IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата българска суперкола - по-скъпа от Honda NSX

Карбоновият SIN R1 развива 100 км/час за 3 сек., струва над 360 000 лв.

Новата българска суперкола - по-скъпа от Honda NSX

Създадената от Росен Даскалов автомобилна компания SIN Cars показа най-новата си суперкола. Автомобилът дебютира на автомобилното изложение в Женева, като представлява щателно преработена версия на показания преди около три години първи SIN R1.
Новата българска суперкола струва над 360 000 лв.
SIN R1 в компанията на пазарните си конкуренти

Новият автомобил също носи името SIN R1 и до известна степен прилича на предишните прототипи. Реално обаче представлява напълно нова кола, в която са инвестирани над 5 милиона евро, споделят от SIN Cars.

Една от най-големите новости е карбонът, от който са направени както кокпитът, така и купето на последния SIN R1. Този иновативен материал, използван при най-ексклузивните спортни коли е значително по-здрав и лек от фибростъклото, което бе в основата на първия SIN R1.

Въпросните въглеродни влакна се изработват в завода на SIN Cars в България. Самата компания е базирана в меката на автомобилния спорт - Великобритания, където се правят финалните настройки и сглобяване на автомобила.
Новата българска суперкола струва над 360 000 лв.
Щандът на автосалон Женева 2016

Новият SIN R1 може да се похвали с още редица иновации, засягащи спирачките, двигателите и окачването. Впрочем последното е заимствано от Формула 1 и разполага с практична екстра - хидравличната повдигаща система, която увеличава до 40 мм височината на автомобила при шофиране до 60 км/ч - много удобно за неравните улици на града.

Също с идея за повече практичност, автомобилът е снабден с неголям багажник, както и с широк набор от екстри в салона.

Що се отнася до двигателите, компанията на русенеца Росен Даскалов използва върховите агрегати на американската GM, като ги оптимизира допълнително. Моторите са V8 и имат обем 6,2 и 7,0 литра. Мощността варира от 450 до внушителните 660 к.с. И всичко това при обща маса на автомобила от само 1250 кг.

Техническите характеристики също впечатляват. Ускорението 0-100 км/час при върховата версия с 660 к.с. става за само 3,0 секунди. Скорост от 200 км/час се постига за 9,7 сек., като колата продължава да ускорява чак до 300 км/час.
Новата българска суперкола струва над 360 000 лв.
Състезателният SIN R1 GT4

Новият SIN R1 е вече в продажба. Цената му е 145 000 британски лири (без включени такси), или малко над 360 000 лв. Почти толкова струват новите Honda NSX или Porsche 911 Turbo.

SIN Cars предлага няколко версии на своя SIN R1, включително състезателна, която се представя успешно в GT4 сериите на FIA.

Снимки: SIN Cars
 

Тагове: sin cars
0 от 500
  • #19
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пишман българска кола със златна цена !!!
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Пичове, потърсете във Фейсбук профилът Спортни коли(Sports cars) човека е от Пловдив, профилната снимка е националния флас с герба на РБ.Питайте човека за колата и за ,,създателя" Росен Даскалов.
  • #17
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Пичове, потърсете във Фейсбук профилът Спортни коли(Sports cars) човека е от Пловдив, профилната снимка е националния флас с герба на РБ.Питайте човека за колата и за ,,създателя
  • #16
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колата е супер, а най-страхотното е че българин е създателя и. Прави ми впечатление, че форумната *** пак се е вихрила под статията. Няколко мнения нацвъкал с различни имена и си мисли, че някой ще му повярва, че са му дали да обръща кръгче с тази кола. Мечтите са безплатни, но няма нужда да ни ги споделяш ваги. Пази си ги за себе си! Вземи първо книжка изкарай и тогава си мечтай за кръгчета с този звяр!
  • #15
    25 rate up comment 3 rate down comment
    браво ( преди 8 години )
    Гордея се, че българин е основата на такъв проект. Желая му успех! Тая кола е за състезания и колекционери.А тоя сайт се препълни с познавачи, който половината ден прекарват ремонтирайки в гаража, а другата половина обясняват как кошницата им е най-съвършената марка в света...
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само в БГ - някой направи нещо и всички щом е българско а не ВАГ/Тойота значи е пълен ***.Ние псевдо правим коли в Ловеч - боклукЧехите псевдо правят коли - само Шкоди се карат там. Човека прави супер кола справяща се добре в международно състезание - пак ***, нищо че миналата година ако не се лъжа в Женева света й се радваше
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колата изглежда страхотно и явно е доста бърза!Не случайно са я наредили между себеподобни расови спортни коли.Още по-хубавото е, че българин е създател на това чудо.Такива новини могат само да ме радват!
  • #12
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като го гледам това коле, май не отстъпва на Агера например. Пък и цената, сравнена с тези на супер автомобилите, е значително по-ниска. Име и реклама, това и е недостатъкът. А това може да се сдобие с времето. А и ми гъделичка душата, че нашенец и е дизайнер и конструктор
  • #11
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Sin R1 ( преди 8 години )
    Не ти си пешеходец и нищо не си вьртял а аз наистина завьртях крьг с колата и тя беше Safety car кьм рали Русе и затова имам клипчета в Фейсбука си... А ти си един Беден Дошовак.......
  • #10
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Германия ( преди 8 години )
    Само който не е гледал колата на живо не знае как реве това чудовище и как ускорява а да сравняваш 660коня /1250кг срещу оня *** 550 на 1720 значи имаш всичко но не и акьл....