IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche откри ерата на електромобилите

Mission E е преминал Северната дъга за по-малко от 8 минути

Porsche откри ерата на електромобилите

Компанията Porsche показа прототип на електромобил с 4 места, който само с едно зареждане може да измине около 500 км, съобщи пратеникът на Automedia.bg на международното автомобилно изложение във Франкфурт.
Porsche откри ерата на електромобилите
Концептуалният Mission E бе показан на специално пероприятие – „Нощта на премиерите”, където автомобилният концерн Volkswagen представя пред отбрана публика и представители на медиите всички свои нови модели.

Автомобилът е снабден с два електромотора с обща мощност над 600 к.с., които му позволяват да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди, а до 200 км/ч – за 12 секунди. Освен това Mission E има система за задвижване на четирите колела и пълноуправляемо шаси.
Porsche откри ерата на електромобилите
Представител на Porsche разкри, че концептът е бил тестван на Северната дъга на пистата „Нюрбургринг”, където е записал постижение от под 8 минути за обиколка. Специално за модела е разработена нова 800-волтова система за презареждане, която позволява пълненето на 80 % от акумулаторите за 15 минути. Това стига за преход от 400 км.
Porsche откри ерата на електромобилите
Машината е направена с използване на алуминий, стомана и усилени карбонови полимери. Тя има светодиодни матрични фарове, камери вместо огледала, напълно електронни централна консола и приборен панел, система за управление на системите с помощта на жестове, която се активира с бутон в купето.
Porsche откри ерата на електромобилите
Водачът може да настройва системите за управление от разстояние със специално приложение. Той разполага с виртуален ключ, който да копира и да даде на някой от членовете на семейството си, също използващ автомобила. Ключът позволява открючване на вратите, стартиране на мотора, като може да бъде настроен за използване само за определен период от време.

Снимки: Automedia.bg

Тагове: porsche mission e
0 от 500
  • #19
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    " А, технологиите са създадени от партньюрство с БМВ! "Ха-ха-ха, това кога го сънува?
  • #18
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да се каже че тесла е била спонсорирана от даймлер и тойота, е все едно да се каже че фейсбук е бил спонсориран от Боно от Ю-ту. Донякъде е правилно, но не съвсем. Стартира нова компания - продават се акции, търсят се инвеститори. Днес така стартира всяка нова компания. Така са тръгнали и Епъл и Майкрософт, но никой не казва че са били "спонсорирани", просто определени хора са купили акции, защото са видели перспектива, съответно днес получават дивиденти от това, но нямат никакви заслуги.
  • #17
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    "Шваби и японци от години работят по въпроса."Швабите къде ги буташ? Няма немска фирма да е разработила модерна батерия или силова електроника - всичко им е внос от Япония, Корея или Китай.
  • #16
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    "Технологиите" на Тесла се състоят в това да купуват батерии от Панасоник. Останалото е нищо особено.
  • #15
    2 rate up comment 8 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    За второто доъпнение съм съгласен - Даймлер и Тойота са били акционери в Тесла. А между другото аз не знаех, че имат технологият от сътрудничество с БМВ... Те БМВ още нямат на пазара ел. автомобил.
  • #14
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Преди някой да се обиди, ще допълня, че освен Даймлер и Тойота е бил другият голям спонсор на Тесла. Иначе Тесла са били пред фалит.
  • #13
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А относно патентите на Тесла, все се чудя, защо хората си мислят, че тази марка се е пръкнала от нищото с иновации. Тази марка и стартъп фирма е ФИНАНСИРАНА от ДАЙМЛЕР! А, технологиите са създадени от партньюрство с БМВ! Не си правете илюзии, че някой може да стъпо просто ей така в този бизнес. Необходими са огромни финансови ресурси (повече от БВП на България) и яко рамо от големие производители. И то от няколко! Технологии и стандарти се създават в сътрудничество, което не се вижда публично!
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Наистина няма смисъл от сравнения, Тесла си е супер кола също. Но това Порше има удивителен дизайн, който със сигурност няма да се запази на 100% като гледам колко е нисък автомобила, ще счупи спойлери и прагове на първата бабуна. Но Ако технологията от това Порше а доколкото четох и в Ауди Q6 след някоя друга година Фолксваген я пуснат на по-евтините си марки, да не е 600к.с. а примерно 150-200 коня и с цена 30-40 хиляди евра и гледай 3-4 години по-късно пазара за коли втора ръка в България.
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГ не знам какво са казали, но никой не вижда бъдеще в хибридите. Това е междинна стъпка към преминаването към напълно електро автомобили, като с тази стъпка:1. се тестват технологии2. се намалят емисии3. се намаля разхода на горивото4. и се подготвя публиката към новото поколение коли.Това е политическо, икономическо и стратегическо решение.
  • #10
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пичове.. това в статията е прототип. Тесла продават отдавна завършени автомобили. Защо ги сравнявате?