Спа?Тойота си отпадаха и там.Порше спечели Ле Ман,Тойота си отпадна и там.Е,кой е за резил.ФИА 3 години режеше турбо-моторите,за да може астматика на Тойота да спечели нещо.Е,не можаха и минаха на турбини.Сега са в изгодна позиция,защото рестрикциите на ФИА бяха и са в ущърб на германците.Тойота са си провал където и да отидат,с когото и да се състезават.Тойота правят кола по новите правила на ФИА,а Порше и Ауди си развалят колите....
  • #64
    21 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 7 години )
    Ато чета и виждам, че има няклко смислени коментари и всичко друго е жлъч и простотия на чело с бай ти Ярослафф...Повечето сигурно не знаят и какви категории има в 24ч. серийте ама коментират ли коментират.Иначе жалко за японците, добър нов портотип са направили,но не успяха пак.
  • #63
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Естествено че ще са по-бавни, след като от ФИА намалиха енергията за обиколка. Само че това важи и за Тойота. А Тойота са по-бързи, защото са с изцяло нов прототип. Сащо като Алди, само че последните са за резил, докато Тойота не спечелиха единствено заради кофти кисмет. Правиш ли разлика? Знам че не. Ти си патологичен случай.
  • #62
    20 rate up comment 6 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Абе оризово нишесте вкиснало,що се правиш на луд бе?Тази година на Ле Ман колите на Ауди и на Порше бяха по-бавни с 4-5 секунди на обиколка спрямо миналата година.Максималната скорост на Ауди и Порше на Мулсан беше едвам 320 км/ч,а миналата година беше 330+,докато Тояга газу са се подобрили спрямо миналата година с 2-3 секунди на обиколка.На максимална пак са си 320.Искаш да кажеш,че Ауди и Порше сами са си забавили колите,от съпричастност с Тойота ли???А пистата си е без промяна 2015 и 2016.
  • #61
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    няма новина !
  • #60
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хех,вместо да се правиш на обидчива ***, да беше е аргументирал все пак как точно регулациите толерират точно Тойота, при положение че Порше са в същия клас, а?
  • #59
    22 rate up comment 4 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Не се напъвай,Шваби,ще родиш.Аз преди 2 часа се върнах от морето,ходих да релаксирам малко,щото ми е близо.И реших да се разсея със смешките ти по темата.Гледам пак си използвал силната страна на японските фенове-обидите.Не ми пречиш де,продължай така,може да помогнеш на Тойота да победи.Догодина Ауди и Порше щели да карат на 2 гуми,че да могат японците да победят.Е пак не е сигурно дали ще стане,ама шансовете им се увеличават.Дерзай и пиши смешки,шоу да става,хахахахахахаха.
  • #58
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    При бензините пък дори променливото газоразпределение е забранено, при положение че мощността се ограничава чрез количетво енергия на обиколка, т.е. печели по-ефективния. Това ли наричаш "толериране на Тойота", вагонетко смехотворна?
  • #57
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хе-хе, и как точно правилата толерират пък точно Тойота, я кажи да е посмеем колко си техничеки неграмотен. Може би ограничението до 300 кВТ мощност на хибридната система?? Правилата все още толерират дизелите - не им се налага да покриват никакви стандарти за вредни емиии и съответно бълват канцерогенни окии и сажди на воля.