IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Renault в сегмент D

Седанът и комбито Talisman се появиха във Франкфурт

Новото Renault в сегмент D

Определено смел ход направи френската компания Renault с премиерата на напълно новите седан и комби Talisman. Автомобилите са позиционирани в сегмент D, където през последните години се наблюдава немалък спад на продажбите. Talisman и Talisman Estate обаче се целят в голямо парче от пая, залагайки на лукс, стил и новаторски технологии.
Новото Renault в сегмент D
Talisman и Talisman Estate, които заместват едновременно два модела - Laguna и Latitude, са базирани на новото модулно шаси CMF, използвано за Espace, Kadjar и Megane. А това им предоставя едновременно ниско тегло, просторен салон, по-голяма твърдост на каросерията и по-нисък център на тежестта.

Размерите на две версии са аналогични - дължина: 4,86 м, широчина: 1,87 м, височина: 1,46 м и междуосие: 2,81 м, което пък е позволило на дизайнерите да интерпретират при комбито същите динамични пропорции, елегантен профил и висока талия, с които се отличава версията седан.
Новото Renault в сегмент D
Дизайнът на Talisman и Talisman Estate демонстрира новата идентичност на Renault с изправено диамантено лого, масивна хромирана радиаторна решетка, атрактивни C-образни LED светлини и стопове, които са също LED и имат 3D ефект.

По отношение на пространството в салона, моделите предлагат водещи обеми в класа, разкриха от френската компания във Франкфурт. При комбито са налични допълнителни 30 мм в областта на главите на пътниците отзад, а багажникът предлага до 1700 литра обем при сгъването на задните седалки. Новост при седана и комбито е също така електрическата пета врата, която се активира чрез движение с крак под задната броня, както и системата Easy Estate за лесно прибиране на седалките.

Говорейки за салона на автомобила, трябва да отбележим и специално разработените седалки. Те предлагат 10 вида настройки, 8 от които са електрически, както и 4-посочно настройване на лумбалната опора във височина и дълбочина, масажна функция, 6-посочно регулируеми подглавници, подгряване, интегрирана вентилация и др.
Новото Renault в сегмент D
Интериорът е обзаведен с дигитални уреди, включително арматурното табло, което представлява TFT дисплей. Инфо-развлекателната система предлага 7-инчов хоризонтален или 8,7-инчов вертикален екрани, които се командват с докосване или чрез контролер на конзолата. Върховата модификация - Initiale Paris, е обзаведена с Améthyste Black екстериорен цвят, пълнозърнеста напа кожена тапицерия и подобрена звукоизолация, благодарение най-вече на ламинираните странични стъкла.

Друга интересна технология при модела е системата 4Control, която позволява и на четирите колела да завиват. Тя се съчетава с активното окачване Multi-Sense, предлагащо 5 режима на работа - Comfort, Sport, Eco, Neutral и Perso. Въпросните режими, влияещи и на работата на волана, трансмисията и спирачките, променят също така атмосферата в автомобила - интериорното осветление (син, червен, сепия, зелен и лилав), видът и цветът на дисплея на приборното табло и звукът на двигателя.
Новото Renault в сегмент D
Гамата от агрегати е представена от два бензинови и три дизелови мотора. Бензиновите са Energy TCe150 (150 к.с.) и Energy TCe 200 (200 к.с.), налични със 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител. Базовият дизел - Energy dCi 110, се куплира с 6-степенна механична скоростна кутия или 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител, по-мощният Energy dCi 130 разчита на 6-степенна механична скоростна кутия или 6-степенна EDC, а върховият би-турбо Energy dCi 160 е стандартно куплиран с 6-степенна EDC автоматична трансмисия с двоен съединител.

Инженерите на компанията са отделили подобаващо внимание и на системите за сигурност. Сред тях можем да изброим адаптивен автопилот, активна спирачна система, технологията за следене на мъртвата зона на страничните огледала, система за следене лентата на движение, технология за разпознаване на пътните знаци, система за следене на дистанцията до стоящото отпред превозно средство и др. Налични са също така цветен head-up дисплей, камера за движение на заден ход, автоматично включване на дълги и къси светлини на фаровете (AHL), електронна паркинг спирачка и много други.
Новото Renault в сегмент D
Седанът Talisman ще бъде в продажба в Европа в началото на 2016 година, а комбито Talisman Estate ще бъде налично през пролетта на същата година. Цените и динамичните показатели трябва да бъдат разкрити по-късно тази година.

Снимки: Automedia.bg

0 от 500
  • #30
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Xexe ( преди 8 години )
    Povecheto tuk nqmat knijki spoko!
  • #29
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 8 години )
    Колата още не е излязла, а вие я изкарахте най-големият *** в света!Сигруно една много здрава Хонда Джаз ще е по-удобна от Талисмана, това ли ще ми кажете? Не всичко е до здравина!Оставете клиентите да я покарат на тест-драйв, да видим продажбите и ако няма дефекти, значи нищо и няма на колата.И аз не харесвам марката, но имам познати, които са безкрайно доволни от старите си Лагуна от 90-те години и си ги карат.Имат и избор от екстри, значи ще има и търсене на модела.
  • #28
    7 rate up comment 9 rate down comment
    истината за рено! ( преди 8 години )
    сафран-вел сатис-авантайм-лагуна и сега това недоразумение, наречено талисман!я някой от рено-гурувците тук да каже има ли друга фирма по света с толкова провали в сегмент D?
  • #27
    7 rate up comment 4 rate down comment
    що бе!? ( преди 8 години )
    сравнено с магарешка каруца рено е почти като самолет! )))))))))))))))))
  • #26
    9 rate up comment 14 rate down comment
    до готиното ( преди 8 години )
    лошото за рено е, че хората отдавна карат далеч по-добри, надеждни и здрави коли
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е кво по точно им ограничава скапаната система ? Един глок. И кой па можа да сложи глок.. *** дума
  • #24
    25 rate up comment 8 rate down comment
    до готино ама ( преди 8 години )
    Глупости говориш.Рено вървят нагоре по всички параграфи.И говоря от собствено лице -допреди месец карах флуанс 2010,без забележки.Сега съм с нова лагуна и колата е уникална.Но не е за масов вкус,а е за хора с усет.А талисманът изглежда страхотно,макар и малко унифициран за моя вкус
  • #23
    9 rate up comment 21 rate down comment
    готино ама.. ( преди 8 години )
    ..много е зле! рено в последните 10-15 години заема твърдо последните места по надежност и качество, в което и да е издание и класация, в която и да е държава!!
  • #22
    39 rate up comment 8 rate down comment
    много сте зле ( преди 8 години )
    колата е яка,а Рено се движе бързо нагоре и последните 5 години има страхотен прогрес.А повечето от пишещите долу не са се качвали в Рено и карат 15 годишнш голфчета:)
  • #21
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Скоростния лост и зад него е 1:1 с Passat 8, съшо и горната част на цялото табло.Има доста заемки и в екстериора. Като цяло добре им се е получило, но не е съвсем тяхно.