IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis G90 вече жъне успехи

Конкурентът на S-Class получи над 4300 поръчки за само 24 часа

Genesis G90 вече жъне успехи

Genesis G90 вече жъне успехи
Шпионска снимка на Genesis G90. Снимка: Worldcarfans

Новата луксозна марка на корейската компания Hyundai - Genesis, направи повече от добър пазарен старт в родината си. Първият й модел събра рекорден брой поръчки, въпреки че все още не е показан официално.

Луксозният седан Genesis G90, чиято премиера ще се състои след повече от десет дни, е получил 4342 поръчки за по-малко от 24 часа, съобщават от корейската компания.

Моделът, спряган за конкурент на Mercedes-Maybach S-Class и компания, превъзхожда по размери повечето аналози на пазара. Очаква се и цената му да бъде под тези на конкурентите.

В родината си седанът ще се продава под името EQ900. Задвижването му ще бъде поверено на бензинови V6 и V8 мотори. Базов ще бъде 3,8-литров V6 GDI с 344 к.с., а над него в гамата ще се разположи V6 двигател с обем 3,3 литра и би-турбо. Той развива 370 к.с. Върховият мотор е V8 с мощност 425 к.с. Агрегатите се куплират с 8-степенна автоматична трансмисия, която задвижва задните колела. Налично ще бъде и задвижване към двете оси.

Официалните подробности ще бъдат изнесени на 9-ти декември тази година. Премиерата на Genesis G90 в Европа ще се състои на някое от големите изложения през 2016 г.

Подобен пазарен бум в Корея направиха по-рано и други два луксозни модела на Hyundai. През 2013 година Genesis получи 3331 предварителни поръчки, а през 2009 г. моделът Equus регистрира 1180.


 

Тагове: genesis g90
0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sorry ( преди 8 години )
    Преди повече от век Хенри Форд е казал . коя е най-хубавата кола.Новата!
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Хюндай ( преди 8 години )
    До Радев, става дума за изцяло нов БРАНД отделен от Хюндай и ще се казва GENESIS а моделите ще бъдат обозначавани както следва G90 G80 G70 и така нататък тук този е за кореа и се казва там EQ900 за Европа и САЩ ще бъде Genesis G90
  • #26
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Радев ( преди 8 години )
    За нов флагмански модел ли говорите, че нещо взех да се обърквам? Нали миналата година излезе второто поколение Genesis, т.е. имаме съвсем нов модел. За какъв пазарен дебют става въпрос в статията? И защо на снимката е показан Hyundai Equus, който няма нищо общо с Genesis?
  • #25
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    На последния Mercedes S Class целия моторен свят му се възхити за нововъведенията и стандартите за лукс, возия и сигурност, които задава, само форумните всезнайковци и хейтъри му викат кашон. То това си им е и нивото. Аз поне не намерих сравнителен тест за луксозни автомобили в ТВ, интернет или специализирана преса, където S Class да не отвява конглокенцията със солидна преднина, но щом казвате, че Genesis-а е по-добър, какво да ви опонира човек? Все едно да опитвам да убедя талибан в Христос
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Тълковен речник ( преди 8 години )
    Пише се "Хайде", а не "айде".Хайде сега и ти на училище с децата!
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Деца, айде на училище!
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    в показателите де
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Разминаването във показателите на хартия и на практика вече многократно се доказа, че е най-голямо точно при немските kypници.
  • #20
    3 rate up comment 6 rate down comment
    иван до дошо ( преди 8 години )
    Предпочитам 30 годишен немски глокник пред 3 годишниями Hyudai i 20 ,ама тея неща ги схващаш след като го купиш,че на хартия пише едно а на практика друго
  • #19
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо до иван ( преди 8 години )
    Ама престиж кога ще получат,можеби никога. Магарцедес повече от 100 години не получиха престиж.Правят *** батали, които биват разбивани демонстративно от собствениците си заради плачевно ниското качество на основни възли и агрегати на баснословни цени.