IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател

Модификацията TSI BlueMotion струва 20 450 евро

Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател

Най-икономичната бензинова модификация на последното поколение Golf представи германската компания Volkswagen. Моделът носи наименованието TSI BlueMotion и се задвижва от 1,0-литров двигател.
Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател
Агрегатът има три цилиндъра и система за принудително пълнене, като развива 115 к.с. и 200 Нм. Предлаганите трансмисии са две - ръчна с 6 предавки и автоматична DSG с два съединителя и 7 степени.

С този двигател новият Volkswagen Golf TSI BlueMotion ускорява от място до 100 км/час за 9,7 сек. и развива максимум 204 км/час. Що се отнася до средното потребление на гориво, според официалната информация то е само 4,3 л/100 км. при вредни емисии на СО2 от 99 г/км.
Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател
В оборудването на най-икономичния бензинов Volkswagen Golf влизат семпъл заден спойлер, снижено с 15 мм. спортно окачване и 15-инчови джанти BlueMotion. Налични са също така диференциал с електронна блокировка XDS, климатик, старт/стоп система и др.

Цените на Volkswagen Golf TSI BlueMotion в Германия стартират от 20 450 евро.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #13
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Който го вълнува толкова разхода и да пести да ходи на Горубляне, да си вземе една таратайка за 3000лв. с газ, с нисък данък, да я кара само с гражданска, без каско и да си пърпори, а не да ми коментира коли за 20 000 евро.
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Каталожния разход дали е с 300-400мл. по-голям или по-малък ли ти показва "последните технологии"?! Изключително си *** Саше... Много по-важно е колко харчи една кола при нормално каране, с няколко човека вътре, с багаж или в задръстване. А не при идеални условия с 1 водач вътре. Една кола с обявен по-малък каталожен разход от друга може да харчи много повече при по-високи обороти от другата. И не съм дилър на коли!
  • #11
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голфа е съвършенния автомобил за индивидуално ползване. Изключително изпипан и реално без недостатъци. Дано LAG-а на този двигател да не е голям. Иначе на хартия изглежда повече от добре.ПП - който го сравнява с Auris или Corolla явно никога не е карал Golf.
  • #10
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Чакай да видим дали наистина е толкова разхода на Toyotа. Да не стане като еко бууста на Форд уж под 6/100 градско пък реално отиде към 8. Освен това много силно ме съмнява това 4.7 да е смесения разход на Аурис. По-скоро е извън градския.Иначе браво на Фолксваген! Доказват, че са лидери. Форд с 1.0 125 вадят по-лошо при близко тегло.
  • #9
    15 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Koito sledi poslednite tehnologii znae,4e te se zadavat ot Toyota- hibridi i vodorodni tehnologii. Vsi4ko drugo izglejda kato ot minalia vek koli.
  • #8
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ми хората следят последните технологии, на тебе какъв ти е проблема? Или понеже пропагандните партенки не вървят сред технически грамотните, това се отразява на продажбите на някои марки, на които случайно ти си дилър? Ами да инвестират в технологии въпросните марки, не само в пропагандни партенки.
  • #7
    12 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    I vinagi namesva Toyota,6toto ima kompleksi ot taia marka, vyv vsiaka statia na vsiaka tema toi pliue po Toyota. Izdava stra6na kompleksar6tina ot iaponeca.
  • #6
    14 rate up comment 6 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Ami tia sporove gi pravi po cial den provincialista fen na germanski ednodnevki.
  • #5
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вие тука сте някакви болни мозъци дето сигурно и коли нямате. Как не ви омръзна да обсъждате разходи на гориво по цял ден, дали тая харчи с 0.2-0.05 литра по-малко от друга и да вадите "велики" лозунги, коя марка била по напред технологично заради това!
  • #4
    17 rate up comment 16 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Хех, не се радвай толкова - доказано е че на Фолцваген реалния разход е 30% над официалния, докато на Тойота - 15%. И като направи проста сметка:4.3 x 1.3 = 5.64.7 x 1.15 = 5.4Тойота пак по-напред. Да не говорим че има и хибриден Аурис с 3.6/100 разход.. Но така е ато сравняваш технологичен гигант като Тойота с технологично джудже като Фолцваген се получава.. гавра.