IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и Mazda станаха партньори

Двете компании подписаха споразумение за сътрудничество

Toyota и Mazda станаха партньори

Toyota и Mazda подписаха договор за дългосрочно сътрудничество, който предвижда обмяна на технологии и опит в различни области.
Toyota и Mazda станаха партньори
Президентът на Toyota Акио Тойода (вляво) и президентът на Mazda  Масамичи Когай при подписването на договора. Снимка: Toyota / Mazda 

Toyota и Mazda ще сформират съвместна комисия, която ще трябва да прецени как да бъдат използвани най-добре силните страни на всяка от компаниите. Тя ще се съсредоточи върху различни области, включително модерни системи за задвижване и технологии за безопасност, сочи съобщението от японските производители.

Информацията не е особено конкретна, но по-рано Ройтерс съобщи, че споразумението между Toyota и Mazda предвижда разработване на нови двигатели, предназначени за напълно нова гама екологични автомобили.

Очаква се Mazda да получи достъп до водородната технология на Toyota, както и до хибридните plug-in двигатели на най-големия производител. От своя страна Mazda ще предостави совите бензинови и дизелови двигатели от семейство SkyActiv.

Подробна информация се очаква да бъде изнесена в идните месеци.


 

Тагове: toyota
0 от 500
  • #23
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВАГон ***, ти кога най-после ще прочетеш нещо за хибридите на Тойота, за Приус, за да можем да проведем един нормален спор! Та ти най-елементарни неща не знаеш, а се праскаш, че си много компетентен. Все едно, някой, който не може да чете да започне да дава акъл как се чете на грамотните хора. Вземи се запознай с нещата за които спориш и тогава спори! Най-малкото, няма да изглеждаш, чак толкова глупав.
  • #22
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Обединяват се защото губят позиции. От днес има новина, че Hyundai/KIA вече държат 25% от пазара в субкомпактния клас (Ярис, Мазда 2, Джаз) в Щатите. Като ръста на корейците бил за сметка на японските фирми. Става въпрос за KIA Rio и Hyundai Accent. При това пише, че модела на Hyundai бил по-скъп от някой японски. Явно японците вече ги бият в тяхнаъа игра.
  • #21
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не разбирам защо лъжи оризарския фен. На последния Приус двигателя има консумация от 287 g/kWh.
  • #20
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Щом е *** - кухо е, много ясно. Що се хабиш да обесняваш. В сервиза тех ги боли, не тебе, нали;)?
  • #19
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Ами да, 2ZR-FXE от Приус има консумация под 220 g/kWh, докато новия, неизлязал още ЕА888 3B на Алди - 225g/kWh. При това Алди копират Аткинсоновия цикъл на Приус, като добавят директно впръскване и турбо. И тук въпросът е защо двигателите на Тойота са с по-добри показатели дори без "високите" технологии необходими на Алди за постигането на.. по-слаби резултати. Коя от *** форумни вагонетки може да се досети?
  • #18
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много неуки същества с ограничени умствени възможности пишат тук. Убеждавам се в това, като прочета, че Тойота не били инвестирали в ДВГ, нямали нови, всичко било старо и подобни глупости. пуснете търсачката, като няма никой в главите ви, за да видите как стоят нещата! Я пуснете FPEG в търсачката и четете какво гласят от Тойота, дето не инвестирали! Те са толкова напред в технологиите, че умишлено ги задържат. Имат такива революционни решения, които са немислими за конКУренцията.
  • #17
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Двигателя на Приус (без турбо и директно впръскване) от 2007 е по-ефективен от супер-модерния на Алди, дето още не е излязал. Тойота не са назад, а много напред. И проблемът им е че нямат конглокенция. Но въпреки това изкарват нови двигатели - цяла нова ESTEC гама излиза в момента, представям си как ще отвеят конглокенцията с тях..
  • #16
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хаха, давате за сравнение двигатели на ВАГ. Точна па теа смешни двигатели ли бе? Пфуууууу
  • #15
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Има стари, има и нови двигатели. За всеки по нещо. Ако искате най-големите новости се мятате на Лексус и ще сте на гребена на вълната. Да, ама друго си е да вземеш един базов мотор от гамата и да почнеш да храчиш. В тази връзка, отворихте ли гамата базови мотори на ВАГ да видите за какви смешки става на въпрос? Ако Тойота са 5 г. назад, то тогава по същите критерии ВАГ са 20 г. назад.
  • #14
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пич, НА RAV4 е другия допотопен ***, 2.2 150 коня. И аз не помня от кога го слагат. Този 2.0 124 коня е на Корола и Аурис. Но си прав, че е мега дърт. Нищо ново.