IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi оборудва R8 e-tron с автопилот

Технологиите ще бъдат използвани за първия автономен модел на марката

Audi оборудва R8 e-tron с автопилот

Audi представи на изложението за електроника CES Asia в Шанхай купето R8 e-tron piloted driving – концептуален модел с автопилот, изграден на базата на електрическия R8 e-tron.
Audi оборудва R8 e-tron с автопилот
Прототипът е получил комплекс от сензори, лазерен скенер от нов тип, няколко видеокамери, ултразвукови датчици и радари. Компактният централен компютър обработва информацията, идваща от всички тези устройства и по този начин оформя пълната картина за средата, обкръжаваща автомобила.

Самата машина не е претърпяла технически изменени в задвижването си. Електрическата суперкола разчита на агрегат с 462 к.с. и 920 Нм, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Максималната скорост може да бъде ограничена на 210 или на 250 км/ч.

Само с едно зареждане Audi R8 e-tron може да измине около 450 км, като агрегатът му дава възможност за зареждане от източници както с постоянен, така и с променлив ток. Времето за „пълнене” на акумулаторите е около 2 часа.

Част от технологиите на R8 e-tron piloted driving ще бъдат използвани за първия сериен безпилотен модел на Audi. Това ще бъде седанът A8 от следващо поколение, който трябва да дебютира в края на 2016 г.

Снимка: Audi

 

0 от 500
  • #6
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ми кухорника нали знаеш къде да го търсиш? В огледалото. Това, че ти не знаеш че Ауди и Порше продаваг хибриди, си е някакъв твой умствен проблем. Хибрида на Порше 918 счупи рекордите на Нюрбургринг. от 2 години се продава и Panamera S E-Hybrid с 415 коня и 3 литра разход.Има и Porsche Cayenne S хибрид, няма да изброявам всичките модели и на Ауди и на ФВ, включително и Туарег хибрид, всичките им хибриди до един са плъгин и могат да се карат между 20-50км. само на ток, което Приус не можепримерно. Това, че ти не знаеш нещо, не означава, че то не съществува. А просто че си невежа. Но Дошо, ти кога ли си знаел нещо? Дошо винаги нищо не знае по абсолютно всяка тема.
  • #5
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ко речи?! Ама ти сериозно ли! То тогава може да кажем, че немците копират колата от италианците. Първите проекти и чертежи са направени от Леонардо да Винчи. Ей, това немските каски сте големи кухарници. За пореден път се убеждавам.Айде, като си толкова открехнат кажи къде са хибридите на Ауди и Порше, дето са ги измислили уж? Кажи в кой шоурум ги има да отида да ги видя на живо и да ги пипна! Всички знаят, че имат хибриди, но никой не ги е виждал. Направо смяяях...
  • #4
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сори но японците винаги са копирали Ауди, давам пример, Порше е измислил хибрида, Тойота направиха хибрид след като видяха хибрида на Ауди, сега чакат да видят е-трона и новия автопилот, че да започнат и те.
  • #3
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    за 2015г. най-надеждните втомобили. Първо място Mercedes-Benz E-Class, а второто и трето за Audi Q5 и Mercedes-Benz GLK съответно.При компактните машини с пробег от 0 до 100 000 км първи е Audi A1, при тези с пробег от 100 000 до 150 000 лидер е Volkswagen Polo.Начело в голф-клас са Toyota Prius (категория с пробег 0 50 000 км), Mazda 3 (категория с пробег 50 000 100 000 км) и Volkswagen Golf VI (категория с пробег над 100 000 км).При автомобилите от сегмент D начело е Volvo S60 (категория с пробег 0 100 000 км), а при тези с пробег над 100 000 км Audi A5.Най-надеждните кросовъри в класацията на Dekra са Mercedes-Benz GLK (пробег от 0 до 100 000 км) и Audi Q5 (пробег над 100 000 км).При седаните от бизнес класа победител е Mercedes Е-Class, който печели както при тези с пробег до 100 000 км, така и при тези с над 100 000 км.Първите места при спортните автомобили са за BMW Z4 (пробег от 0 до 100 00 км) и Audi TT (над 100 000 км).
  • #2
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тези пациенти на сервизите нормална кола не могат да сглобят, а какво остава за високотехнологичен автомобил. Пак партенки, които ще останат на чертожната дъска... Ще изчакат японците да направят нещо, за да го изкопират, ако могат след 10 - 15 г.
  • #1
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значи да разбираме, че на автопилот ще може да се придвижва до най-близкия сервиз. Абе най-добре с репатрака и за рециклиране. Най-ценото в тези химически тоалетни е метала(колкото и да е малко) и асфалта. Предполагам и пластмасата от рециклирани кофички търпи преработка, но не съм сигурен.