IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри новата си глобална платформа TNGA

Половината от моделите на марката ще се възползват от тази архитектура

Toyota разкри новата си глобална платформа TNGA

Японският автомобилен гигант Toyota представи новата си глобална платформа, чието използване ще започне още тази година.
Toyota разкри новата си глобална платформа TNGA
Архитектурата е наречена TNGA (Toyota New Global Architecture), като ще оптимизира динамиката и цялостното представяне на автомобилите на марката, сочи информацията.

Платформата използва по-компактни и по-леки компоненти, като също така предоставя по-нисък център на тежестта. Благодарение на това изградените на TNGA машини ще демонтират увеличена с около 15% динамика и в същото време ще бъдат с цели 25% по-икономични.

TNGA е разработена с цел да бъде използвана и за хибриди автомобили, като при тях също ще достави увеличена динамика и намален разход на гориво и електроенергия.
Toyota разкри новата си глобална платформа TNGA
Не на последно място архитектурата ще позволи съкращаване на времето за разработка и производство на нови модели, като също така ще намали необходимите затова инвестиции.

Около половината от автомобилите на Toyota през 2020 година ще бъдат изграждани на тази платформа, сочи информацията. Първият автомобил, който ще използва TNGA, е седан със средни размери, който японската компания ще по-късно тази година.

В Toyota работят усилено и върху създаването на още две нови платформи - една за малки и големи коли с предно предаване и една за автомобили със задно задвижване. 

Снимки: Toyota

Тагове: tnga
0 от 500
  • #36
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    до: анонимния ВАГон, който говори за Корола и двигателя 2.0 124 к. с. Абе ***, знаеш ли, че това е един от най-здравите, безпроблемни и икономични дизели в света. Не случайно, този двигател толкова години го слагат. Нещо мощността ли те притеснява не разбрах? Ако е така, какво ще кажеш за 1.2 60 к. с, 1.4 75 к. с. или може би за невероятният им дизел 1.9 тди 105 к. с. Викаш по-добре 105 отколкото 124 к.с.Я сметни да видиш кой двигател има повече мощ на 1 л.обем! Погледни и характеристи им
  • #35
    26 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 9 години )
    Фенчето на шкодичката отново се интересува от това какво правят в Toyota,което означава,че не е цял *** ,а полу,което е още по-трагично.
  • #34
    25 rate up comment 9 rate down comment
    TMauto ( преди 9 години )
    JAL MIE za vag fen4etata zashtoto do 5 godini VW shte udariat BANKRUTA s tia TSI ednodnevki.Toyota sa svetlinni godini pred vw kato kachestvo i HIBRIDNO zadvijvane
  • #33
    31 rate up comment 8 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Октавия е канцерогенен *** забранен на пазарите с висок стандарт за вредни емисии. Купуват я основно европейци с наклонности да тровят себе си и околните си. А Тойота е най-скъп бранд, защото е най-иновативния, най-технологичния и не на последно място с най-голямата оперативна печалба.
  • #32
    27 rate up comment 8 rate down comment
    ех,doc, ( преди 9 години )
    Какво общо има цената на бранда с качеството на изделията,които се правят/продават/То и Кока-Кола,и МакДоналдс са изключително скъпи брандове,които по правило произвеждат ***!Това е все едно да си купиш Корола и да твърдиш,че си по-умен от другите. А в същото време кой ***,а doc,си купува Корола,когато има Шкода Октавия например.А,doc,кой ***!
  • #31
    29 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ... което не означава, че правят свестни коли. Факт!
  • #30
    31 rate up comment 9 rate down comment
    doc ( преди 9 години )
    Допо-долния индивид!Абе трагикомик,Тойота е най-голямата и скъпа АВТОмобилна фирма-the best brand in the world,така ,че комичния ти коментар е толкова нелеп,колкото това,че си се родил
  • #29
    33 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тези са трагични! Може още да продават Аурис и Корола с дизел 2.0 и 124 коня. И харчи колкото по-висок клас кола. Дори корейците ги направиха за смях. От 2007 имат 1.6 128 коня. От Тойота няма нито един модел който да ми привлече вниманието. Да оставим безобразния дизайн, ако може да се нарече дизайн изобщо, но те не могат да се опрат по един показател на другите. Баси 8трепаната фирма!
  • #28
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Джантите от Голф ли са?
  • #27
    31 rate up comment 14 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    Вагончета, към БМВ са купили много повече дизели от Тойота, отколкото обратното. 1.4 диела в Мини беше от Тойота. А Тойота ако гледаха от Фолцваген, щяха да прдлагат само допотопни канцерогенни тракалници. За щастие, това не е така и Тойота са абсолютните лидери при хибридите, а скоро и при водородните горивни клетки. Да сравнявате модерен технологиен гигант като Тойота с посредствен копирач като Фолцваген е нелепо и проява на крещяща липса на инжинерни познания.