IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата българска суперкола - по-скъпа от Honda NSX

Карбоновият SIN R1 развива 100 км/час за 3 сек., струва над 360 000 лв.

Новата българска суперкола - по-скъпа от Honda NSX

Създадената от Росен Даскалов автомобилна компания SIN Cars показа най-новата си суперкола. Автомобилът дебютира на автомобилното изложение в Женева, като представлява щателно преработена версия на показания преди около три години първи SIN R1.
Новата българска суперкола струва над 360 000 лв.
SIN R1 в компанията на пазарните си конкуренти

Новият автомобил също носи името SIN R1 и до известна степен прилича на предишните прототипи. Реално обаче представлява напълно нова кола, в която са инвестирани над 5 милиона евро, споделят от SIN Cars.

Една от най-големите новости е карбонът, от който са направени както кокпитът, така и купето на последния SIN R1. Този иновативен материал, използван при най-ексклузивните спортни коли е значително по-здрав и лек от фибростъклото, което бе в основата на първия SIN R1.

Въпросните въглеродни влакна се изработват в завода на SIN Cars в България. Самата компания е базирана в меката на автомобилния спорт - Великобритания, където се правят финалните настройки и сглобяване на автомобила.
Новата българска суперкола струва над 360 000 лв.
Щандът на автосалон Женева 2016

Новият SIN R1 може да се похвали с още редица иновации, засягащи спирачките, двигателите и окачването. Впрочем последното е заимствано от Формула 1 и разполага с практична екстра - хидравличната повдигаща система, която увеличава до 40 мм височината на автомобила при шофиране до 60 км/ч - много удобно за неравните улици на града.

Също с идея за повече практичност, автомобилът е снабден с неголям багажник, както и с широк набор от екстри в салона.

Що се отнася до двигателите, компанията на русенеца Росен Даскалов използва върховите агрегати на американската GM, като ги оптимизира допълнително. Моторите са V8 и имат обем 6,2 и 7,0 литра. Мощността варира от 450 до внушителните 660 к.с. И всичко това при обща маса на автомобила от само 1250 кг.

Техническите характеристики също впечатляват. Ускорението 0-100 км/час при върховата версия с 660 к.с. става за само 3,0 секунди. Скорост от 200 км/час се постига за 9,7 сек., като колата продължава да ускорява чак до 300 км/час.
Новата българска суперкола струва над 360 000 лв.
Състезателният SIN R1 GT4

Новият SIN R1 е вече в продажба. Цената му е 145 000 британски лири (без включени такси), или малко над 360 000 лв. Почти толкова струват новите Honda NSX или Porsche 911 Turbo.

SIN Cars предлага няколко версии на своя SIN R1, включително състезателна, която се представя успешно в GT4 сериите на FIA.

Снимки: SIN Cars
 

Тагове: sin cars
0 от 500
  • #9
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Sin R1 ( преди 8 години )
    Миналата година колата беше на шоу част от рали шампионата в Русе и с колата беше проведен тест драйв аз имах честа да завьртя едно крьгче с нея. Колата е Уникална още ми настрьхва кожата като се сетя...Една супер широка ниска и с брутален глас кола..На шоуто имаше и GTR но той е много по граждански автомобил а това изглежда и звучи като чудовище. Във версия с 660 коня и 1250кг малко коли могат да и излезнат...
  • #8
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Лично сигурно си го пробвал, че е по-бърз? Нали така ВАГончик!
  • #7
    21 rate up comment 1 rate down comment
    zoom in ( преди 8 години )
    Декември я видях на живо в Русе и изглеждаше като излязла от пистата за презареждане...На тоя, дето ще си купува мечтата на всеки средно замогнал се или пенсионирал се бюргер - Порше, ще му кажа само, че има доста богаташчета, които биха си купили нещо по-различно за тази цена, ей така - за да се отличават.
  • #6
    9 rate up comment 5 rate down comment
    предпочитам GT-R ( преди 8 години )
    Браво на човека,но не ми харесва - въпрос на вкус !!!
  • #5
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тоя пък странява кола в единични бройки произвдена за GT4 съзтезание с GT-R... божееее
  • #4
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колата е създадена за шампионата GT4, т.е. разработена е за писта отговаря на спецификациите на FIA. Първите версии бяха от най евтините коли като производство, които участват в този шампионат.
  • #3
    39 rate up comment 1 rate down comment
    v1per ( преди 8 години )
    Трябва да се види в действие този автомобил, за да се разбере дали си заслужава парите. ЕВАЛА на русенецът сбъднал мечтата си!
  • #2
    16 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Един бутиков автомобил с единично производство, няма как да бъде евтин. Друг е въпросът дали това му е реалната цена. ОК, изглежда яко, карбон, това-онова, но това е марка непозната на пазара. Толкова неизвестна, че не зная кой ще го купи SIN R1 за толкова много пари. ГТР примерно е няколко пъти по-евтин, доказана бегачка с по-добри характеристики. Освен за колекционери не виждам кой друг би инвестирал. Риска да даде една торба с пари за нещо не добро и непродаваемо е много голям...
  • #1
    24 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами карбонът е доста скъп...