IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche откри ерата на електромобилите

Mission E е преминал Северната дъга за по-малко от 8 минути

Porsche откри ерата на електромобилите

Компанията Porsche показа прототип на електромобил с 4 места, който само с едно зареждане може да измине около 500 км, съобщи пратеникът на Automedia.bg на международното автомобилно изложение във Франкфурт.
Porsche откри ерата на електромобилите
Концептуалният Mission E бе показан на специално пероприятие – „Нощта на премиерите”, където автомобилният концерн Volkswagen представя пред отбрана публика и представители на медиите всички свои нови модели.

Автомобилът е снабден с два електромотора с обща мощност над 600 к.с., които му позволяват да ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди, а до 200 км/ч – за 12 секунди. Освен това Mission E има система за задвижване на четирите колела и пълноуправляемо шаси.
Porsche откри ерата на електромобилите
Представител на Porsche разкри, че концептът е бил тестван на Северната дъга на пистата „Нюрбургринг”, където е записал постижение от под 8 минути за обиколка. Специално за модела е разработена нова 800-волтова система за презареждане, която позволява пълненето на 80 % от акумулаторите за 15 минути. Това стига за преход от 400 км.
Porsche откри ерата на електромобилите
Машината е направена с използване на алуминий, стомана и усилени карбонови полимери. Тя има светодиодни матрични фарове, камери вместо огледала, напълно електронни централна консола и приборен панел, система за управление на системите с помощта на жестове, която се активира с бутон в купето.
Porsche откри ерата на електромобилите
Водачът може да настройва системите за управление от разстояние със специално приложение. Той разполага с виртуален ключ, който да копира и да даде на някой от членовете на семейството си, също използващ автомобила. Ключът позволява открючване на вратите, стартиране на мотора, като може да бъде настроен за използване само за определен период от време.

Снимки: Automedia.bg

Тагове: porsche mission e
0 от 500
  • #59
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Leberknoedel ( преди 8 години )
    Много интересни неща научих. Благодаря. Поздрави.
  • #58
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    А смисъла от подобна точност е например GPS система с точност под милиметър. Аз лично не бих я отказал ако беше комерсиално достъпна.
  • #57
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Абсолютна стабилност няма, но рекорда на NIST e +/- 2e-18, което дава по-малко от секунда неточност за времето от началото на вселената досега.
  • #56
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    "Много благодаря за пояснението за избягване на разсейването на атомите посредством прецизни лазери. "Виж сега, разсейването е съвсем различно явление. Тук говорим за поглъщане. Всяка движеща се частица има отместване в честотите на преходите - т.нар. доплеров ефект, независимо дали е йон или неутрален атом. Всичките атоми в атомен часовник са еднакви, за да имат еднакви преходи, иначе може да са неутрални, а може и да са йони.
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Leberknoedel ( преди 8 години )
    Разбира се че разлика има, но крайния потребител реално няма нужда от най-най-възможно напредналата технология. Пилотите във Ф1 карат и използват възможно най-авангардните машини, но на нас ни е достатъчно и старичко комби, така е и при атомните часовници. Разбира се, на една космическа агенция, метеорологична или метрологична служба, това не и върши работа, съответно тя ще хвърли милионите за сериозният атомен часовник не само защото се нуждае от точно време, но и защото ще предоставя това точно време на нас крайните потребители, които ще си сверяваме часовниците по техния. Ние потребителите не разработваме и не изобретяваме, но ползваме технологиите. Както един изобретател се нуждае от корпорация, която да финансира и вкара в производство технологията, така и корпорацията се нуждае от нас крайните потребители, за да получи печалба от инвестираните милиони/милиарди. Ако едно звено липсва по веригата, няма и верига. Относно патентите: Може би аз се изразявам неточно, за което се извинявам патентът е публична защита на интелектуална собственост.Много благодаря за пояснението за избягване на разсейването на атомите посредством прецизни лазери. Само още няколко въпроса:Само неутралните атоми ли имат разсейване /шум/ и дали всички атоми в атомния часовник са неутрални? На практика, би трябвало да е невъзможно да се постигне абсолютна стабилност, на температура, честота и най-вече захранване, тъй като тези неща дори минимално се влияят от неща като налягане, гравитация, вибрации и т.н. което дава минималното отклонение на атомния часовник от секунда за няколко милиарда години. P.S. За дълги постове в аутомедия пишеш текста в word документ /или друга текстообработваща програма/ копи/пейст. Благодаря още веднъж за обяснението, извинявам се ако съм се държал нахално, или ако съм те обидил.Относно патентите: Може би аз се изразявам неточно, за което се извинявам патентът е публична защита на интелектуална собственост.Много благодаря за пояснението за избягване на разсейването на атомите посредством прецизни лазери. Само още няколко въпроса:Само неутралните атоми ли имат разсейване /шум/ и дали всички атоми в атомния часовник са неутрални? На практика, би трябвало да е невъзможно да се постигне абсолютна стабилност, на температура, честота и най-вече захранване, тъй като тези неща дори минимално се влияят от неща като налягане, гравитация, вибрации и т.н. което дава минималното отклонение на атомния часовник от секунда за няколко милиарда години. P.S. За дълги постове в аутомедия пишеш текста в word документ /или друга текстообработваща програма/ копи/пейст. Благодаря още веднъж за обяснението, извинявам се ако съм се държал нахално, или ако съм те обидил.
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    Да кажем че се съглася с теб за Кюньо ,не съвсем но както и да е..,а относно Форд той няма особен принос за изобретяването на автомобила ...Даймлер и Бенц мойто дете са бащите на днешните автомобили, колкото и да ви е трудно да го преглътнете "хейтърчета"
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    "А Форд е направил автомобилите достъпни ката въвежда поточната линия за производството им с модел Т."Щото сегашните автомобили не са достъпни и не се правят на поточна линия ли? Хе-хе!
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    "но тя е парна,и е по близко до локомотив от колкото до автомобил!"Автомобил по дефиниция в ЗДП е "безрелсово моторно превозно средство с повече от две колела, предназначено за превозване на пътници и товари." По тая дефиниция самоходната машина на Кюно е автомобил и не е локомотив. Ти коя дефиниция ползваш? Може би наложената от немската пропагада че автомобила трябва се задвижва от ДВГ? Ами според нея дизеловия локомотив е автомобил, а пък Тесла Модел С - не.
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до всезнайко :) ( преди 8 години )
    "Хейтърчета кой е създал автомобила ?"Първия документиран автомобил е на Никола-Жозеф Кюно. Във вид най-близък до сегашния му - Хенри Форд.Кюньо може би е изОбретил първата самоходна машина,но тя е парна,и е по близко до локомотив от колкото до автомобил! А Форд е направил автомобилите достъпни ката въвежда поточната линия за производството им с модел Т.
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Така ако атома тръгне да "бяга" от центъра на уловката, честотата на прехода му се доближава до честотата на лазера и той започва да поглъща, който пък му придава импулс в обратната посока и така го връща в центъра на уловката. Затова ти трябва лазер с много точно настроена честита, която пък зависи от това колко е стабилна температурата, която стабилност пък зависи от стабилността на азахранването му. Хе-хе, сега да не би да разбра?