IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Mazda станаха партньори

Двете компании подписаха споразумение за сътрудничество

Toyota и Mazda станаха партньори

Toyota и Mazda подписаха договор за дългосрочно сътрудничество, който предвижда обмяна на технологии и опит в различни области.
Toyota и Mazda станаха партньори
Президентът на Toyota Акио Тойода (вляво) и президентът на Mazda  Масамичи Когай при подписването на договора. Снимка: Toyota / Mazda 

Toyota и Mazda ще сформират съвместна комисия, която ще трябва да прецени как да бъдат използвани най-добре силните страни на всяка от компаниите. Тя ще се съсредоточи върху различни области, включително модерни системи за задвижване и технологии за безопасност, сочи съобщението от японските производители.

Информацията не е особено конкретна, но по-рано Ройтерс съобщи, че споразумението между Toyota и Mazda предвижда разработване на нови двигатели, предназначени за напълно нова гама екологични автомобили.

Очаква се Mazda да получи достъп до водородната технология на Toyota, както и до хибридните plug-in двигатели на най-големия производител. От своя страна Mazda ще предостави совите бензинови и дизелови двигатели от семейство SkyActiv.

Подробна информация се очаква да бъде изнесена в идните месеци.


 

Тагове: toyota
0 от 500
  • #33
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    на това състезание имаше 50 бмв-та, 20-30 аудита, 20-30 поршета, 10 мерцедеса СЛС и 2 нисана, единия от които стана номер 9 - демек е пребил към 100тина швабски коли. За времето - прави разлика дали на пистата е сам или за 1 обиколка трябва да изпревари още 350 участници в състезаниетоИ не на последно място нали се сещате, че на нисана всички му се бутат отпреде и го засичат защото е единствената японска кола на терена! Смятайте как се става 9ти при това положение!
  • #32
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Е, къде е великия спортен гений на Японската школа?"Ти сигурно си много *** щом сравняваш заводски отбор с частен. Отговор - разлика в бюджета поне 1:100.
  • #31
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Индокитайската фирма я знаем всички. Отскоро оперира в Китай и там е основния и пазар заедно в Европа. Още продава Сенатори, и да очудване на автомобилния свят влага асфалт като изолация.Та така с високотехнологичните фирми. :)))))
  • #30
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Лелееее, ВАГ-фена пак се исказа неподготвен. Няма да му коментирам глупостите, само ще му кажа за маслото, че Тойота от 10-тина години работи само с масла 0W20 и в най-лошия случай 5W30. Важи за всички модели на марката.10W40 го търси при немските кошници!
  • #29
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Още били на масло 10/40 хаха. Японците от над 10 години са на 0/20, вече пуснаха и моторите си и на 0/16, докато европейците не смеят и да си помислят да го сипат, за да не стане след завоя чао на двигателя. Щото толкова могат да проектират, за сглобка да не говорим ;)
  • #28
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тия със старите технологии са точно вагонетките. Само заблудените им фенчета имат проблеми с умствения капацитет да го осъзнаят. Цяла Европа диша канцерогенни отпадъци заради тях, но няма да е задълго! Хибридите идват, а там всички знаят кои са лидерите.
  • #27
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Те и Нокиа бяха големи, имаха печалби...и кво стана..със стара технология и назадничаво мислене, за 2 години и ги няма...Да ви приличат на една Индокитайска фирма...?! Още малко им остана!
  • #26
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГовете минаха ли Тойота по печалба и технологии най-накрая? А, дедо Фердо подал оставка, сигурно пак не са успяли, .. ее, няма как да ги минат - трябва първо да измислят машина на времето и да копират технологии на Тойота от след 2030-та.
  • #25
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Спасиха фалита. Жалко за Мазда, да хрантути тея ***, неспособни на членоразделна реч...Мазда са единствените от "големите" Китайци, печелили ЛьоМан. Е, е със скоротсна на Порше,и мотор измислен от Германец, ама си е нещо. И това преди 24 години. От тогава, нищо!
  • #24
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не може 2015, 21 век, ти да предлагаш двигатели от преди 97ма. Аурис - 1.3-1.6 инжекция. Авенсис 1.6-1.8 инжк. Смехотворно и жалко е това. Друготе 15 год вече имат турно и директно впръскване. Форд, Рено, Пежо..с класи ги задминават.Тея имат най-слабото съотношение обем-характеристики на пазара, и са тотално неефективни. Още са на масло 10W40....В САЩ, за цялата гама имат 2.4/3.5 инжекции. При траковете имат 4.0/4.6/5.7 пак инжекция, набор 93та.