IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Две специални версии на Megane RS

275 Cup S и 275 NAV са базирани на върховия Megane RS 275 Trophy-R

Две специални версии на Megane RS

В навечерието на премиерата на изцяло новия Renault Megane, спортното подразделение на френския производител представи две специални версии на флагманския модел на настоящото поколение Megane.
Две специални версии на Megane RS
Модификациите са базирани на върховия Megane RS, който е дългогодишен носител на титлата "Най-бърз автомобил с предно предаване на пистата Нюрбургринг". Обозначенията им са 275 Cup S и 275 NAV, като са базирани на Megane RS 275 Trophy-R и се задвижват от същия 2,0-литров мотор с турбо и мощност 275 к.с.
Две специални версии на Megane RS
Renault Megane RS 275 Cup S е оборудван стандартно със спортното шаси Cup, като в стандартен режим разполага с мощност от 250 к.с. В спортен режим агрегатът генерира максималните 275 к.с. Моделът предлага регулируеми амортисьори Ohlins, титаниева изпускателна система Akrapovic, гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 и др.
Две специални версии на Megane RS
Версията 275 Nav залага на комфорта, което я прави по-добър избор за онези, които шофират предимно по обществените шосета. Моделът е оборудван със стандартното шаси Sport, но срещу доплащане се предлага и по-твърдото окачване. При този модел джантите са 18-инчови Tibor, а в оборудването присъстват автоматични светлини и чистачки, двузонов климатроник, безключов достъп до купето и стартиране на мотора с бутон, задни сензори за паркиране, мощна аудиосистема, мултимедия R-link2 с навигационна система и др.

Колкото до новото поколение Renault Megane, неговата премиера ще се състои след две седмици във Франкфурт. Спортната му модификация вероятно ще видим след около година.

Снимки: Renault Sport

0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    С 2 думи ( преди 8 години )
    За рено като за умрял - или хубаво или (по-добре) нищо!Че почват едни дилърски истерии ....
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 8 години )
    Всичко зависи от това кой е карал колата и кой я кара.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Xexe ( преди 8 години )
    Ne znam za tebe no tova e megana s nai-malko problemi.2-roto pokolenie beshe nai-zle.
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до: ФФФ ( преди 8 години )
    Май ти си доста зле. Даже повече отколкото си мислиш! Я покажи и цитирай къде човека, т.е. ти си написал, че колата е ПРОИЗВЕДЕНА 2009 г.! Май не само главата не те слуша, но и със зрението никак не си в ред. Също така учи български. Може би не ти е майчин език, щом си толкова зле с него, но ставаш комичен. Само да ти припомня:...на жената и взехме Рено клио 2009 и за 40 000 км....Това изречение на български означава, че колата е взета 2009 и са навъртени 40 000 км. Учи момче, учи!
  • #9
    1 rate up comment 6 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    Какво му е доброто ..,ако говорим за това поколение като на снимката. Миналата година мои приятели бяха харесали 1 по нета и отидохме да го видим да покараме.Колата беше в официално представителство в Сф. С дизелов мотор, и с много екстри.., 1во още седалките в по-неудобни не бях сядал,мой приятел има ц3 и там са по дибри,грозното табло и излющени пласмааи няма да коментирам ама навигацията пълен *** с резолюция от преди 20 год. Нямаше и 70 хлд.км. но пък окачването дрънка и скърца яко..
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Хехе ( преди 8 години )
    Напротив последното поколение меган е най-доброто в сравнение със старите.
  • #7
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Ммм ( преди 8 години )
    Аз също съм карал клио преди доста години ,модела беше 2007 1,2 75 к.с. и сигорно е най-економичната кола която съм карал за градско...но за за зДравина и качество изобщо не може да става дума.Да приемем,че качеството не е от такова значение в този клас..,но специално окачването им е много слабо.А доколкото до мегана специално това поколение Е такова дърво няма!
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Къде прочете че съм я купил чисто нова?! ?!Ти си някой злобен писач който не си е купил и 1 кола. Купувал съм доста автомобили и казвам че колата е здрава . А ти си куха лейка!
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    ФФФ ( преди 8 години )
    Ти, последният си доста зле...човекът е написал, че колата е 2009 година произведена, не е споменал на колко хиляди километра е била...той е навъртял 40 000...ба*ти заядливото племе, сериозно...Иначе Мегана е супер, единственото, което бих взел преди него е на Пежо РЦЗ Р купето.
  • #4
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    опссс, грешка за колелото. Сега погледнах, че средно на месец навъртам 400-500 км. което на година е около 5500 км или за 6 г. е 33 000 км., което е по-малко от карането на женати, но е близко.