IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои марки още ще си тръгнат от Русия?

Suzuki, Cherry, Citroen, Peugeot и Honda вероятно ще последват General Motors

Кои марки още ще си тръгнат от Русия?

Поне още 5 автомобилни марки вероятно ще напуснат пазара в Русия заради икономическите проблеми на страната. Така те ще последват General Motors и Sang Yong Motor, които вече обявиха, че закриват своите предприятия в страната.
Кои марки още ще си тръгнат от Русия?
Заводът на Volkswagen в Калуга. Снимка: Ройтерс 

Според руски медии Suzuki, Cherry, Citroen, Peugeot и Honda са следващите компании, които не виждат смисъл да продават коли и да инвестират в един от най-големите пазари на планетата, който през последните месеци се сви до рекордно ниски нива.

Продажбите на Suzuki са спаднали със 73% в сравнение с миналата година. Същото намаление отчитат и китайците от Cherry. При Peugeot и Citroen резултатите са направо катастрофални - едва 800 коли за първите 2 месеца, както и при Honda, която за януари и февруари на 2015 г. отчете само 636 продажби.

Според експерти подобни резултати обричат марките на голям пазар, какъвто е руският. Някои от тях са на мнение, че Ford също ще се оттегли. Компанията вдигна цените на своите модели с 23%, в резултат на което нейните продажби паднаха със 70% през тази година. На всичко отгоре Ford има и два завода на територията на страната.

Според друго издание - "Московски комсомолец", проблемите в автомобилния бранш на Русия тепърва ще се задълбочават. Доказателство за това са зачестилите спирания на производството в заводите, собственост на големи западни компании. Този на Ford не работи от 16 март заради стачка, докато в предприятието на Renault работния процес бе прекратен за близо месец - от 16 февруари до 10 март. Заводът в Калуга, където се сглобяват моделите на Citroёn и Mitsubishi, спря дейността си за периода 24 февруари - 9 март.

Проблеми имаше и в двете предприятия на Volkswagen в Русия. В Нижни Новгородод, където е съсредоточено производството на Volkswagen и Skoda, от началото на март до края на април е въведена 4-дневна работна седмица. А в Калуга е спряно сглобяването на Audi Q5, Q7 и А7.

 

0 от 500
  • #48
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Илко ( преди 9 години )
    Добре казано е, че Русия е бананова република- скъпи бмв-та и мерцева, на фона на жигулки, москвичи, разбити и направо липсващи пътища, мега мизерна провинция и мързеливи пияндета. Това е реалността в днешна Русия.
  • #47
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Имам чувството, че повечето коментари са от лица, родени по време на демокрацията. Ако е така не се учудвам на глупавите им мнения и дълбокото навеждане към американци, англичани, германци и французи. Между другото германците над 60% подкрепят Путин и са против политиката на Меркел. имаше и все още има доста демонстрации в Германия за това. Чета и следя немски форуми и немската преса. Защо ли повечето са против политиката на американците за водене на война по цял свят? Кажете деца мои!
  • #46
    4 rate up comment 5 rate down comment
    hah ( преди 9 години )
    хаххаха и между времено докато на всички чекръци им падат продажбите, то на мерцедес, бмв, лексус се качват и то значително, а при порше има ръст от над 100 %
  • #45
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Илко ( преди 9 години )
    Русофобията е психична болест ...вижте се в огледалото и до какви коментари ви докарва
  • #44
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Илко ( преди 9 години )
    Западнате държави са пиратски и паразитиращи! Още искате ли?Вижте БГ!
  • #43
    12 rate up comment 8 rate down comment
    FenIX ( преди 9 години )
    Русия е голям пазар, но липсва икономическа стабилност. Старта диктатура е заменена с нова която рано или късно ще падне и ще настъпи и политическа нестабилност което отблъсква големит компании. Рестрикциите които ЕС и САЩ налагат също "помагат"
  • #42
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Бумер ( преди 9 години )
    Кой ще изчезнат ли? Ами най-слабите и кьопавите, както в природата.Силните ще останат - това е голям пазар, независимо от сегашната ситуация.
  • #41
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Бумеранг ( преди 9 години )
    Истината ще те освободи:-) :-) :-) :-) НЕ МЕ РАЗБИРАШ НАЛИ? Мъничък си още:-) :-) :-) дано да пораснеш!:-) :-) :-)
  • #40
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Бумеранг ( преди 9 години )
    Ще си търси пичага, който да я гледка, да я сайбисва и да се грижи за парите и децата им, а наш Путин :-) :-) :-) с гол в ръката и .... само стойте и гледайте:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
  • #39
    17 rate up comment 17 rate down comment
    до Архангел ( преди 9 години )
    "средна възраст 12 години"Това е щото техните стари коли са толкова зле, че остават нерегиститрани - може да ги видиш по дворовете в деревнята.Ние имаме отворен достъп до европейския пазар от 20 години, нормално е да имаме повече бройки, и по-стари сред тях.Естествено, че разчитаме повече на Франция за всичко - от Русия никой никога нищо добро не е видял! Само нападения, тормоз и мизерия! Слава Богу вече сме с ЕС и НАТО и проклетата мечка няма как да ни захапе повече!