IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Въвлякоха още 4 компании в Дизелгейт

Разликите при модели на Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi варират между 4 и 20 пъти над допустимото

Въвлякоха още 4 компании в Дизелгейт

Още 4 производителя попадат в списъка на компаниите, чиито модели са преминали успешно екологичните тестове в лабораторни условия, но на пътя показват много по-високи резултати. Това са Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi, твърди в. The Guardian.
Въвлякоха още 4 компании в Дизелгейт
Изданието се е добрало до резултатите от изпитанията, проведени от компанията Emissions Analytics. Още в началото на скандала с манипулираните двигатели на Volkswagen компанията съобщи, че дизеловите автомобили на Renault, Nissan, Hyundai, Citroen, Fiat, Volvo и Jeep, също показват различни резултати от реалните.

Сега към тези марки се прибавят Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi, които са покрили официалния регулаторен тест в ЕС, но при реални условия стойностите на техните автомобили са съвсем различни. Според информацията моделите на тези производители отделят средно 4 пъти по-високи нива на азотен окис. При колите на Honda резултатът е 6 пъти по-висок, а при неназовани 4х4 модели той достига 20 пъти над разрешеното.

Всички автомобили са преминали официален тест в лаборатория, където са фиксирани новите резултати. От The Guardian разкриват, че при нито един от тестваните модели не са били открити следи от допълнителен софтуер или друго устройство, което да манипулира данните. Всички проверени превозни средства са били оборудвани с мотори, отговарящи на стандарта Euro-5.

От Mercedes признаха, че е напълно нормално изнесените данни да се различават от официално съобщените от тях, тъй като тестовете на производителя са правени в лаборатория, а не на пътя. Със същото обяснение излязоха и от Mazda, докато от Mitsubishi заявиха, че тестовете на Emissions Analytics не са официални и не трябва да се взимат под внимание.

На свой ред от Honda бяха още по-лаконични, като обявиха, че всички техни автомобили, продавани в Европа, отговарят на стандартите на ЕС.

Снимка: Ройтерс

0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Ако от тези автомобили, които са по пътищата от вече 6г са умрели хиляди, то какво може да кажем за копторите вървящи у нас! Изключвам тези плюещите от форума естествено, те всички са на хибриди и ел. автомобили.Интересно какво сте се хванали за това нещо, дори и непокриващи Евро5, тези същите автомобили са в пъти по екологични от баракудите у нас
  • #23
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вие май не осъзнавате сериозността на скандала? ВАГ нарочно ! са сложили софтуер, който идключва пречистването на отработените газови и така автомобилите не пречистват нищо. Но тровят. И са причина за хиляди и хиляди случаи на рак вероатно. Тея са за разстрел не за глоби.
  • #22
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Haha ( преди 8 години )
    "Е, почваме да ги виждаме колко са изрядни, след като при Мерцедес, Мазда и Хонда е такова положението, даже не искам и да си представям какво е положението при ширпотребата Тойота, при френските и италиански производители, или при американците!" На Тойота дизелите, на които повечето фенове на вурстовете се подиграват че биле по-маломощни и с по-малки въртящи моменти от тия на "премиумите" и едва ли не биле с 10 години назад, бъди сигурен, че доста по-добре ще се предстваят на тестовете!
  • #21
    20 rate up comment 3 rate down comment
    мнение ( преди 8 години )
    Едно е да признаеш, че напълно съзнателно и умишлено си вложил софтуер за да може автомобила да работи под пълно пречистване на отработените газове при тестови условия и да се изключва газопречистването в нормален цивилен режим и..съвсем друго да отчетеш завишени нива .. вероятно при автомобили различни от чисто новите при условия различни от лабораторните и стендовите. Все пак след време системите за пречистване са с намалена афективност, а и на пътя условията са по-натоварващи от лаборатория
  • #20
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Че нищо не могат да направят.Винаги са били най простата марка.Трябва да си абсолютен да не го знаеш това.
  • #19
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А Тойота си продават хибридите, които покриват поне 10-тократно всякакви стандарти за емисии и го боли за канцерогенните мизерници от вурстландия.
  • #18
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Там е работата, че за Тойота можеш само да си представяш какво е положението, докато при ВАГ всички знаем какво е - тотална осирация по всички фронтове. На глупакът дето пише че ФВ си били признали - не, не са си признали, хванали са ги още миналата година иса им дали възможност да си призначт и оправят грешката, ама да искаш чиста технология от ВАГ е все една да искаш мляко от пиле - мисията невъзможна.
  • #17
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    хапчетата миленчо, хапчетата...
  • #16
    7 rate up comment 16 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Za poreden pat se dokaza,4e VW Group sa nai-4estnia proizvoditel i dostoino si priznaha za razlika ot vsi4ki japanki i tem podobni.Samo respect moga da imam kam tiah.Edno goliamo blagodaria za 4esnosta
  • #15
    30 rate up comment 8 rate down comment
    Край ( преди 8 години )
    Ще призная че има ЕС и всички страни са равни в него когато видя Фолксваген затворен и германци да берат череши в Кюстендилско. Завода във варна /Вамо/ за дизелови двигатели беше затворен 2006г. защото двигателите не отговаряли на изискванията на ЕС за екология. Що не казахте че може със софтуерче да ги бъзнем малко. 500 работника останаха на улицата.