IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кафява мечка и Марая Кери проверяват всеки Nissan

Японците разкриха как се създава качествен кросовър

Кафява мечка и Марая Кери проверяват всеки Nissan

Кафява мечка и Марая Кери проверяват всеки Nissan
Снимка: Nissan

Всеки нов автомобил преминава през серия от тестове, които имат за цел да проверят издържливостта и качеството на отделните системи и компоненти. В Nissan също провеждат такива изпитания, като стигат дори по-далеч, залагайки на нетрадиционни практики.

Новата гама от кросовъри на марката - X-Trail, Juke и Qashqai, се подлага на 150 000 различни теста, сред които и доста необичайни, разкрива официална информация от японския производител.

Така например, озвучителните системи на моделите се подлагат на 1200-дневен тест, при който се проверява качеството и издържливостта на аудиото. Силата на звука се увеличава максимално, като се пускат избрани парчета на Марая Кери и немски хаус. С песните на известната певица се проверяват високите тонове, докато електронната музика служи за тест на басите.

Това съвсем не всичко. За да се провери здравината на стъкления покрив, се имитира тест с кафява мечка, която се катери върху автомобила. Всяко стъкло се отваря и затваря от робот цели 30 000 пъти, а за проверка на издържливостта на компонентите се използва вулканичен прах, който се внася от Япония.

Чистачките се активират на различни степени непрекъснато в продължение на 480 часа, като система имитира различни атмосферни условия. Тестът на мигачите пък изисква 2,25 млн. включвания и изключвания.

Педантично е подходено и при организацията на салона. Японските инженери са проверили формата на почти всички видове бутилки на пазара, за да са сигурни, че ще паснат на отворите в корите на вратите. При проектирането на Qashqai се оказало, че пуснат наскоро на пазара студен чай се събира трудно в нишата. За да поправи грешката, компанията променя дизайна корите на вратите, като това й коства повече от 50 000 евро.

Друг любопитен детайл е тестът за практичност на материалите в салона. Кабината е подложена на изпитания, които включват умишлено изцапване с шоколад, червило, кафе и др.

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахахах Баба Меца и един Мармот им тестват колите. Голяма глупост. Какъв е риска мекча да се качи и да ти чуши стъкления покрив или някой завистник да метне една бутилка от 8мия етаж. Тия от Nissan са пушили нещо кофти :))))) Нема иначе как да сътворят такива глупости.
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ...Къде са го тествали тоя Патас за който говориш бе ВАГи?...http://images.car.bauercdn.com/upload/23101/images/vwpassatspyshot4.jpg
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 9 години )
    renault imat zoe, nissan imat leaf, vw imat CLEAN DIESEL! izberete vie!
  • #8
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много интересни и смислени тестове. На мен преди 2 години ми направи впечатление тест на маскиран VW Passat със супер тежко ремарке - беше клекнал до земята от тежестта и така го тестваха.На голяма част от японките обаче или въобще не може да се прикача ремарке(хибридите) или позволяват много малък товар. Единствените изключения са големите джипове и пикапи.Но различни марки различни приоритети - едни ги тестват на Марая Кери а другите като ги натоварят на макс.
  • #7
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Колко надолу са Нисан? В горната половина са и са преди немските ***. Да, може да се каже, че от другите японки, Нисан е може би най-зле от към качество, но това не значи, че не са качествени, а че другите са вдигнали доста високо летвата. Лошото е, че споделят с Рено някой части, които ги дърпат назад, а както се знае рендетата са в дъното...
  • #6
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Явно тестовете им са като вредните емисии на германците. Защото Нисан са доста надолу в класациите по надеждност. Което означава само едно- дригите правят повече и по-качествени тестове. Жалък опит за самореклама.
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Drianov ( преди 9 години )
    Съдърленд, в съдърленд се произвежда Кашкай. Сега разбрах защо толкова ми харесва - те са го спукали от тестове
  • #4
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    1200-дневен тест...И един мармот ... :PСамо едно уточнение за по-евтините модели на Nissan - френски заводи в Индия.
  • #3
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Чалгите са в съседните статии за лъжите на ВАГ. Викат и отровно-канцерогенна чалга.
  • #2
    4 rate up comment 38 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    NISSAN окончателно ми паднаха в очите. Това е тотална чалга.