IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри новата си глобална платформа TNGA

Половината от моделите на марката ще се възползват от тази архитектура

Toyota разкри новата си глобална платформа TNGA

Японският автомобилен гигант Toyota представи новата си глобална платформа, чието използване ще започне още тази година.
Toyota разкри новата си глобална платформа TNGA
Архитектурата е наречена TNGA (Toyota New Global Architecture), като ще оптимизира динамиката и цялостното представяне на автомобилите на марката, сочи информацията.

Платформата използва по-компактни и по-леки компоненти, като също така предоставя по-нисък център на тежестта. Благодарение на това изградените на TNGA машини ще демонтират увеличена с около 15% динамика и в същото време ще бъдат с цели 25% по-икономични.

TNGA е разработена с цел да бъде използвана и за хибриди автомобили, като при тях също ще достави увеличена динамика и намален разход на гориво и електроенергия.
Toyota разкри новата си глобална платформа TNGA
Не на последно място архитектурата ще позволи съкращаване на времето за разработка и производство на нови модели, като също така ще намали необходимите затова инвестиции.

Около половината от автомобилите на Toyota през 2020 година ще бъдат изграждани на тази платформа, сочи информацията. Първият автомобил, който ще използва TNGA, е седан със средни размери, който японската компания ще по-късно тази година.

В Toyota работят усилено и върху създаването на още две нови платформи - една за малки и големи коли с предно предаване и една за автомобили със задно задвижване. 

Снимки: Toyota

Тагове: tnga
0 от 500
  • #46
    23 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, и аз се посмях на думите на г-н Тойода. Изглежда все пак, че никак не е умен. То като му видиш колите,... толкова безлични и евтино направени...
  • #45
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Леберкньодл ( преди 9 години )
    "изпускат дизеловата революция"Ха-ха, дизеловата революция??? Революцията на канцерогенни тракалници които ги има само в Европа защото само европейците ги стимулират с ниски данъци за дизела и ниски стандарти за вредни емисии резултат от лобиране на местните си нискотехнологични автопроизводители?? Една революционна технология няма нужда от такива мерки за да се наложи. В Америка и Япония, два много по-развити пазари от еропейския, дизели практически няма.
  • #44
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Da se sravniava japonska texnika s nemska e maloymno i nelepo.vse edno dami kajete 4e markata TELEPUTKEN e po dobra ot svetovno izvestnata dokazala se japonska marka SONY
  • #43
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    статията е кой лъже най-много в разхода на гориво. Първото място е окупирано от немските талиги, които само на книга и на платените тестове са икономични. Виж и кой лъже най-малко! Предполагам, няма да си много учуден, като разбереш.
  • #42
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма по-добър тест от този в спритмонитор. Там реални хора, при реални условия, а не тестови, при различни режими на каране споделят какъв им е разхода. В реални условия Тойота са по-икономични от немските аналози. В тестове на др. места пак Тойота е по-добрата марка във всяко отношение. Като спомена АБ, чел ли си статиите за моят дом бе сервизът и имали живот извън сервиза. Вземи ги прочети ВАГон! Няма друга такава марка! Няма! А "икономичните" дизели на БМВ ги знаем. Прочети кой лъже най мног
  • #41
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    spisanie *** BILD e spisanie na VW mnogo yasno 4e 6te opluvat vsi4ko nared i 6tesi reklamirat nemskite kenefi.bil sam v germania za 2sedmici vseki 5ti germanec kara TOYOTA ili MAZDA.Krai na komentarite
  • #40
    25 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нищо лично, но Аурис с такъв двигател на тестовия разход харчеше повече от Голф, някаква корейка, фокус и пежо 308.
  • #39
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Охооо, ВАГончето гледало тестовете на АБ и ни разказва тук приказки под шипковия храст. Така е слузесто мекотело. Чети си там специализираната литература и спри да хейтваш! Този двигател не е и никога не е бил на Дайхатсу, но дори да приемем,че си прав, я първо погледни кой е собственик на тази фирма! Къде го видя високия разход бе кухарник! Я кажи къде точно! в спритмонитора нещата са по-различни. Ама ти от къде да знаеш, като четеш само АБ!Всички каруци на ФВ горят повече с подобен двигател.
  • #38
    23 rate up comment 11 rate down comment
    U2 ( преди 9 години )
    *** ***, този двигател 2.0 124 коня Тойота го слагат повече от 10 години не защото е читав. Напротив, анти технологичен е, тежък(само от ***, без леки сплави), шумен и с висок разход. Слагат го защото нямат друг. Това е истината. И дори той не е техен, а на дайхацу. Във всички тестове в АБ тойота с този двигател е била на последно място, без изключение. Какво ми приказки от 1001 нощ!
  • #37
    27 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кажи *** коя друга компания освен ВАГонската предлагат коли 1.2 60 к. с. , 1.4 75 к. с, 1.2 тси с турбо и директно впръскване с феноменалните 86 к. с. или пък смешните им дизели да не ти ги изброявам какви характеристики вадят слабите им модели. Ти изобщо отколи интересуваш ли се или само си тук, за да хейтваш.?Ако Тойота не ти харесват ок, лошо няма. И на мен не ми харесват някой марки, но не съм тръгнал по всяка статия за тях да пиша глупости, както ти го правиш.