IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 млн. са засегнатите коли на Volkswagen

Сред тях са шестото поколение Golf и седмото поколение Passat

5 млн. са засегнатите коли на Volkswagen

5 млн. са проблемните дизелови коли на Volkswagen в световен мащаб, съобщават официално от германския концерн. И поясняват, че инженерите на компанията работят с пълна скорост за намиране на решение на проблема.
5 млн. са засегнатите коли на Volkswagen
Снимка: Ройтерс

Вътрешното ни разследване показа, че приблизително пет милиона пътнически автомобили Volkswagen са засегнати в световен мащаб, гласи съобщението. Това са автомобили с дизеловия двигател ЕА 189 (Евро5), сред които попадат шестото поколение на Golf, седмото поколение на Passat и първото поколение на Tiguan.

Автомобилите на концерна с дизелови двигатели Евро6 отговарят на всички норми и не са засегнати от дизеловия скандал. Такива са настоящите Golf, Passat и Touran, категорични са германците.

"Ние работим с пълна скорост за намирането на техническо решение, което ще представим възможно най-бързо на нашите партньори, клиентите и обществеността. Уверявам ви, че Volkswagen ще направи всичко възможно да спечели отново доверието на клиентите, дилърите и обществеността," заяви Д-р Херберт Дийс, главен изпълнителен директор на Volkswagen леки автомобили.

Брандът Volkswagen ще предостави в най-кратки срокове и информация за засегнатите автомобили на отделните пазари по света. От компанията са категорични, че засегнатите от дизеловия скандал автомобили са технически безопасни и изправни.

Всички подробности за дизеловия скандал на Volkswagen вижте ТУК

Тагове: Volkswagen Group
0 от 500
  • #13
    15 rate up comment 5 rate down comment
    до: неОбективен ( преди 9 години )
    Когато си купуваш нещо и на етикета пише едно, а всъщност е друго, имаш право не само да го върнеш и да получиш обезщетение, но и да осъдиш този, който те е излъгал най-нагло. Разбирам, че си глупав и необразован, щом твърдиш обратното. Разбирам и защо всички фенове на тази марка са такива. Мазохисти без мозък в главите. обичате да ви лъжат и за това да ви вземат парите. Обещават ви нисък разход и евро 6, като си купувате ***, а се оказва, че харчи двойно и не може да покрие дори евро 4.
  • #12
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Закривай!
  • #11
    19 rate up comment 7 rate down comment
    BACKO ( преди 9 години )
    Тука говорим за ТОП ИЗМАМА НА ТОП ПРОИЗВОДИТЕЛ! И накрая те не знаели колко са "засегнатите" автомобилили е аз ли да знам?НЕЩАСТНИЦИ са това!
  • #10
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само да ви кажа, че във всички модерни тестове в реални условия дизелите отново дават между 10 и 20 пъти повече вредни емисии отколкото при тестовете за категоризация - това идва от начина на мерене, който се прилага в момента за официалните измервания - точно този закон ВАГ лобират от години да не се променя, за да могат да си пласират чистите уж дизели, защото те друго почти не продават. Всичко това е благодарение на силната политическа подкрепа от Германия. ВАГ -> канцерогенни ***.
  • #9
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хората и да не са чували за NOx са чували за астма хронична и т.н. чували са за дихателни проблеми при децата, както и за рак на белите дробове. Сега ако ги запукат и за факта, че ДПФ-а работи коректно при ниски обороти и определени условия, ще им се завие свят от "Чистия дизел". Само *** немец и дебилен човек би поставил тези две думи в едно словосъчетание. Балона се пука и истината излиза на яве. 3.0 дизела на ВАГ очевадно замърсява много с тия облаци зад него...
  • #8
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Глупости, как няма да са засегнати сегашните модели, като е същия двигател. Ако не беше с този софтуер нямаше да може да покрие еко стандартите. А инженерите им какво ще направят? Ще махнат софтуера и ще се окаже, че не отговарят на нормите и после? Изкупуват и бракуват? Смешници сега трескаво търсят къде да бутнат няколко милиона или милярда, за да се потули скандала. Политическия елит на Германия пак ще трябва да работи много усърдно, за да прикрие народната боклучлива марка.
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    :)) ( преди 9 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=dKef1JFpiCA
  • #6
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Явно евро 5 им е бил малко труден за постигане и са пуснали шашмата!Ако евро 6 им е ок, значи немските инженери са се научили как стават нещата...
  • #5
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А защо мислите, че хората ще искат да си върнат колите? Хората са ги избирали внимателно и силно се съмнявам, кой знае колко голям % от купувачите са чували за NOx преди този скандал.Проблема който имат VW не се отнася за потребителските качества на автомобила. Отделен е въпроса ако решението на проблема ги промени в кофти посока-примерно по чести сервизни инспекции
  • #4
    24 rate up comment 6 rate down comment
    скруч ( преди 9 години )
    Те ако върнат парите на 11 млн. клиенти ще фалират. Кофти се прецакаха, многото тарикатлък им излезе плез носа. Но, ако не бяха маниполирали или не се бяха напъвали да продават на американския позар щяха да са ок.