IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai първи предложи Android Auto

Системата вече е налична за модела Sonata

Hyundai първи предложи Android Auto

Южнокорейската компания Hyundai е първият производител в света, който предлага системата на Google Android Auto в свой автомобил. Технологията вече се предлага за модела Sonata, като по-късно ще бъде интегрирана и в други модели на марката.
Hyundai първи предложи Android Auto
Android Auto представлява многофункционална навигационна система, даваща достъп до богат списък от приложения, базирани на Google Now. Сред тях са Google Maps с гласови команди, популярни дестинации, напомняния за срещи от календара, информация за времето, достъп до онлайн музика и много други.

Технологията може да бъде интегрирана във версиите на настоящото поколение Sonata, които имат навигационна система. За функционирането на Android Auto е необходим също така смартфон с операционна система Android 5.0 “Lollipop” или по-нова, като самото устройство се свързва с колата чрез USB.
Hyundai първи предложи Android Auto
Технологията Android Auto бе анонсирана през 2014 година, като тогава Google обяви, че работи с няколко автомобилни компании, сред които Hyundai, Audi и Honda. Очаква се до 2016 година системата да бъде налична в колите на поне 28 автомобилни марки.

Основният конкурент на Google - американската корпорация Apple, също разработва подобна система, като си партнира с BMW, GM и Honda.

"На развиващите се пазари като Индия системата на Google ще има предимство пред тази на Apple, тъй като около 85% от продадените през 2015 година смартфони на тези пазари са с операционна система Android", споделя пред BBC Уи Тек Лю, ръководител на компанията Euromonitor International, занимаваща се с проучвания на пазара за потребителска електроника. "Hyundai Sonata е седан от среден клас, като повечето от неговите собственици са извън онези 5%, които имат телефон на Apple", допълва той.

Колкото до Hyundai, от компанията вече заявиха, че съвсем скоро техните автомобили ще могат да работят и с аналогичната системата на Apple, наречена CarPlay.  

Снимки: Hyundai

0 от 500
  • #11
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колата е предназначена за градско каране, според мен, и за ниски скорости от рода на 120км/ч, но не и за повече. За живущите в Германия колата е тромава. Това, което казвам, е че я взех подлъгвайки се от 135-те коня! Двигателят е електронно ограничен, за да не се вдигат високи обороти изведнъж, за да може 5-те години гаранция да издържи! Аз лично мисля колата да я разкарам след като навъртя едно 20 хиляди километра.
  • #10
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вие наистина реагирате първосигнално. както съм написал, колата има 135 коня. Това е най-големият двигател, който се предлага на пазара за и30. Това, което съм написал, е че за малкото пари, получаваш съответната кола. Дизайнът е хубав, за това съм я и купил! Има много място, багажник има, вътре материалите са хубави, НО двигателят е МНОГО ТРОМАВ, колата не е аеродинамична, липсват дръжки и екстри от електрониката. Там е пестено. Това е което казвам! Аз карам със 170 км/ч и Хюндая не се справя!
  • #9
    26 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А ве лек, аз в такова нещо като поло повече не се качвам. Голяма каруца е.
  • #8
    33 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    do fuego - пич - няма смисъл - това е вагенския дилър, той под всяка статия обяснява, как кара колата от статията или има 5-6 служебни от същата марка, обаче не е никак доволен и иска да си купи полота и голфове. добре че хората почнаха да се усещат!
  • #7
    30 rate up comment 3 rate down comment
    Fuego ( преди 8 години )
    Еми пич,вземи си i30 турбо и ще забравиш за немските кошници ! С колко по-добре се справя това дървено поло?
  • #6
    21 rate up comment 11 rate down comment
    последно за и30 ( преди 8 години )
    А, колата е чисто нова! Бих купил малка или компактна, италианска, френска или немска кола вместо азиатската. Много ми харесва на външен вид Хюндайа, място също предлага, но долуизброените фактори показват, защо цената и е ниска. Добър маркетинг са направили просто и аз се подлъгах по него.
  • #5
    22 rate up comment 14 rate down comment
    продължение за и30 ( преди 8 години )
    Спестявано е от части В КУПЕТО и от електрониката. Колата е идеална за някой, който кара градско или на близки разстояния или за някой пенсионер. Но аз в Германия карам на аутобана и едно Поло се справя по-добре от един Хюндай и30. Голфът е класи отгоре. За А-класа, БМВ единица, Ауди А3 няма и да говортя. Хюндайя е евтин при покупката, но със скритите разходи цените се изравняват след 2-3 години
  • #4
    24 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Карам Хюндай и30 и повече НИКОГА няма да си купя азиатска кола. По-добри коли от европейските не съм карал и пак ще се върна към тях. 5-те години гаранция ти излизат през задните части, защото засстраховката е 1,5 по-скъпа в Германия, ВСЯКА ГОДИНА колата е на преглед, което струва 500 евро. Условията на гаранциите (мобилната и стандартната) са нереални и неизползваеми в нормална ситуация. 135 коня, а моторът е тромав като 60 коня, колата не е аеродинамична, клати се на 170 км/ч(живея в Германия)
  • #3
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-накрая! Дано скоро да почне да се появява и в сериозните автомобили...
  • #2
    29 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значи скоро ще сменяме колите, като смарфоните на 2 г. Излиза нова ОС и хоп трябва да смениш колата понеженовата версия не подържа хардуера на старата кола. Да не говорим, че е бъкано с вируси и шпионски софтуер, които ще могат да правят каквото искат. Къде ходиш, маршрути, скорост, време на престой и т. н. Биг Брадър в действие. Предполагам и камера ще има вътре и тя ще може да се включва без да знаеш и да праща видео на когото трябва, както е сега. Просто ужас...