IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Renault в сегмент D

Седанът и комбито Talisman се появиха във Франкфурт

Новото Renault в сегмент D

Определено смел ход направи френската компания Renault с премиерата на напълно новите седан и комби Talisman. Автомобилите са позиционирани в сегмент D, където през последните години се наблюдава немалък спад на продажбите. Talisman и Talisman Estate обаче се целят в голямо парче от пая, залагайки на лукс, стил и новаторски технологии.
Новото Renault в сегмент D
Talisman и Talisman Estate, които заместват едновременно два модела - Laguna и Latitude, са базирани на новото модулно шаси CMF, използвано за Espace, Kadjar и Megane. А това им предоставя едновременно ниско тегло, просторен салон, по-голяма твърдост на каросерията и по-нисък център на тежестта.

Размерите на две версии са аналогични - дължина: 4,86 м, широчина: 1,87 м, височина: 1,46 м и междуосие: 2,81 м, което пък е позволило на дизайнерите да интерпретират при комбито същите динамични пропорции, елегантен профил и висока талия, с които се отличава версията седан.
Новото Renault в сегмент D
Дизайнът на Talisman и Talisman Estate демонстрира новата идентичност на Renault с изправено диамантено лого, масивна хромирана радиаторна решетка, атрактивни C-образни LED светлини и стопове, които са също LED и имат 3D ефект.

По отношение на пространството в салона, моделите предлагат водещи обеми в класа, разкриха от френската компания във Франкфурт. При комбито са налични допълнителни 30 мм в областта на главите на пътниците отзад, а багажникът предлага до 1700 литра обем при сгъването на задните седалки. Новост при седана и комбито е също така електрическата пета врата, която се активира чрез движение с крак под задната броня, както и системата Easy Estate за лесно прибиране на седалките.

Говорейки за салона на автомобила, трябва да отбележим и специално разработените седалки. Те предлагат 10 вида настройки, 8 от които са електрически, както и 4-посочно настройване на лумбалната опора във височина и дълбочина, масажна функция, 6-посочно регулируеми подглавници, подгряване, интегрирана вентилация и др.
Новото Renault в сегмент D
Интериорът е обзаведен с дигитални уреди, включително арматурното табло, което представлява TFT дисплей. Инфо-развлекателната система предлага 7-инчов хоризонтален или 8,7-инчов вертикален екрани, които се командват с докосване или чрез контролер на конзолата. Върховата модификация - Initiale Paris, е обзаведена с Améthyste Black екстериорен цвят, пълнозърнеста напа кожена тапицерия и подобрена звукоизолация, благодарение най-вече на ламинираните странични стъкла.

Друга интересна технология при модела е системата 4Control, която позволява и на четирите колела да завиват. Тя се съчетава с активното окачване Multi-Sense, предлагащо 5 режима на работа - Comfort, Sport, Eco, Neutral и Perso. Въпросните режими, влияещи и на работата на волана, трансмисията и спирачките, променят също така атмосферата в автомобила - интериорното осветление (син, червен, сепия, зелен и лилав), видът и цветът на дисплея на приборното табло и звукът на двигателя.
Новото Renault в сегмент D
Гамата от агрегати е представена от два бензинови и три дизелови мотора. Бензиновите са Energy TCe150 (150 к.с.) и Energy TCe 200 (200 к.с.), налични със 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Базовият дизел - Energy dCi 110, се куплира с 6-степенна механична скоростна кутия или 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител, по-мощният Energy dCi 130 разчита на 6-степенна механична скоростна кутия или 6-степенна EDC, а върховият би-турбо Energy dCi 160 е стандартно куплиран с 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител.

Инженерите на компанията са отделили подобаващо внимание и на системите за сигурност. Сред тях можем да изброим адаптивен автопилот, активна спирачна система, технологията за следене на мъртвата зона на страничните огледала, система за следене лентата на движение, технология за разпознаване на пътните знаци, система за следене на дистанцията до стоящото отпред превозно средство и др. Налични са също така цветен head-up дисплей, камера за движение на заден ход, автоматично включване на дълги и къси светлини на фаровете (AHL), електронна паркинг спирачка и много други.
Новото Renault в сегмент D
Седанът Talisman ще бъде в продажба в Европа в началото на 2016 година, а комбито Talisman Estate ще бъде налично през пролетта на същата година. Цените и динамичните показатели трябва да бъдат разкрити по-късно тази година.

