IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Две специални версии на Megane RS

275 Cup S и 275 NAV са базирани на върховия Megane RS 275 Trophy-R

Две специални версии на Megane RS

В навечерието на премиерата на изцяло новия Renault Megane, спортното подразделение на френския производител представи две специални версии на флагманския модел на настоящото поколение Megane.
Две специални версии на Megane RS
Модификациите са базирани на върховия Megane RS, който е дългогодишен носител на титлата "Най-бърз автомобил с предно предаване на пистата Нюрбургринг". Обозначенията им са 275 Cup S и 275 NAV, като са базирани на Megane RS 275 Trophy-R и се задвижват от същия 2,0-литров мотор с турбо и мощност 275 к.с.
Две специални версии на Megane RS
Renault Megane RS 275 Cup S е оборудван стандартно със спортното шаси Cup, като в стандартен режим разполага с мощност от 250 к.с. В спортен режим агрегатът генерира максималните 275 к.с. Моделът предлага регулируеми амортисьори Ohlins, титаниева изпускателна система Akrapovic, гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 и др.
Две специални версии на Megane RS
Версията 275 Nav залага на комфорта, което я прави по-добър избор за онези, които шофират предимно по обществените шосета. Моделът е оборудван със стандартното шаси Sport, но срещу доплащане се предлага и по-твърдото окачване. При този модел джантите са 18-инчови Tibor, а в оборудването присъстват автоматични светлини и чистачки, двузонов климатроник, безключов достъп до купето и стартиране на мотора с бутон, задни сензори за паркиране, мощна аудиосистема, мултимедия R-link2 с навигационна система и др.

Колкото до новото поколение Renault Megane, неговата премиера ще се състои след две седмици във Франкфурт. Спортната му модификация вероятно ще видим след около година.

Снимки: Renault Sport

0 от 500
  • #3
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За 6 г. 40 000 км. ?!?!?!ти направо си е сцепил от каране тая кола бе!Аз с колелото навъртам повече километри на година, баси! Ако сметнеш ще излезе по-евтино на жена ти да се вози на такси отколкото да кара толкова много километри всяка година. А за 40 000 км. да смениш тампони не говори много добре за колата. Тепърва очаквай да почват повредите. Стой та гледай само! Една кола трябва да се кара. Стои ли много без да се кара, както в твоя случай е доста по-зле отколкото, ако се кара повече.
  • #2
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не знам каква кола караш но на жената и взехме Рено клио 2009 и за 40 000 км. съм и сменил 2 тампона на стабилизиращата щанга и двата струват 6 лв. На това аз му викам здрава кола.А на теб бих казал първо да притежаваш кола от марката и тогава да пишеш!
  • #1
    4 rate up comment 16 rate down comment
    фани едното па .. ( преди 8 години )
    ..удари другото - ренде куц и ренде за наивници!