IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche откри ерата на електромобилите

Mission E е преминал Северната дъга за по-малко от 8 минути

Porsche откри ерата на електромобилите

Компанията Porsche показа прототип на електромобил с 4 места, който само с едно зареждане може да измине около 500 км, съобщи пратеникът на Automedia.bg на международното автомобилно изложение във Франкфурт.
Porsche откри ерата на електромобилите
Концептуалният Mission E бе показан на специално пероприятие – „Нощта на премиерите”, където автомобилният концерн Volkswagen представя пред отбрана публика и представители на медиите всички свои нови модели.

Автомобилът е снабден с два електромотора с обща мощност над 600 к.с., които му позволяват да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди, а до 200 км/ч – за 12 секунди. Освен това Mission E има система за задвижване на четирите колела и пълноуправляемо шаси.
Porsche откри ерата на електромобилите
Представител на Porsche разкри, че концептът е бил тестван на Северната дъга на пистата „Нюрбургринг”, където е записал постижение от под 8 минути за обиколка. Специално за модела е разработена нова 800-волтова система за презареждане, която позволява пълненето на 80 % от акумулаторите за 15 минути. Това стига за преход от 400 км.
Porsche откри ерата на електромобилите
Машината е направена с използване на алуминий, стомана и усилени карбонови полимери. Тя има светодиодни матрични фарове, камери вместо огледала, напълно електронни централна консола и приборен панел, система за управление на системите с помощта на жестове, която се активира с бутон в купето.
Porsche откри ерата на електромобилите
Водачът може да настройва системите за управление от разстояние със специално приложение. Той разполага с виртуален ключ, който да копира и да даде на някой от членовете на семейството си, също използващ автомобила. Ключът позволява открючване на вратите, стартиране на мотора, като може да бъде настроен за използване само за определен период от време.

Снимки: Automedia.bg

Тагове: porsche mission e
0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    да хибридите са междинна стъпка . само че тя ще продължи още 20г тая междинна стъпка. т.е. поне още 20г над половината коли които ще се произвеждат ще имат ДВГ. верно той ще става по малък - дори и за АМГ-тата но ще е там
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до Das Auto ( преди 8 години )
    Не знам какво са казали ФВ за хибридите, но виж съседната статия: "Шефът на ФВ обеща 20 нови модела хибриди и електромобили". :)
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Leberknoedel ( преди 8 години )
    Институти и университети разработват технологията, произвежда я който иска. Айнщайн не е магнат и магнатът не е Айнщайн. Без тези, които я произвеждат, технологията пак ще си съществува, но без тези, които я изобретяват, няма как да я има.
  • #26
    7 rate up comment 3 rate down comment
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Аз много се кефя на ел. колите но технологията в тях не е нищо ново. Вземете един тролей икарус на 40 години и вътре има същите неща (без батериите). И там има гегенерация на спирачната енергия и т.н. Общо взето разни неграмотници се прехласват, че еди си кой производител имал невероятните технология за ел. коли. Ако бяха толкова невероятно Тесла нямаше да си пусне патентите безплатно.
  • #25
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    "Хибридите отпадат от уравнението, разбрали са го преди Дошо Мошо и компания и не хвърлят средства за разработки на нещо настояще, което няма бъдеще. "А ти наистина ли си толкова *** да си мислиш че електромобилите няма да използват технологии разработени за хибриди? Хех, умопомрачеността на форумните вагонетки постоянно достига нови висоти и очевидно е безкрайна.
  • #24
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    ..а пък когато през 1991-ва Сони пуснаха първата серийна литиево-йонна клетка, швабите можеха да правят само батерии с оловна киселина, като тия от електромобилите на Порше от 1900-та. Страшно прогресивна нация са иначе, само да има някой друг да им разработва технологиите.
  • #23
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Институти и университети разработват само лабораторни прототипи. Масово производство на нова технология с добра надеждност и възвращаемост е съвсем различно нещо.
  • #22
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Когато ( преди 8 години )
    Фердинанд Порше е направил първият си електромобил, Тесла все още е било само фамилията на известния изобретател от сръбски произход.
  • #21
    10 rate up comment 1 rate down comment
    до Leberknoedel ( преди 8 години )
    Швабите имат много сериозни технологични институти, японците също. Не съм казал нищо за фирми. Тези технологии се разработват от институти, университети, лаборатории и най-вече, свързани с военните специализирани технологични корпорации. Новите технологии се появяват при военните средно 6 години преди да бъдат пуснати на гражданския пазар. С други думи, когато армията въведе 2-3 поколение, на пазара се пуска 1-во поколение.
  • #20
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да направиш ел. колата е много просто нещо. Колите с ДВГ са много по-сложни. Проблема е батериите. тежеста и цената им. С старта на Gigafactory се очаква изобилие на евтини батерии и сега всички производители се подготвят с модели, които ще са базирани на тези батерии. В ел. колите няма нищо ново или революционно това е техногия на 150 години.