IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Въвлякоха още 4 компании в Дизелгейт

Разликите при модели на Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi варират между 4 и 20 пъти над допустимото

Въвлякоха още 4 компании в Дизелгейт

Още 4 производителя попадат в списъка на компаниите, чиито модели са преминали успешно екологичните тестове в лабораторни условия, но на пътя показват много по-високи резултати. Това са Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi, твърди в. The Guardian.
Въвлякоха още 4 компании в Дизелгейт
Изданието се е добрало до резултатите от изпитанията, проведени от компанията Emissions Analytics. Още в началото на скандала с манипулираните двигатели на Volkswagen компанията съобщи, че дизеловите автомобили на Renault, Nissan, Hyundai, Citroen, Fiat, Volvo и Jeep, също показват различни резултати от реалните.

Сега към тези марки се прибавят Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi, които са покрили официалния регулаторен тест в ЕС, но при реални условия стойностите на техните автомобили са съвсем различни. Според информацията моделите на тези производители отделят средно 4 пъти по-високи нива на азотен окис. При колите на Honda резултатът е 6 пъти по-висок, а при неназовани 4х4 модели той достига 20 пъти над разрешеното.

Всички автомобили са преминали официален тест в лаборатория, където са фиксирани новите резултати. От The Guardian разкриват, че при нито един от тестваните модели не са били открити следи от допълнителен софтуер или друго устройство, което да манипулира данните. Всички проверени превозни средства са били оборудвани с мотори, отговарящи на стандарта Euro-5.

От Mercedes признаха, че е напълно нормално изнесените данни да се различават от официално съобщените от тях, тъй като тестовете на производителя са правени в лаборатория, а не на пътя. Със същото обяснение излязоха и от Mazda, докато от Mitsubishi заявиха, че тестовете на Emissions Analytics не са официални и не трябва да се взимат под внимание.

На свой ред от Honda бяха още по-лаконични, като обявиха, че всички техни автомобили, продавани в Европа, отговарят на стандартите на ЕС.

Снимка: Ройтерс

0 от 500
  • #14
    12 rate up comment 2 rate down comment
    до вагонетките ( преди 8 години )
    EIB ще иска предсрочно погасяване на заемите от VWЕвропейската инвестиционна банка може да поиска предсрочно погасяване на отпуснатите заеми на германския производител на автомобили Volkswagen. Това става ясно от интервю за Зюддойче цайтунг на президента на финансовата институция Вернер Хойер.В. Зюддойче цайтунг посочва, че близо1,8 млрд. евро от отпуснатите заеми са непогасени.Парите са отпуснати на Volkswagen за разработване на двигатели с ниски нива на емисии. От банката ще проверят д
  • #13
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Коста ( преди 8 години )
    Когато ние хитруваме,затварят ни фабриките,когато тези хитруват,няма да има никакви последствия,освен безплатната реклама!ЕС е картелно споразумение на VW и прочие подобни структури...
  • #12
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вестничето що не вземе да обърне внимание и на някоя индийска марка автомобили.
  • #11
    31 rate up comment 14 rate down comment
    2012 ( преди 8 години )
    Дизелът е гориво за камиони и трактори,не за леки коли.Да се ограничи използването му !
  • #10
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Отново менташката Хонда. Наред със слабите им каросерии.
  • #9
    26 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ХАхахА балона на германците с дизела се спукааа. ХАхАХ И все пак тези марки са далеч от постижението на VW - До 40 пъти над нормите хахаха.
  • #8
    27 rate up comment 16 rate down comment
    Gasoline ( преди 8 години )
    Дизелът умира повсеместно. Точка по въпроса. *** технология, която не може да отговори на съвременния свят. Високи данъци и акцизи за тях и постепенно оставане на дизела само за транспортни и индустриални цели
  • #7
    17 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голямата грешка на ВАГ е че шефовете се панираха и си признаха. На практика това са нерегламентирани тестове от неофициални лаборатории. Тя всяка лаборатория ако направи изследване по свои методи , всяка може да достигне до различни резултати. Същото е и с разхода на гориво. В карайна сметка условията на пътя са еинаги различни има много повече фактори които влияят на шофирането и всеки шовира по различен начин.
  • #6
    33 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    малката но съществена подробност че Mitsubishi имаха 2.0 дизел/138hp от VW във техния Lancer между 2007ма и 2010та за Европейския пазар. Та от къде ли може да е проблема...
  • #5
    39 rate up comment 10 rate down comment
    край ( преди 8 години )
    Сигурно данните на производителите се различават от измерените в реална ситуация НО това е друго Фолксваген за инсталирали софтуер които да лъже ситемата. Това е измама по всички законодателства. Трябва някой да влезе в затвора а компанията да фалира. На България и затвориха стотици заводи с аргумента че замърсяват а немските правили горски въздух. Държа законодателството на ЕС /правено най вече от Германия/ да се преложи най-строго към Фолксваген.