IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai първи предложи Android Auto

Системата вече е налична за модела Sonata

Hyundai първи предложи Android Auto

Южнокорейската компания Hyundai е първият производител в света, който предлага системата на Google Android Auto в свой автомобил. Технологията вече се предлага за модела Sonata, като по-късно ще бъде интегрирана и в други модели на марката.
Hyundai първи предложи Android Auto
Android Auto представлява многофункционална навигационна система, даваща достъп до богат списък от приложения, базирани на Google Now. Сред тях са Google Maps с гласови команди, популярни дестинации, напомняния за срещи от календара, информация за времето, достъп до онлайн музика и много други.

Технологията може да бъде интегрирана във версиите на настоящото поколение Sonata, които имат навигационна система. За функционирането на Android Auto е необходим също така смартфон с операционна система Android 5.0 “Lollipop” или по-нова, като самото устройство се свързва с колата чрез USB.
Hyundai първи предложи Android Auto
Технологията Android Auto бе анонсирана през 2014 година, като тогава Google обяви, че работи с няколко автомобилни компании, сред които Hyundai, Audi и Honda. Очаква се до 2016 година системата да бъде налична в колите на поне 28 автомобилни марки.

Основният конкурент на Google - американската корпорация Apple, също разработва подобна система, като си партнира с BMW, GM и Honda.

"На развиващите се пазари като Индия системата на Google ще има предимство пред тази на Apple, тъй като около 85% от продадените през 2015 година смартфони на тези пазари са с операционна система Android", споделя пред BBC Уи Тек Лю, ръководител на компанията Euromonitor International, занимаваща се с проучвания на пазара за потребителска електроника. "Hyundai Sonata е седан от среден клас, като повечето от неговите собственици са извън онези 5%, които имат телефон на Apple", допълва той.

Колкото до Hyundai, от компанията вече заявиха, че съвсем скоро техните автомобили ще могат да работят и с аналогичната системата на Apple, наречена CarPlay.  

Снимки: Hyundai

0 от 500
  • #21
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За сравнение, Голф 7 е от 2013, не от 2012. А първото поколение на i30, споменато по-долу, се е продавало от 2007 до 2012. Не съм сядал в хюндай, но голф 5 карам и трудно мога да кажа, че возията му е комфортна. Друсалка си е от всякъде, да не прощават от Ауто билд.
  • #20
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Дистрибутор ( преди 8 години )
    Само за сведение - от 2012 година има Голф 7! И не е лошо да се сравнява най-новото i30 точно с Голф 7!Имаме служебни Голфове 7-ци, знам как возят и оттам сравнявам!Возил съм се в i30, отново служебни - на мои приятели, работещи в Mondelez. Също са добри автомобили, но според мен Голф 7 вози по-меко! Не казвам, че Хюндай са лоши автомобили - напротив! Но нека поне бъдем обективни!
  • #19
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой приемат за светотатство, че някой друг може да вози по-добре от Фолксваген. Аз съм карал първото i30 и Golf 6, и определно във возията и шумоизолацията корейката не оставя шанс на Голф. Макар, че според АутоБилд били на кантара, дори голфа бил по-добър с малко. Да, ама не!
  • #18
    16 rate up comment 2 rate down comment
    до Анонимния ( преди 8 години )
    Стига си писал глупости, i30 е в класа на Голф! i20 е в класа на Поло, а явно не си се качвал на нито един от двата автомобила, след като твърдиш, че Хюндая вози по-добре!
  • #17
    16 rate up comment 1 rate down comment
    JDM+Mercedes до И30 ( преди 8 години )
    Колега, такива като теб като ги видя на аутобана и направо косите ми се изправят !Вие не сте нормални с тия въшки да карате с такива скорости ! Не му била стабилна на 170км/ч...Еми нормално да не е стабилна ! Това е хечбек, направен е да е добър в градски условия.Като ония ден, отивам до Вюрцбург (от Франкфурт) и си карам със 160 на темпомат и ги гледам ненормалниците с подобни хечове се фучат с по 200км/ч. после се чудят 'що губили контрол!П.С. карам ЦЛС 350 от 2009-та като всекидневна.
  • #16
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кво поло ви бие в главите ве ей ?Вие на Поло качвалили сте се?Няма друга подобна каруца. Просто няма.Толкова дървено возене,толкова пластмаса,толкова грозно,че просто няма на къде повече.Тръгнали с Хюндай да го сравняват,че и с И30.Все едно аруца да е сравнявате с лек автомобил.Същотото е.Поло е невероятно надценен *** при това трошлив.
  • #15
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не, "пича" има проблем със селташкия си манталитет. Ако му закрият таблото и волана, по смъртно няма да познае каква е колата. Гаранция!
  • #14
    16 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 8 години )
    Пич ти караш колата почти на максималната и скорост, която надали е повече от 180-190 км/ч и много ясно, че няма да е пъргава и икономична също. Просто ти трябва друга кола.
  • #13
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    По ирония тази фирма е много по-истинкса от ревдица "истински". Особено от японските.
  • #12
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да допълня за Полото, преди да плюете насляпо. Направих сравнението с двигателя просто и това, колко бързо набират колите. Полото е дървения и яко пластмаса вътре, това е повече от вярно, но има по-добра електроника, по-силно отопление на седалките и повече екстри в базисната версия от Хюндая! И със 160/170 км/ч е точно толкова стабилно колко и Хюндая. Просто производителите за акцентирали върху различни качества! А иначе едно Поло струва колкото един Хюндай и30. Естествено, че ще купя Хюндаи