Снимки: Automedia.bg

0 от 500
  • #10
    11 rate up comment 4 rate down comment
    до none ( преди 8 години )
    Според мен причината да не се хвърлят в по-големи и мощни мотори е, че те също така са и по-скъпи. Това неизменно ще ги доближи много до Пасат/Мондео/Инсиньа?(ли е правилно), а няма как да не им е ясно, че не могат да ги борят там. Все пак тези трите за разлика от Лагуна/Латитюд си се продаваха и продават добре. Затова е много важно да се позициоират правилно. От друга страна, защо пък да им слаби моторите? Кои спопред вас са най-продаваните мощности при другите - от 140-160 к.с
  • #9
    10 rate up comment 7 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Трудно ще я продават тази кола без 2.0 200+ коня бензин и дизел, освен ако не искат да се конглокират само със СуперБ-то на Шкода (въпреки че и Шкода се предлага с един по-сериозен бензинов мотор) ;). Започвам да си мисля че Рено няма да разработват по-мощни двигатели, а ще ви вземат от Мерцедес (в момента се монтират основно на Инфинити). Лошото е че едва ли ще видим мощен дизел на Мерцедес на Талисман, щото тогава кой ще даде пари за Инфинити ;))).
  • #8
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Ганчовец ( преди 8 години )
    Защо тъпнята продължава да ме поправя конглокентни на конглокентни?
  • #7
    36 rate up comment 6 rate down comment
    Ганчовец ( преди 8 години )
    Найс, найс! Сега ако и в цените продължат да са конглокентни ще ми харесат още повече. В последно време Рено доста добре държат правилната линия като пускат хващащи окото с дизайн, с икономични мотори и съответстващи цени модели и са много по-успешни. Ако продължат така ще си запазят и разшират пазара. Браво и на холандеца - новата дизайнерска линия е супер.
  • #6
    39 rate up comment 8 rate down comment
    Човека ( преди 8 години )
    Много са ми смешни някои, като почнат да ми обяснават какъв *** било това Рено все още никой в България, а и въобще в Европа не си е закупил такава кола, но разбирачите с Голфовете "нов внос" вече знаят колко лоша и некачествена е тази кола, която дори не могат да си позволят, като чисто нова.По темата: Колата ми харесва на външен вид(доста по - красива е от предишната Лагуна), но сякаш е станала прекалено голяма.Относно другите й качества: Ще говорим след първите тестови шофирания.
  • #5
    29 rate up comment 9 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Reno ne spira da me iznenadva priatno.Niama ni6to slu4aino,4e prodajbite im kartiat posledno vreme.Clio Capture i novia Cadjar ne spirat da belejat rust.Novia Megan i tozi Talisman napravo 6te gi iztreliat v druga orbita.Kato pribavim avangardnite Zoe i Twizy,zaedno s vazrajdaneto na sportnia Apline predvijdam izklu4itelno svetlo bade6te za Reno
  • #4
    12 rate up comment 23 rate down comment
    рено не разбраха ли ( преди 8 години )
    че "колите" им свършват най-много до меган. последните поне 20години всичко във въпросния сегмент D е завършвало с провал: сафран, вел сатис, авантайм, лагуна и т.н. и т.н.
  • #3
    9 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Те хората водяха как изглеждапасат преди 1 година, какво го показват това. Откраднали са предниоцата от концепта на Голф-а от другата статия понеже го показаха и него преди близо година. Отзад стоповете на Ауди Пролог концепт показана пак преди 1 година. Френска манджа по германска рецепта.
  • #2
    11 rate up comment 29 rate down comment
    ее, най накрая! ( преди 8 години )
    Голямата Голяма Саблезъба Кокошка, маде ин рено!!ахахахахаах
  • #1
    12 rate up comment 35 rate down comment
    малиии...!!! ( преди 8 години )
    много дърво - малко кола! рено баце!!