IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Mazda станаха партньори

Двете компании подписаха споразумение за сътрудничество

Toyota и Mazda станаха партньори

Toyota и Mazda подписаха договор за дългосрочно сътрудничество, който предвижда обмяна на технологии и опит в различни области.
Toyota и Mazda станаха партньори
Президентът на Toyota Акио Тойода (вляво) и президентът на Mazda  Масамичи Когай при подписването на договора. Снимка: Toyota / Mazda 

Toyota и Mazda ще сформират съвместна комисия, която ще трябва да прецени как да бъдат използвани най-добре силните страни на всяка от компаниите. Тя ще се съсредоточи върху различни области, включително модерни системи за задвижване и технологии за безопасност, сочи съобщението от японските производители.

Информацията не е особено конкретна, но по-рано Ройтерс съобщи, че споразумението между Toyota и Mazda предвижда разработване на нови двигатели, предназначени за напълно нова гама екологични автомобили.

Очаква се Mazda да получи достъп до водородната технология на Toyota, както и до хибридните plug-in двигатели на най-големия производител. От своя страна Mazda ще предостави совите бензинови и дизелови двигатели от семейство SkyActiv.

Подробна информация се очаква да бъде изнесена в идните месеци.


 

Тагове: toyota
0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Изостанал, казваш. Я да видим актуалните модели на Тойота. Съвсем новия RAV4, още го няма в БГ дори, четем 2.0 дизел 124 коня, уааааа!!!! Докога, бе! Докога този допотопен ***? 12 години един и същи мотор. Трагедия! Поне да сложат нещо технологично от БМВ.
  • #12
    29 rate up comment 5 rate down comment
    С ( преди 8 години )
    Вие какви ги говорите? Фалит? Мазда? Мазда имат нетна печалба от 3.23 млрд. Евро за 2013, за сравнение - същата година Ауди имат 4.01 млрд. Евро, а нека не забравяме кой седи зад тях. Мазда са си самички, без големи концерни да ги бутат... За 2014 цифрите са още по-високи за Мазда. Много странно защо пишете такива неща за фалити и т.н.
  • #11
    11 rate up comment 6 rate down comment
    до: none ( преди 8 години )
    Сега, ако кажеш как изчисли, че Тойота са 5 г. зад Мазда като ДВГ, цена няма да имаш. Ти просто с това твърдение уби коча с лопатата. Пък това, че не били инвестирали съвсем го доуби. Не е лошо, малко повече да прочетеш за туй-онуй по отношение Тойота, че доста си изостанал с инфото. Най-вероятно поне с 5 г.
  • #10
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Съюз на слабаците. Тойота ще купува бензини и дизели от Мазда. Най-после се усетиха! Техните са трагични. Всички са по-добри от тях. Дори и Дачия.
  • #9
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    None, нещо си в сериозна грешка. Тойота е за масите. Там фокуса е универсалност, здравина и достъпност. Защото не само в Европа се продават коли, а по целия свят. И ако рискуваш със свръх технология с един значим провал можеш да си отидеш. Водородната техноложия е новя, непозната още. С тези споразумения и с Бмв и с Мазда Тойота се опитва да я популяризира. Не е лесно да промениш мисленето на масите. На тях не им е проблем да инвестират яко, по 20 милиарда печалбя правят, просто са прагматични
  • #8
    16 rate up comment 11 rate down comment
    none ( преди 8 години )
    Ситуацията е Уин-Уин. Тойота е 5 години зад Мазда като ДВГ (като не инвестираш така се получава), а Мазда иска водородната технология на Тойота. Кой ще получи повече от партньорството тепърва ще разберем.
  • #7
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Немския капитулирал ботуш е технологично на векове след Японците.Целият свят го знае само вие във ваше село не сте чували.
  • #6
    21 rate up comment 0 rate down comment
    до С ( преди 8 години )
    Защото откакто интернета навлезе масово в живота на хората, изведнъж всеки започна да разбира от всичко!
  • #5
    28 rate up comment 5 rate down comment
    до С ( преди 8 години )
    Дизайнът е първото ти впечатление за даден автомобил, второто му приложение е аеродинамиката. Неслучайно всяка компания разполага с отдел, занимаващ се специално с това- опаковката продава, а тя е само допълнение към технологиите вътре. Не може да занемариш вида и да изтъкваш колко напреднали технологии са вградени. Съчетанието дизайн-технологии е определящо за това дали ще имаш пенсионерско излъчване като VW или вълнуваща Мазда.
  • #4
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Последно и те не знаят, важното е да плюят. Типично грозна комплексарска черта на жалки душици.