IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател

Модификацията TSI BlueMotion струва 20 450 евро

Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател

Най-икономичната бензинова модификация на последното поколение Golf представи германската компания Volkswagen. Моделът носи наименованието TSI BlueMotion и се задвижва от 1,0-литров двигател.
Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател
Агрегатът има три цилиндъра и система за принудително пълнене, като развива 115 к.с. и 200 Нм. Предлаганите трансмисии са две - ръчна с 6 предавки и автоматична DSG с два съединителя и 7 степени.

С този двигател новият Volkswagen Golf TSI BlueMotion ускорява от място до 100 км/час за 9,7 сек. и развива максимум 204 км/час. Що се отнася до средното потребление на гориво, според официалната информация то е само 4,3 л/100 км. при вредни емисии на СО2 от 99 г/км.
Volkswagen Golf с 1,0-литров двигател
В оборудването на най-икономичния бензинов Volkswagen Golf влизат семпъл заден спойлер, снижено с 15 мм. спортно окачване и 15-инчови джанти BlueMotion. Налични са също така диференциал с електронна блокировка XDS, климатик, старт/стоп система и др.

Цените на Volkswagen Golf TSI BlueMotion в Германия стартират от 20 450 евро.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #83
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    U2, нормално - това е Фв, 2 години гаранция, а преди това 2 години зарибяване с рекламите. Така се прави успешен бизнес ;)
  • #82
    3 rate up comment 1 rate down comment
    U2 ( преди 8 години )
    Сигурно не е лоша кола, но тези 2 години гаранция не се никак добър атестат за качество. Убеден съм, че ако можеха, биха ги вдигнали на поне 3 год. Явно знаят за какъв срок са им безпроблемни колите и не рискуват. Чел съм и друго. Че Фолксваген едва успяват да поддържат и 2 годишна гаранция на колите си. ерманците ги купуват въпреки всичко, защото са техни. Другите ги купуват защото искат да подражават на германците.U2
  • #81
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нормално, все пак си минал на по-висок клас автомобил! Все едно от Мерцедес Е класа да се върнеш на Мерцедес Це класа! Ами както и да гледаш, има едно чувство, което е крачка надолу :)
  • #80
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    1,8 моторите на Голф 2 бяха: 85кс, 90кс, 107кс, 112кс, 129кс и 139ксКарал съм Голф 2 90кс, имам добри спомени от него, сега съм с Б6. Също нямам проблеми. Пари да ми дават на Голф,какъвто и да било не се връщам...
  • #79
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз лично съм карал 4-ка три години и 5-ца две години! Сериозни проблеми и с двете не съм имал, може би е въпрос на късмет, все пак става въпрос за коли 3-4 ръка на по 300 хиляди километра! После минах на Пасат B6, който карам и в момента!
  • #78
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до: гофър от 90-те ( преди 8 години )
    Освен Гоуф 2-ка съм имал и още няколко след тях модификации, но съм крайно разочарован. Само проблеми. Качеството им много падна и от фен на марката и модела станах безразличен. Дето се казва да ми подаряват кола от тази марка, няма да е взема...
  • #77
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до: гофър от 90-те ( преди 8 години )
    Сигурен ли си, че Гоуфа ти е бил 1,8 115 к.с. Не се сещам за такава модификация честно. Имал съм 3 Гоуфа 2-ка. Двата ми бяха 1,8. Най-добрия двигател и най-здравия беше този с 90 к.с. моноинжекция. Икономичен и безпроблемен. Имах и 130 к.с., пълна инжекция, но с него само проблеми съм имал. Гореше яко масло, клапани, разпределителни валове, глава. И един чист дизел 1,6. Беше на незнайно много км. Километража не отчиташе. Блъснаха ме и стана тоталка. Продадох го на части...
  • #76
    8 rate up comment 1 rate down comment
    АвтоМоторСпортТВ ( преди 8 години )
    Не знам защо си мислите, че по-новите Голфове от 5 или 6 серия не са на по 250-300 хиляди километра, когато идват в България! При останалите марки е същото! Но българина обича да го лъжат, затова и купува 10 годишни автомобили на по 120 хиляди километра и си мисли, че са реални! Няма такива коли, в чужбина се кара много, а връщането на километража е сериозен бизнес! Иначе нормално, един автомобил изкарва по 350-400 хиляди километра и след това почват проблемите!
  • #75
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до голфър от 90-те ( преди 8 години )
    Да, обаче годините минават! Колкото и да е добър един автомобил, той има своето време! И определено времето на Голф 2 и Голф 3 не е в 2015 година! Както и времето на Мерцедес 124-ка не е днес! Да, перфектни автомобили за времето си автомобили! Сега никой не прави автомобили, които ще изкарат 1 милион километра! Не само Фолксваген - никой! Но логиката вече е друга! Караш един автомобил максимум 7-8 години и след това си вземаш новия модел! По-комфортен, по-сигурен, по-добър! Няма нищо вечно!
  • #74
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Икономист ( преди 8 години )
    Поддържайте си Маздите и Хюндаите по 7-8 години в официален сервиз! С парите, които ще дадете, можете да си купите по още един такъв автомобил!