IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ясни са двигателите на новото Audi A4

Моделът ще получи 9-степенен автоматик и две хибридни версии

Ясни са двигателите на новото Audi A4

Ясна е гамата от двигатели на новото поколение Audi A4, чиято премиера трябва да се състои през есента на изложението във Франкфурт. Испанското издание Мotor и холандското Аudiblog разпространиха данните за гамата, които са получили от анонимен източник, работещ в германската автомобилна компания.

Според информацията новото поколение на най-успешния модел на Audi ще получи широка гама дизелови и бензинови мотори, всички покриващи нормите на стандарта Евро 6. Интересна новост са 9-степенната автоматична кутия и двете хибридни версии.
Ясни са двигателите на новото Audi A4
Гамата от бензинови агрегати, общо 7, стартира с 1,4-литровия TFSI. Този мотор има система за изключване на два от цилиндрите си при ниско натоварване (COD), като генерира 125 к.с. и се съчетава с 6-степенна ръчна кутия.

Агрегатът ще бъде наличен и във версии със 150 к.с. или 180 к.с., като при тях ще може да се поставя опционалната 9-степенна кутия. По-мощният вариант също е оборудван със система COD.

Новост в гамата е хибридният модел, оборудван с комбинация от бензинов 2.0 TFSI двигател с 225 к.с. и електромотор, развиващ 35 к.с. Тази версия разполага с quattro задвижване и 9-степенна кутия.

Популярният 2.0 TFSI ще бъде наличен в две версии - с 225 к.с. и с 245 к.с. Първата се оборудва с 6-степенна ръчна кутия, докато по-мощната разполага с 9-степенна автоматична трансмисия S tronic и quattro.

Върховият двигател в гамата, поне при премиерата на модела, ще бъде 3.0 TFSI. Той генерира 272 к.с., има quattro система и S tronic трансмисия с 9 степени.
Ясни са двигателите на новото Audi A4
Дизеловите опции са 6, като стартират с компактния 1.6 TDI мотор със 120 к.с.

Популярният 2.0 TDI двигател ще се предлага във версии със 125, 150, 177, 190 и 220 к.с.

За всички версии, с изключение на най-мощната, е предвидена 9-степенната автоматична трансмисия S tronic. Моделите със 177 и 190 к.с. разполагат и със система quattro.

По-големият 3.0 TDI двигател ще бъде наличен с 218 или 260 к.с., като ще се оборудва стандартно с 9-степенната S tronic и quattro.

Голямата новост тук е дизел-електрическият хибрид e-tron със система e-quattro. Той обединява 2.0 TDI двигател (190 к.с.) и два електромотора с обща мощност 136 к.с. Трансмисията е 9-степенната S tronic.

Новото поколение Audi A4 трябва да бъде разкрито още в края на юни, а премиерата пред публика да се състои през септември във Франкфурт.

*Неофициални снимки на модела. Снимки: Аudiblog
 

Тагове: audi a4
0 от 500
  • #10
    18 rate up comment 16 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 9 години )
    Страшен премуим ще са тия Алдита, особено масовите модификации с по 120 коня тркащи канцерогенници. Но, като за немски "премиум" - толкова.
  • #9
    11 rate up comment 18 rate down comment
    експерт ( преди 9 години )
    Непреходна красота,качество и имидж!Автомобил за успели,интелегентни и свободни хора.
  • #8
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Дошо, нали никога няма да си купиш Ауди , що продължаваш да се надъхваш ,че е кофти кола, да не би сърцето да казва Ауди, а мозъка сивик ?
  • #7
    17 rate up comment 16 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Алуди А4........уж голяма кола, двигателя още малко ще се покаже през предната решетка а в купето тясно.Предната седалка дръпната напред, краката ти опират в жабката, а за този отзад пак мястото е малко и колената му опират в облегалката.Алуди А4 - комплексно кофти проектирана дръгня.Осемдесетките поне не се чупеха толкова въпреки, че и те бяха тотални дървета.
  • #6
    11 rate up comment 21 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Никога повече ръждива оризарка, друго си е Аудито.
  • #5
    24 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Поредният брилянт от Ауди! Дошо, завиждай моето момче, Тойотката ти плаче в гаража!
  • #4
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Съвсем достатъчно, за да подпомага леко ускорението след завой. По-добре ли е да дава 100коня, но да мъкнеш винаги около 100кг батерии с които имаш да спираш, да завиваш... и т.н.
  • #3
    25 rate up comment 24 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Ясни са разбира се.Какво може да се очаква от производителя на най-ненадеждните ДВГ в света?
  • #2
    21 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    дизел-електрическият хибрид e-tron със система e-quattro. Той обединява 2.0 TDI двигател (190 к.с.) и два електромотора с обща мощност 136 к.с.
  • #1
    28 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "електромотор, развиващ 35 к.с" - ЯКО, това е световният пример за хибридна система!