IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Въвлякоха още 4 компании в Дизелгейт

Разликите при модели на Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi варират между 4 и 20 пъти над допустимото

Въвлякоха още 4 компании в Дизелгейт

Още 4 производителя попадат в списъка на компаниите, чиито модели са преминали успешно екологичните тестове в лабораторни условия, но на пътя показват много по-високи резултати. Това са Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi, твърди в. The Guardian.
Въвлякоха още 4 компании в Дизелгейт
Изданието се е добрало до резултатите от изпитанията, проведени от компанията Emissions Analytics. Още в началото на скандала с манипулираните двигатели на Volkswagen компанията съобщи, че дизеловите автомобили на Renault, Nissan, Hyundai, Citroen, Fiat, Volvo и Jeep, също показват различни резултати от реалните.

Сега към тези марки се прибавят Mercedes-Benz, Honda, Mazda и Mitsubishi, които са покрили официалния регулаторен тест в ЕС, но при реални условия стойностите на техните автомобили са съвсем различни. Според информацията моделите на тези производители отделят средно 4 пъти по-високи нива на азотен окис. При колите на Honda резултатът е 6 пъти по-висок, а при неназовани 4х4 модели той достига 20 пъти над разрешеното.

Всички автомобили са преминали официален тест в лаборатория, където са фиксирани новите резултати. От The Guardian разкриват, че при нито един от тестваните модели не са били открити следи от допълнителен софтуер или друго устройство, което да манипулира данните. Всички проверени превозни средства са били оборудвани с мотори, отговарящи на стандарта Euro-5.

От Mercedes признаха, че е напълно нормално изнесените данни да се различават от официално съобщените от тях, тъй като тестовете на производителя са правени в лаборатория, а не на пътя. Със същото обяснение излязоха и от Mazda, докато от Mitsubishi заявиха, че тестовете на Emissions Analytics не са официални и не трябва да се взимат под внимание.

На свой ред от Honda бяха още по-лаконични, като обявиха, че всички техни автомобили, продавани в Европа, отговарят на стандартите на ЕС.

Снимка: Ройтерс

0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    "като има напраскат данъците на тия с пeчките и почнат да вият на умряло ще се изкефя на макс...ей на такива като тоя бек долу дето щял да трови града "И кво. На мен данъка за чисто нов 105кс дизел ми беше 280лв за първите 5г. За голимите мотори е в пъти повече, не виждам това да отказва, който и да било.За дръгелите по на 20г е 20 лв данъка, независимо дизел или бензин. За какво, че са екологични ли? Би следвало да е напълно обратното...
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    "Има обаче, една мъничка разлика, че на някой, може да не им отговарят тестовите показатели с реалните, но НИКОЙ от тях не е слагал софтуер, който да лъже и манипулира. "Ти откъде знаеш кой, какво е сложил и дали се манипулира. Интересно как минават тестовете пък в реални условия няма как да стане, това говори точно за обратното, лъгане. На 3к оборота би трябвало на стенд или в реални условия да показва едни и същи данни. Няма как да са различни, ако няма мамещ софт...
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до joro ( преди 8 години )
    Джоре, тоя ДВГ е добър само за балами като тебе, които са се нашили с Алуди.За вас невероятен двигател е този, който може да изкара 100 000км без ремонт.За другите марки това не е нещо особено.Много сте зле момче, много.Навремето така хвалехте тръц-а ама и за него се оказа, че 100 000км без основен ремонт са непостижими.
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    А кой може да гарантира, че хибридите и водородните автомобили също не са вредни?Брат ако някой докаже, че водородните автомобили са вредни трябва да му дадат Нобелова награда.
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    94935 ( преди 8 години )
    Разликата може да е от това че от 2007 до 2010 са си нормални. На VW проблема е от 2011 НАГОРЕЕЕ. И ти заедно с останалите дето са ти дали плюсчета сте уникално "интелЕгентни".....
  • #29
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Nev ( преди 8 години )
    " Няма дизел , който да покрива сегашните еко норми - НЯМА !Всичко е лъжа и измама , от водата , която ви продават за минерална , до самолетите, които летят над главите ни !"Да, може и да няма такъв дизел, но един е гермаския Хер Вурст, който се опитваше да ни облъчва с понятието "Чист Дизел" и че едва ли не, Вагенщайн ни продава технология, която е по-добра от всичко друго на пазара. И това във времето, когато други компании инвестират милиарди за развитие на хибриди и водородни технологии!
  • #28
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    жоре, бекъмче, мамин... ще дойде момент когато такива като тебе ще получават бонус паве по предното стъкло, а не само псувни та да те сърби не чаткаш ли? То на всички ни е ясно че точно ти си от безмозъчните ама няма как да ти го обясним...за цял живот е, съжалявам...за другите де, не за теб
  • #27
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Въвлякоха още 4 компании в ДизелгейтХайде сега познайте, кой ги е въвлякъл и кой иска да се оправдае! Има обаче, една мъничка разлика, че на някой, може да не им отговарят тестовите показатели с реалните, но НИКОЙ от тях не е слагал софтуер, който да лъже и манипулира. Говорим за съвсем различни неща. Едните тровят и спестяват от данъци и нови технологии съзнателно, а другите не. Зная, че ВАГ-фена няма да го разбере. Той е прекалено кух за подобни неща...
  • #26
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    като има напраскат данъците на тия с пeчките и почнат да вият на умряло ще се изкефя на макс...ей на такива като тоя бек долу дето щял да трови града
  • #25
    2 rate up comment 13 rate down comment
    joro ( преди 8 години )
    И кво ми дреме колко замърсява въздуха моето ауди? Той и без това си е достатъчно замърсен, да не би да само аз го замърсявам? Това с екологичността никога не ме е вълнувало, дори изобщо не съм си го и помисля. 3.0 TDI ЕЙ Т'ВА Е ДВИГАТЕЛА И НЯМА по-ДОБЪР ОТ НЕГО АКО ЩЕ ЦЕЛИЯТ ГРАД ДА ОТРОВИ!